Gå och ät det ska synas att man har råd att äta.haha ja, men jag orkar inte gå till köket. Fett långt. Sen ligger jag på deff nu, så att dra i mig käk nu är bara dumt
Gå och ät det ska synas att man har råd att äta.haha ja, men jag orkar inte gå till köket. Fett långt. Sen ligger jag på deff nu, så att dra i mig käk nu är bara dumt
haha ja, men jag orkar inte gå till köket. Fett långt. Sen ligger jag på deff nu, så att dra i mig käk nu är bara dumt
haha ja, men jag orkar inte gå till köket. Fett långt. Sen ligger jag på deff nu, så att dra i mig käk nu är bara dumt
Vadå...heter det deff bara för att det gäller killar?? och banta när det kommer till tjejer, nästa gång jag tackar nej till godsaker ska jag säga att jag "deffar", bantar och besöker gymmet regelbundet
Varför banta i 2veckor på bröd och vatten och när bantningstiden är över går man tillbaka dit man var förut.Vadå...heter det deff bara för att det gäller killar?? och banta när det kommer till tjejer, nästa gång jag tackar nej till godsaker ska jag säga att jag "deffar", bantar och besöker gymmet regelbundet
nä ni får sluta snacka mat jag blir ju hungrig, oh det finns verkligen inget gott här...
Vadå...heter det deff bara för att det gäller killar?? och banta när det kommer till tjejer, nästa gång jag tackar nej till godsaker ska jag säga att jag "deffar", bantar och besöker gymmet regelbundet
Ajjja..."deffar" du med?
2 knäckemackor och en halv broccoli som du kan "dippa" i saltvatten är lagom då!
Nej, jag säger deff för att det är just en deff, då jag håller på med styrketräning och kör bulk/deff regelbundet och har som mål att tävla. Vilket jag skulle ha gjort innan min jävla krasch fuckade upp allt.
Men tycker det är larvigt när folk ska gå ner från säg 110 till 90 och kallar det deff, det är att banta. Deff är att skala av underhudfettet för att framhäva muskulaturen maximalt. Enligt mig.
Varför banta i 2veckor på bröd och vatten och när bantningstiden är över går man tillbaka dit man var förut.
Är inte speciellt svårt att ändra på kost/motion till en nivå man kan leva med.
Nejdå...här är det bara keso, ägg, och diverse fiskdjur som gäller...inget knäcke...men det låter gott...
Jag VET vad det är...försöker ju bara få lite diskussion...och se det blev svar på tal DiReKt
Då kommer du vara mätt, vilket underlättar "bantningen" något enormt, men ändå gå ner i vikt då inget av det du äter kommer omvandlas till kroppsfett (fibrer kan vi inte processa alls, proteiner bygger på musklerna och överskotter kastar kroppen ut och fett kan förvisso omvandlas till kroppsfett men gör det i en mycket mindre utsräckning än kolhydrater).
JEPP! bitterfittan nr.1 här
Lite svårt att läsa ironi i svarta bokstäver bara.
opps, en öm tå...det har jag aldrig blivit kallad förut..jag förklarar det på din brist av kalorier...eller så har du kanske bara lite problem med tjejer helt enkelt...
ja, bäst å dra, är ju tydligen inte speciellt välkommen här
opps, en öm tå...det har jag aldrig blivit kallad förut..jag förklarar det på din brist av kalorier...eller så har du kanske bara lite problem med tjejer helt enkelt...
ja, bäst å dra, är ju tydligen inte speciellt välkommen här
AppApp! För mycket protein omvandlas till fett
Men det är ganska stora portioner det gäller då.
JAG var bitterfittan nr.1.
Det finns bara en bitterfitta och det är nour
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet