Tråden för de nattaktiva!

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
4arbetsdagar och 3timmar till semestern börjar. Vart ska man åka Kroatien, eller är det skit? Skaplig natur, fint vatten och möjlighet att dricka lite sprit är jag ute efter.

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Skall man hitta sig en riktig tjej, då menar jag den där tjejen man verkligen kan tänka sig att leva med resten av sitt liv med, är det bara att sluta leta.

Antingen kommer hon, vilket jag har haft turen att erfara, eller så får man leva i jaktens tecken.

finns där en fru benedict mån tro ? :tungan

själv hoppas man de dröjer tills 30 snåret innan man måste binda sig och skaffa volvo och snorungar:rolleyes:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Komsi komsi Bushido:tummenupp Ur garderoben alltså, vi ska inte reta dig, lovar!!!:tungan

Det är lockande, tro mig. Allt skulle bli fan så mycket mindre komplicerat:D Skulle inte ha något emot att vara bög alls, det är bara det att jag inte tänder på manskroppar. Och då känns det som att ett homoförhållande skulle bli svårt att greja:D

Har alltid trivts bäst i tjejers sällskap, det är inte det som är felet. Problemet är att allt blir så jävla mycket krångligare när man blir tillsammans med en...:huvet friends with benefits vore nåt det...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
My point exactly, därav "man skulle blivit bög".
Nja, jag är nog ganska övertygad om min sexualitet... För att inte tala om att jag har flickvän:näsblod "hej älskling, vi kan inte vara tillsammans längre för jag har blivit bög" vore ju just muntert:D

Män vill väl alltid?:va Brudar däremot har ofta perioder då de inte vill. Men det där lär du dig i sinom tid:såjaponken

Va?!! :va

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Om några timmar bär det av till motardbanan för en hel helg med åka!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
eller hur, lovar! tror han passat som bög perfekt. :arsele

skoja, bushman! :krama

Jag kan ta ditt ret gamling, du behöver inte be om ursäkt eller vad man ska kalla det;)

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
4arbetsdagar och 3timmar till semestern börjar. Vart ska man åka Kroatien, eller är det skit? Skaplig natur, fint vatten och möjlighet att dricka lite sprit är jag ute efter.

Aldrig vart där men hört mycket bra om det! Suparresa eller semester med bönan?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Du o sprit? hmm låter inte alls bra....glöm inte handla massa såna bakfylle-piller. :D

creare

Guest
När jag köpte min hoj för cirkus ett år sedan blev det tydligen för mycket och dåvarande flickvän (4 år) blev singel av egen vilja.. Visst, hon hotade med "köper du hoj är det fan slut!!!111ett" men va fan lixom. Älskar att åka hoj så.. :S

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
ska man supa är de österrike som gäller!
Aldrig varit så full på en vecka.. fyfan
dock bara nice på skidsemester!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
finns där en fru benedict mån tro ? :tungan

själv hoppas man de dröjer tills 30 snåret innan man måste binda sig och skaffa volvo och snorungar:rolleyes:

Klart det finns en fru benedictus =)

Ptja, jag är 28, har en dotter på 2 och en i sambons mage. Har nog aldrig vart så lycklig.

Att harva runt på krogen och ligga runt är nog det mest meningslösa jag sysslat med. Av alla de brudar man hängt är det inget som går upp mot en långt trivsamt förhållande där man är tillsammans med någon som fungerar som sin bästa kompis.

Fan va gammal jag låter

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
När jag köpte min hoj för cirkus ett år sedan blev det tydligen för mycket och dåvarande flickvän (4 år) blev singel av egen vilja.. Visst, hon hotade med "köper du hoj är det fan slut!!!111ett" men va fan lixom. Älskar att åka hoj så.. :S

Hoj före brud?
skott i huvet...

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Killar är i allmänhet kåtare än kvinnor, det måste du väl ändå hålla med om??:va

Se bara:

[YOUTUBE-ID]VKNXNaoTTbg[/YOUTUBE-ID]

Haha så jävla bra.

Att killar ät kåtare än kvinnor är ingen myt direkt. Hur många män är prostituerade? Hur många sexsidor på nätet finns det avsett för kvinnor? Alla sexredskap som säljs, används av mannen på kvinnan. INKL dildon.

kvinnan kan ha sina perioder, nån timme / sekel ungefär. Annars är det männen som oftast bjuder in till kramkalas

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
rent BS, bara olika hur vi stillar våra lustar. killar knullar runt, tjejer föredrar stabilt, typ.

Killar är i allmänhet kåtare än kvinnor, det måste du väl ändå hålla med om??:va

Se bara:

[YOUTUBE-ID]VKNXNaoTTbg[/YOUTUBE-ID]

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Klart det finns en fru benedictus =)

Ptja, jag är 28, har en dotter på 2 och en i sambons mage. Har nog aldrig vart så lycklig.

Att harva runt på krogen och ligga runt är nog det mest meningslösa jag sysslat med. Av alla de brudar man hängt är det inget som går upp mot en långt trivsamt förhållande där man är tillsammans med någon som fungerar som sin bästa kompis.

Fan va gammal jag låter

får nog ha en tyst minut för min fallne kamrat benedictus..

ne men en dotter hade ja fan velat ha.. dock inte när ja e 16

lyckligt lottad ! :tummenupp

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...