Tråden för de nattaktiva!

DevilRider

Ekis
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
The Bimmer Killer
Kollade precis på män som hatar kvinnor..
Fan ja har missat en del, tråden har ju blivit riktigt lång.. Tog en stund att "get up to date" haha, läget alla nattramlare?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Vaäreom!? :mad:

Nu är man upp och smäller i sig svart kaffe och grovportion. Vore det inte för att en polare bedriver "Kid-ory bland blodriskor och surkart" -ett årligt återkommande evenemang där vi, några spröda, knotiga och knixiga gestalter halkar oss ut på klipphällsformationer ute på norra värmdölandet för att där elda mourikkahäll, steka gris, dricka dunk och dansa till kalypsobandet trio-babar så skulle jag fått fortsätta drömma och slippa ta 07.05-färjan mot Nynäs :mad:

Jag började precis gråta till Lady GaGas VMA-uppträdande. Då är det illa :(

Haha bra ös i kväll då? Eller tvärt om kanske?

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
KOm hem från en kräftskiva för en timma sen, ska lägga mig o sova. Upp o köra bana i morgon. *längtar* :)

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Och jag har inte ens en motor i motorhojen och punka på tramphojen. :mad:

Men önskar all välgång åt de bättre lottade. ;)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jaha, så satt man här igen dårå till 7. Nån kan väl dra en fräckis?

Fem killar och en tjej lider skeppsbrott på en öde ö. De hjälps åt att upprätta ett litet läger och delar upp mat-/vätskeförsörjningen på rättvisast möjliga sätt, och lyckas på så sätt upprätta en form av någorlunda dräglig livssituation i väntan på räddningen. Då killarna är som killar är mest så drar de sig undan från resten av gänget med jämna mellanrum för lite "kvalitetstid" med sig själva. Detta uppfattas självklart av de andra, och inte minst av tjejen som tycker synd om grabbarna och erbjuder sina tjänster i frågan. Killarna är givetvis inte sena att tacka och ta emot, och så går livet på ön vidare i lustans lyckliga tecken.

Men så ett par år senare händer det sig som så att tjejen dör i en tragisk trädfällningsolycka, och killarna är självfallet förkrossade. Hur ska de nu få sin "avslappning"!?

Första dagen sörjer killarna, men livet går ändå vidare på något sätt och det känns ändå ok.

Andra dagen är det fortfarande ok, Killarna sörjer men livet går vidare.

Tredje dagen börjar det bli lite småjobbigt för killarna men det går fortfarande.

Fjärde dagen börjar det bli ganska jobbigt...

Femte dagen är det knappt att det går längre.

Sjätte dagen är det fan verkligen kris...

... Och på den sjunde dagen beslutar sig grabbarna för att det nog är bäst att begrava henne ändå:näsblod

Sorry, kanske passar bäst i tråden för osmakliga skämt egentligen:gnissla

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Vafan, dödade jag tråden nu?:gnissla

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Sådär ja, har inte blivit så mkt nattaktivitet i helgen, har mekat cross o bil så man varit helt slut o somnat tidigt samt kört lite stubb så man är helt åt helvete förstörd i hela kroppen.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
nääh såg precis att annonsen på en hoj ja blev lite sugen på försvann.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Haha. Så nasty =)
Har lirat FarmVille på Facebook nu och är skittrött. Om 8 timmar måste jag skörda mina pumpor så det bli till att sova nu =)

Indeed...:hihi

Själv ska jag upp om fem timmar, ta mig ut till mina päron och hjälpa farsan röja i verkstaden inför husbesiktningen nu i veckan... Jippi... Godnatt på er gubbar (och tjejer), nu är det dags att sova!

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA