Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Om folk ställer upp på att vara träningsledare kör vi åtminstone på måndagen (vad det nu blir för datum) under valborgshelgen. Om inte jag fattat fel på vilka dagar som är vilka datum osv.....

Måndag är den 30 April och Tisdag 1 Maj. Måndag vanlig jobbdag iaf på mitt jobb(fast jag har tagit ledigt). Tisdag RÖD dag = Ledigt, iaf på mitt jobb.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Måndag är den 30 April och Tisdag 1 Maj. Måndag vanlig jobbdag iaf på mitt jobb(fast jag har tagit ledigt). Tisdag RÖD dag = Ledigt, iaf på mitt jobb.

Aha, då kör vi Måndag och Tisdag (10-14 om jag minns rätt) , under förutsättning att det finns träningsledare. Massa folk är ju tydligen på nån ö nånstans.... :va :D

Håll koller på teknismc.se för officiella besked :tummenupp

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Aha, då kör vi Måndag och Tisdag (10-14 om jag minns rätt) , under förutsättning att det finns träningsledare. Massa folk är ju tydligen på nån ö nånstans.... :va :D

Håll koller på teknismc.se för officiella besked :tummenupp

någon av dagarna kanske jag och erik kan ta det

Ljungkvist

------
Gick med
8 Apr 2005
Hoj
VORbergare, kz400B2
Hur ser vädret ut i Örebro? Tänkte komma och träna ikväll om det inte är allt för djävligt väder (har inga regndäck och regnkläderna har jag lagt på nåt bra ställe så nu hittar jag dom inte).

/Jocke

Jånte

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2006
Hoj
Masturbike
Hur ser vädret ut i Örebro? Tänkte komma och träna ikväll om det inte är allt för djävligt väder (har inga regndäck och regnkläderna har jag lagt på nåt bra ställe så nu hittar jag dom inte).

/Jocke

Har regnat en skvätt här i Kumla precis nu, är genomblött på asfalten... Blir det inte nått mer regn är det torrt å fint till ikväll men det är lite svartgråa moln härådär så det kan ju bli mer väta...

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12

/Jocke

Det har regnat lite men nu är det uppehåll. Vägarna är i princip helt torra (i centrala stan alltså) och bortåt banan ser det ut att vara uppehåll nu.

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Vi tänkte ta en hel helg i örebro i helgen som kommer, Vi kan väl bo kvar i depån då över nätterna? Vi har ju husvagn å hela rubbet nu :tummenupp
Isåfall kommer vi upp på fredag eftermiddag/kväll, är det någon som isåfall kan öppna åt oss? eller vi kan ju t.o.m. köra en grillkväll på banan! :tuttar

Jocke W

Gick med
19 Oct 2003
Hoj
blir nog inget för mig i morgon.. är dyngsjuk

Ät apelsin och brus c-vitamin!

Dig kan man lita på Jocke!
Du får ta och ducha i stället och orma runt lite så du slipper se ut som en stoppad korv ;)

Ingen mer som kommer?
Lite körning på en tisdag förgyller veckan:D
Imorgon ska vi i alla fall gasa :tummenupp

Vadå stoppad korv! I,m dead sexy! :tuttar

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag kanske kommer ut en sväng och startar upp nyförvärvet :)

Elverket alltså

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag kommer idag...om någon nu blir lite gladare av det :rolleyes:

JAG blir väldigt glad av det :tummenupp

Hoppas jag kan komma ut och glo lite, tyvärr måste jag meka iordning min Audi.
Nån som vill köpa en A4 tdi förresten? Dags att byta upp sig nu tror jag...

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Vi tänkte ta en hel helg i örebro i helgen som kommer, Vi kan väl bo kvar i depån då över nätterna? Vi har ju husvagn å hela rubbet nu :tummenupp
Isåfall kommer vi upp på fredag eftermiddag/kväll, är det någon som isåfall kan öppna åt oss? eller vi kan ju t.o.m. köra en grillkväll på banan! :tuttar

Jatack :drool

Jocke W

Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Grymt kul me 125cc åkarna idag! helt perfekt att börja så där, kul att Supermoto börjar få lite bredd, inte för att det kanske e sååå vanligt att se 125 åkare på motard banan

:tummenupp För er!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...