Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Di Leva :yoparty:Bugar!!!

:tummenupp för "riktig" musik! :)

Nej, jag tål inte det religiösa öket:D

:tummenupp för att du har smak!:yoparty
Det där är Simon fraser University pipe band, de regerande världsmästarna i bandtävlan både för trumkåren och pipsektionen. Ett riktigt mästarband:tummenupp

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Nej, jag tål inte det religiösa öket:D

:tummenupp för att du har smak!:yoparty
Det där är Simon fraser University pipe band, de regerande världsmästarna i bandtävlan både för trumkåren och pipsektionen. Ett riktigt mästarband:tummenupp

Heeeeyyy! Glömmer du bort varifrån jag kommer? (Jönköping = Religiös öken) :D
Aha! De var ju duktiga pojkar :) Jag uppskattar iaf pojkar i kilt :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Heeeeyyy! Glömmer du bort varifrån jag kommer? (Jönköping = Religiös öken) :D
Aha! De var ju duktiga pojkar :) Jag uppskattar iaf pojkar i kilt :D

Haha, själv är jag ateist:D :glömdet

Det är de minsann:D Jag har en kilt!:tuttar

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Haha, jag är inte direkt troende, mer att "What goes around comes around" På ren svenska "som man bäddar får man ligga" :D

Och där erkände du att du är en pojke! :rofl

Äh, jag tror inte på gudomlig bestraffning:D Om gud finns så är han antingen allsmäktig eller god, han kan omöjligen vara både och. Så antingen är han en elak jävel som kan straffa mig oavsett om jag är en god troende, eller så är han en snäll men maktlös farbror som inte kan belöna mig för att jag är en god troende. Alltså Behöver jag inte tro, skiter det sig så gör det det ändå:D

Ja, jag är ju knappast flicka?:va

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Äh, jag tror inte på gudomlig bestraffning:D Om gud finns så är han antingen allsmäktig eller god, han kan omöjligen vara både och. Så antingen är han en elak jävel som kan straffa mig oavsett om jag är en god troende, eller så är han en snäll men maktlös farbror som inte kan belöna mig för att jag är en god troende. Alltså Behöver jag inte tro, skiter det sig så gör det det ändå:D

Ja, jag är ju knappast flicka?:va

Haha, nä, men det har varit lite gnäll om att fylla 20 för några nätter sen ju :D:tungan

Hej. Här e en till vaken Jönköpingsbo. Jobbar och det är rätt lugnt. Vad gör ni andra?

Så trevligt med en stadfrände! Här görs inte så mycket. Försöker fördriva tiden tills ögonen ger upp :)

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Haha, tiden flyger iväg när man har roligt! :D Snart är du 30, flint och bråkar fortfarande med lillsyrran! :rofl

Så länge jag är en jävel på säckpipa vid det laget så kan resten kvitta!:yoparty :D

Godnatt tant!:krama

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Hur gammal är du då? Jag har snart kört hoj / haft mc-kort i 20 år. Gissa hur det känns... :D
:skrämd kan man bli så gammal? Är knappt gammal nog att ta tungkort, så e egentligen inte så illa, får bara lite prestationsångest när småglinen från uppväxten börjar prestera karriär å ungar men framförallt leksaks mesigt, ungarna klarar jag mig fint utan. Eller när man konstaterar att eliten i alla coola sporter är yngre än en.

Fast värst är att jag börjat upptäcka att det kommer vuxenpoäng å smygger på mig :(

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Alla åldrar har sin egen charm. Man är inte äldre än man känner sig ;) Det tråkiga är att jag börjar känna mig gammal. Framförallt när man skadar sig. Man läker inte alls lika bra efter 25-årsåldern och benen bryts mkt lättare :(

Jag fick en dotter vid nyår och det ger en lite andra prioriteringar här i livet men jag har kvar båda Gixxrarna och jag kan nog fortfarande hänga på 90 % av sporthojsåkarna :cool: Man väljer dock ställena man gasar på med större omsorg efter några år i sadeln.

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Alla åldrar har sin egen charm. Man är inte äldre än man känner sig ;) Det tråkiga är att jag börjar känna mig gammal. Framförallt när man skadar sig. Man läker inte alls lika bra efter 25-årsåldern och benen bryts mkt lättare :(

Jag fick en dotter vid nyår och det ger en lite andra prioriteringar här i livet men jag har kvar båda Gixxrarna och jag kan nog fortfarande hänga på 90 % av sporthojsåkarna :cool: Man väljer dock ställena man gasar på med större omsorg efter några år i sadeln.
:) gott å höra!
Jag har haft problem med ryggen sen jag va 18 men resonerar som så att kroppen är lite av en sporthoj, har den redan fått sig ett par törnar är det ingen ide att va rädd om den å spara på den tills den blir gammal utan bättre att göra racehoj av den :D

Så jag skiter helt enkelt i att jag knappt kan gå imorn om jag har tillräckligt roligt idag. :D

Tror dock att det ändras ganska radikalt när man får nån annan att tänka på än bara sig själv, så kanske inte va ett så bra tips efter allt :tungan som du sa alla åldrar har nog sin charm.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO