Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Gammal med ung flickvän suger mest, då blir man påmind extra mycket.
Men jag köper dyra leksaker o låtsas annat.

Heh, kan tänka mig det... Tja, har man råd så kan jag tänka mig att den taktiken funkar:D Själv är jag så fattig att jag inte ens har råd att vara ung, trots att jag är det:huvet

undra varför.missa jag att man kunde stoppa monopolsedlar i dom.hehhe

Monopolsedlar?:va Vad pratar du nu?

Last edited:

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Hoj
ducati superbike 848 KTM 625smc
Precis. Hävdar mig fortfarande vara i hennes ålder o inte alls närmare 30 :gnissla

det e inte så att det blir en porsch 911 turbo snart då

Heh, kan tänka mig det... Tja, har man råd så kan jag tänka mig att den taktiken funkar:D Själv är jag så fattig att jag inte ens har råd att vara ung, trots att jag är det:huvet

nej men jag mena hoppa på pumparna!!! det kanlla vi att ha monopolsedlar.

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09

Äh du har snart jobbat upp dig, va gammal e du.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Äh du har snart jobbat upp dig, va gammal e du.

Om man bara lyckades få ett jobb ja... Fick precis besked om att jag inte fått ett par av tjänsterna jag sökt och intervjuats för... Fan vad svårt det ska vara:huvet

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Hoj

kan ju säga, att för att få ut en liter så fick man nog hoppa en 2 minuter, men tur att moppetanken inte rymde mer än 5 liter (svettit värre)

Om man bara lyckades få ett jobb ja... Fick precis besked om att jag inte fått ett par av tjänsterna jag sökt och intervjuats för... Fan vad svårt det ska vara:huvet

vad söker du för jobb då om man får fråga

Last edited:

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Hoj
Ska ha en hur som, måste ha en o frakta hojarna på, känns så omanligt att köra dem på släpet bakom audin.

exakt men släp bakom 911:an, hade ju inte skäms ett dugg

hade nog velat ha en blazer i så fall

exakt men släp bakom 911:an, hade ju inte skäms ett dugg

känns som vi e jävlig singlar, fast mitt k....l ligger bara och snackar tele att hon inte bara börjar suga???? hur svårt ska det vara

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
kan ju säga, att för att få ut en liter så fick man nog hoppa en 2 minuter, men tur att moppetanken inte rymde mer än 5 liter (svettit värre)

vad söker du för jobb då om man får fråga

Haha, stod ni uppe på och hoppade då eller?:D

Jag söker allt jag har minsta chans att få. Tidningsbärare, försäljare, kassapersonal, städare osv. Det enda jag inte söker är jobb med enbart provisionsbaserad lön eftersom det känns för osäkert. Dessutom avskyr jag telefonförsäljare så såna jobb vill jag inte ha.

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Hoj
okej kanske lite ovärkligt men en BMW X6 pickis, ja varför inte, eller om du fått välja pickis av valfri modell, vad hade du valt???

Jag söker allt jag har minsta chans att få. Tidningsbärare, försäljare, kassapersonal, städare osv. Det enda jag inte söker är jobb med enbart provisionsbaserad lön eftersom det känns för osäkert. Dessutom avskyr jag telefonförsäljare så såna jobb vill jag inte ha.

provo-----suger, men har du CE-kort??

nej du hoppa på slangen och höll pistolen högt upp

Last edited:
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet