Tråden för de nattaktiva!

DevilRider

Ekis
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
The Bimmer Killer
Faktiskt så har jag det. Känner mig inte alls trött även som jag bara blundat i 3h :3freak

Haha.. faktist inte heller trött, och jag har inte sovit alls:D

Va precis ute och körde lite Hoj, riktigt skönt väder..
Fan, hela motorvägen för sig sj:p (håller mig till större vägar nattetid)
När man är ute och kör natt, känns som man äger hela vägnättet, fan ingen ute.. och dom få som är, passerar så fort att man knappt märker det:tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fan att jag inte har hojen hemma, en liten tur såhär dags hade fan varit skönt...:( Jaja, är väl lika bra att lägga sig då. Har lirat Spore i fem-sex timmar nu så nu får det vara bra:D

G'natt folket, hörs imorgon natt!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
snart är det dags... countdown begins now!

Countdown till vad?:va Skriv inte i tråden innan tolv:mad: Tråden är för nattaktiva, inte kvällsaktiva:fakta Alla är väl aktiva på kvällen?:va

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
jahapp, va hittar ni på med då?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Najs! :tummenupp

Bara så du vet så kommer hus i helvete bryta ut bland alla brudarna på SH, och en tråd kommer startas av någon kärring på forumet som anser det FRUKTANSVÄRT att du lägger ut nakenbilder på ett HOJFORUM.

Bara så du vet.

;)

MikkE

Guest
Najs! :tummenupp

Bara så du vet så kommer hus i helvete bryta ut bland alla brudarna på SH, och en tråd kommer startas av någon kärring på forumet som anser det FRUKTANSVÄRT att du lägger ut nakenbilder på ett HOJFORUM.

Bara så du vet.

;)

Bra! Jag är här för att sukta er. Sedan är jag inte naken. Har fan brallor, brillor och halsband på mig! :mad: :vågavägratischa:

Edit. Och det är inte bilder. Det är foton =)

Last edited:

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Kom hem från jobbet för 45 minuter och är hungrig. Makrillen och knäckebrödet är slut, äggen är slut och nudlarna är slut.

Ett par snabba glas vatten håller inte så länge :(

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Bra! Jag är här för att sukta er. Sedan är jag inte naken. Har fan brallor, brillor och halsband på mig! :mad: :vågavägratischa:

Edit. Och det är inte bilder. Det är foton =)

Jag klagar inte, jag gillar naket. VISA PATTARNA VISA PA......eller ja, du fattar. :D:D

Kom hem från jobbet för 45 minuter och är hungrig. Makrillen och knäckebrödet är slut, äggen är slut och nudlarna är slut.

Ett par snabba glas vatten håller inte så länge :(

jag har nog ett paket nudlar kvar, du kan få om du vill. ägg har jag faktiskt oxå. :tummenupp

Last edited:

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Tjenare alla!
Nu sitter man här på jobbet och hoppas att det ska hända nått så tiden går lite snabbare,

@MikkE snygga bilder, Funderar också på att inhandla ett Canon 50/1,8., sägs att det ska vara grymm skärpa på det.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Ja tack!

Jag får nog sticka ner och handla lite innan jobbet imorn så det inte upprepar sig :D

Hittade en konserv fruktcocktail i skafferiet... Bananen i den var extra äcklig :brinnerup

Najs! Ja skickar med posten, vill du ha d tillagat el fixar du d sjlv? :D

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Efter 2st tisdagsöl o en charmerande god middag bestående utav två råttor o lite ruttna rotfrukter som liknade de fina vårlökarna vi satte i våras.
Vill jag önska SH godnatt!
Imorgon skall jag som alla andra åka till Arbetsförmedlingen o prata med dem om att jag inte tycker detta e det minsta roligt längre...
Det e som ingen idé att söka ett jobb ens mera!
Jag e duktig välutbildad har 411 saker på meritlistan vad hjälper det om det e 4k sökande med fina betyg filkander osv jag står noll=(
Ännu en dag i helvetet=(
Å ja jag e bitter nu!

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad