Tråden för de nattaktiva!

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Kom just upp ur garaget.....

Skulle ta lite fina promobilder med KTM 660 Rally och visa att det gick att hoppa lika långt som MX grabbarna. Tog man i som fan gick det mycket riktigt att hoppa över stora platån men när jag landade. Flonk, där knäckte jag skruvarna som håller Vä fotpinne...:gnissla

Frågan är om det är ett tecken att man borde gå ner i vikt eller ge fan i att hoppa så långt...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Skulle ta lite fina promobilder med KTM 660 Rally och visa att det gick att hoppa lika långt som MX grabbarna. Tog man i som fan gick det mycket riktigt att hoppa över stora platån men när jag landade. Flonk, där knäckte jag skruvarna som håller Vä fotpinne...:gnissla

Frågan är om det är ett tecken att man borde gå ner i vikt eller ge fan i att hoppa så långt...

En kombination, kanske..? =)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Inte ett skit.. =/

Trist... Samma här... Finns det inget att hitta på då?

Helvete, jag hade blivit skitskraj om vänstra foten helt plötsligt bara försvunnit iväg neråt på grund av uteblivet stöd från den avknäckta fotpinnen! Eller hängde den fortfarande kvar fastän skruvarna knäcktes?:va

Last edited:

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Trist... Samma här... Finns det inget att hitta på då?

Helvete, jag hade blivit skitskraj om vänstra foten helt plötsligt bara försvunnit iväg neråt på grund av uteblivet stöd från den avknäckta fotpinnen! Eller hängde den fortfarande kvar fastän skruvarna knäcktes?:va

Mja... Det kan ju sägas att färden efter landningen blev lite mindre graciös....

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Last edited:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
God kväll! kom nyss hem från garaget med blodiga händer :näsblod

Sparkade ut en ruta ur bilen när vi tröttnat på att såga bort rutan från limmet.. Får stå mitt kast! Jaja, vad gör ni dödliga då?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Inga nattaktiva idag, Ser ut som Busken har övergivit sin egen tråd. Dålig stil.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
ЯK;4443522 skrev:
skaffa inte garage med elektronisk nyckel/tag.... hips vips slutar den funka och du kommer inte åt hojjen. :mad:

då ringer man securitas el vem d nu e som vaktar garaget, så hips vips kommer dom o öppnar på ett naffs. :tummenupp

Ahrkey

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2009
Hoj
Ingen
då ringer man securitas el vem d nu e som vaktar garaget, så hips vips kommer dom o öppnar på ett naffs. :tummenupp

Vilket jag gjorde, men när tanten som svarar är mer intresserad av TV:n(som står på högsta volym i bakgrunden) än att jobba så är det inte lätt. Rätt härlig jourlinje. "kan tyvärr inte hjaeälpa daeäj om du inte har nåe númmeär!"

:mad:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
ЯK;4445565 skrev:
Vilket jag gjorde, men när tanten som svarar är mer intresserad av TV:n(som står på högsta volym i bakgrunden) än att jobba så är det inte lätt. Rätt härlig jourlinje. "kan tyvärr inte hjaeälpa daeäj om du inte har nåe númmeär!"

:mad:

vaddå om du inte har något nummer? du ringde ju henne.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA