rent BS, bara olika hur vi stillar våra lustar. killar knullar runt, tjejer föredrar stabilt, typ.
Stabilt vadå? Sex en gång i veckan på ren rutin? Som sagt, det finns undantag som bekräftar regeln
rent BS, bara olika hur vi stillar våra lustar. killar knullar runt, tjejer föredrar stabilt, typ.
Klart det finns en fru benedictus =)
Ptja, jag är 28, har en dotter på 2 och en i sambons mage. Har nog aldrig vart så lycklig.
Att harva runt på krogen och ligga runt är nog det mest meningslösa jag sysslat med. Av alla de brudar man hängt är det inget som går upp mot en långt trivsamt förhållande där man är tillsammans med någon som fungerar som sin bästa kompis.
Fan va gammal jag låter
Hoj före brud?
skott i huvet...
Haha så jävla bra.
Att killar ät kåtare än kvinnor är ingen myt direkt. Hur många män är prostituerade? Hur många sexsidor på nätet finns det avsett för kvinnor? Alla sexredskap som säljs, används av mannen på kvinnan. INKL dildon.
kvinnan kan ha sina perioder, nån timme / sekel ungefär. Annars är det männen som oftast bjuder in till kramkalas
får nog ha en tyst minut för min fallne kamrat benedictus..
ne men en dotter hade ja fan velat ha.. dock inte när ja e 16
lyckligt lottad !
Jag har då fan bara träffat på tjejer som är kåtare än mig, är det jag som är onormal eller har jag bara tur?
Stabilt vadå? Sex en gång i veckan på ren rutin? Som sagt, det finns undantag som bekräftar regeln
Jag har då fan bara träffat på tjejer som är kåtare än mig, är det jag som är onormal eller har jag bara tur?
Haha fallne kamrat, nähädu, bland det svåraste som finns är att kunna upprätthålla ett stabilt förhållande tillsammans med någon. Bara det är värt att avguda
Nej men va fan. Man måste ha sina hobbys också vid sidan av och stötta varandra vad det än är. Var egentligen bara bra då jag vill leva med någon som accepterar att jag kör hoj så! Bättre påkommet efter 4 år än 14..
jo, har haft flickvän.. tro fan de va jobbigt
tänk en gravid fruga
måste ställa en fråga till dig,
Hade du offrat hojåkandet för att vara 100% säker du får så lång tid som möjligt med dina blivande döttrar o fru?
Skall man hitta sig en riktig tjej, då menar jag den där tjejen man verkligen kan tänka sig att leva med resten av sitt liv med, är det bara att sluta leta.
Antingen kommer hon, vilket jag har haft turen att erfara, eller så får man leva i jaktens tecken.
Jag sålde min förra hoj för en V70 140hästar '2002. Ibland måste man göra uppoffringar. Men i slutändan handlar det om prioriteringar.
Har man problemet att inte kunna göra avkall på vissa saker enbart för att man är egoistisk lär det inte bli ett kärleksförhållande. Intet sagt att man inte skall bli överkörd och sluta köra hoj bara för att frugan "tycker det är onödigt". Då pratar vi om andra saker, t ex kontrollbehov
Jag hade offrat det utan tvivel för en sådan sak ja.
nä men mer att tjejer brukar föredra att ha pojkvän för att få massa sex, el iaf en KK medan killar kan ligga med nästan vad som bara för att få ligga.
Jag också. Men det har hänt att man varit så full att man somnat istället...
och tvärtom
finns där en chans du kommer lägga de på hyllan snart då?
De flesta brudar är väl kåta inledningsvis? Det är över tid man mäter sådant. När vanan faller in och hormonerna stabiliseras. Har du haft några långa förhållanden?
Frågan är, hur ofta onanerar du? Då ser vi hur normal du är.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari