Tråden för de nattaktiva!

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
ЯK;4445565 skrev:
Vilket jag gjorde, men när tanten som svarar är mer intresserad av TV:n(som står på högsta volym i bakgrunden) än att jobba så är det inte lätt. Rätt härlig jourlinje. "kan tyvärr inte hjaeälpa daeäj om du inte har nåe númmeär!"

:mad:

Hahaha, jävla dumma malmöjävlar, troru man blev irriterad när de flytta våran central här ifrån örebro ner till malmö..MALMÖ?? WTF lixom,.. jag vägrar ringa dit.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hahaha, jävla dumma malmöjävlar, troru man blev irriterad när de flytta våran central här ifrån örebro ner till malmö..MALMÖ?? WTF lixom,.. jag vägrar ringa dit.

:fart:pannkyss:lol

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
:mad: .....

Oh well, imorrn ska jag åka på stubben wohooo :yoparty
Fast jag hade velat haft en ny hoj att prova men fick inte tag i nån av de personerna med hojar jag var intresserad av idag.

:) Be nice! ;)

I morgon ska ja på sista mötet med en förhoppningsvis ny arbetsgivare. *hoppas**hoppa* Sen ska jag faktiskt också gränsla lite hästkraft, iaf en hästkraft. :tummenupp

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
:) Be nice! ;)

I morgon ska ja på sista mötet med en förhoppningsvis ny arbetsgivare. *hoppas**hoppa* Sen ska jag faktiskt också gränsla lite hästkraft, iaf en hästkraft. :tummenupp

Lycka te råå.
Yee, offroad e fan mkt roligare än jävla asfaltsåka.
Fast det är lite roligare på motorfordon än morotsfordon.:D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Lycka te råå.
Yee, offroad e fan mkt roligare än jävla asfaltsåka.
Fast det är lite roligare på motorfordon än morotsfordon.:D

Har iofs gasgasen men ja har inte utrustning till att köra den, tråkigt o synd för nu ska ja sälja den o har inte fått köra den en enda gång. well well, får väl handla en ny senare i framtiden.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Har iofs gasgasen men ja har inte utrustning till att köra den, tråkigt o synd för nu ska ja sälja den o har inte fått köra den en enda gång. well well, får väl handla en ny senare i framtiden.

Inte utrustning?
Vad behöver du för speciellt för att köra den?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Inte utrustning?
Vad behöver du för speciellt för att köra den?

Åtminstånde en annan hjälm. Vill inte förstöra den hjälmen ja har nu så att ja inte kan köra R6an.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Man förstör inte en hjälm av att köra lite offroad...

kanske inte, men ja tycker det känns onödigt att chansa. nu kommer ja ändå inte ha tid i heller, om ja får d nya jobbet plus hästen ja ska sköta. så nu får havremoppen bli min träning i vinter. :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Inga nattaktiva idag, Ser ut som Busken har övergivit sin egen tråd. Dålig stil.

Har jag inte alls det, har bara lagt mig i vettig tid/varit upptagen de senaste nätterna:arsele Nu är helgen över så nu är det dags för nattsudderi igen:näsblod

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning