Skall man hitta sig en riktig tjej, då menar jag den där tjejen man verkligen kan tänka sig att leva med resten av sitt liv med, är det bara att sluta leta.
Antingen kommer hon, vilket jag har haft turen att erfara, eller så får man leva i jaktens tecken.
Komsi komsi Bushido Ur garderoben alltså, vi ska inte reta dig, lovar!!!
My point exactly, därav "man skulle blivit bög".
Nja, jag är nog ganska övertygad om min sexualitet... För att inte tala om att jag har flickvän "hej älskling, vi kan inte vara tillsammans längre för jag har blivit bög" vore ju just muntert
Män vill väl alltid? Brudar däremot har ofta perioder då de inte vill. Men det där lär du dig i sinom tid
eller hur, lovar! tror han passat som bög perfekt.
skoja, bushman!
4arbetsdagar och 3timmar till semestern börjar. Vart ska man åka Kroatien, eller är det skit? Skaplig natur, fint vatten och möjlighet att dricka lite sprit är jag ute efter.
4arbetsdagar och 3timmar till semestern börjar. Vart ska man åka Kroatien, eller är det skit? Skaplig natur, fint vatten och möjlighet att dricka lite sprit är jag ute efter.
finns där en fru benedict mån tro ?
själv hoppas man de dröjer tills 30 snåret innan man måste binda sig och skaffa volvo och snorungar
När jag köpte min hoj för cirkus ett år sedan blev det tydligen för mycket och dåvarande flickvän (4 år) blev singel av egen vilja.. Visst, hon hotade med "köper du hoj är det fan slut!!!111ett" men va fan lixom. Älskar att åka hoj så.. :S
Killar är i allmänhet kåtare än kvinnor, det måste du väl ändå hålla med om??
Se bara:
[YOUTUBE-ID]VKNXNaoTTbg[/YOUTUBE-ID]
Killar är i allmänhet kåtare än kvinnor, det måste du väl ändå hålla med om??
Se bara:
[YOUTUBE-ID]VKNXNaoTTbg[/YOUTUBE-ID]
Klart det finns en fru benedictus =)
Ptja, jag är 28, har en dotter på 2 och en i sambons mage. Har nog aldrig vart så lycklig.
Att harva runt på krogen och ligga runt är nog det mest meningslösa jag sysslat med. Av alla de brudar man hängt är det inget som går upp mot en långt trivsamt förhållande där man är tillsammans med någon som fungerar som sin bästa kompis.
Fan va gammal jag låter
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |