Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hah, jag trodde du hade satt på din bästa kompis morsa och blivit påkommen av hans farsa eller nått =D

Kom in i matchen! Sedeltankning har varit borttaget från de flesta mackar i evigheter :)

Nej, riktigt så illa var det som sagt inte:D

Här har det funnit kvar ganska länge:lantis

Sedelintaget på den macken jag först åkte till var helt enkelt bara överlappat med någon plåt, tryckknapparna för sedelalternativ fanns fortfarande kvar men ville bara inte funka. Räknade kallt med att kunna tanka där och sen jobba, men tji fick man... Och sen blir man utskälld för det också. Gillar inte sånt, fan att man ska ha sån otur:huvet

Hah, sämst. Själv har man bensinkort :p

Jag brukar tanka med mitt vanliga kontokort, men just idag var det som sagt helt snustorrt (minusbelopp till och med, sen förra gången jag tankade). Så därför lånade jag lite cash att tanka för... Men det gick ju som det gick.

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Har mitt visa som alltid är smockat med tusenlappar + kredit o mitt bensinkort som ja tankar på faktura med :D
Nej, riktigt så illa var det som sagt inte:D

Här har det funnit kvar ganska länge:lantis

Sedelintaget på den macken jag först åkte till var helt enkelt bara överlappat med någon plåt, tryckknapparna för sedelalternativ fanns fortfarande kvar men ville bara inte funka. Räknade kallt med att kunna tanka där och sen jobba, men tji fick man... Och sen blir man utskälld för det också. Gillar inte sånt, fan att man ska ha sån otur:huvet

Jag brukar tanka med mitt vanliga kontokort, men just idag var det som sagt helt snustorrt (minusbelopp till och med, sen förra gången jag tankade). Så därför lånade jag lite cash att tanka för... Men det gick ju som det gick.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
De vart manipulerade och sönderslagna rätt ofta.

Pengar som pengar... Trasiga och manipulerade brukar ju inte accepteras av dylika maskiner. Och mina sedlar var sprojlans nya och felfria, vad var det för fel på dem vavava?:mad:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Har mitt visa som alltid är smockat med tusenlappar + kredit o mitt bensinkort som ja tankar på faktura med :D

Ja, men nu jobbar jag 7% och får således inte in så mycket... Så på mitt kort brukar det vara tomt när kring hälften av månaden har gått. Och de där andra lyxigheterna kan jag ju bara titta mig i stjärnorna efter:mad:

tanka i landskrona och gå in och betala så kan du ju hoppa på din hoj som inte står kvar där du ställde den

Förstod att det var så du menade och att kort därför var bättre, men sedelautomater (där du betalar med cash rakt i automaten och slipper gå in och betala i kassa) funkar ju mer eller mindre likadant menar jag. Du sitter kvar på hojen medan du tankar.

Last edited:

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Hoj
ducati superbike 848 KTM 625smc
Ja, men nu jobbar jag 7% och får således inte in så mycket... Så på mitt kort brukar det vara tomt när kring hälften av månaden har gått. Och de där andra lyxigheterna kan jag ju bara titta mig i stjärnorna efter:mad:

Förstod att det var så du menade och att kort därför var bättre, men sedelautomater (där du betalar med cash rakt i automaten och slipper gå in och betala i kassa) funkar ju mer eller mindre likadant menar jag. Du sitter kvar på hojen medan du tankar.

dom finns ju inte mer i skåne vad jag sett, syn det, förredrar också cash (is da king)

Varför i helvete vistas man i landskrona då för? :va

ja säg det, det e väl jobbet som håller en kvar.har redan bott i sthlm i två år, men man har alla sina vänner här och jobb.

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Last edited:
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...