Tråden för de nattaktiva!

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Klart det finns en fru benedictus =)

Ptja, jag är 28, har en dotter på 2 och en i sambons mage. Har nog aldrig vart så lycklig.

Att harva runt på krogen och ligga runt är nog det mest meningslösa jag sysslat med. Av alla de brudar man hängt är det inget som går upp mot en långt trivsamt förhållande där man är tillsammans med någon som fungerar som sin bästa kompis.

Fan va gammal jag låter

Är inte far...(än) men tagit ett stort steg o köpt hus med sambon, håller med dig, visst e det gött när man kan va störtkär samtidigt som bästa polare med sambon, hon är mitt allt, o jag e man nog att erkänna det, att ha flickvän e bra skit!:yoparty:tummenupp:D

creare

Guest
Hoj före brud?
skott i huvet...

Nej men va fan. Man måste ha sina hobbys också vid sidan av och stötta varandra vad det än är. Var egentligen bara bra då jag vill leva med någon som accepterar att jag kör hoj så! Bättre påkommet efter 4 år än 14.. ;)

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag har då fan bara träffat på tjejer som är kåtare än mig, är det jag som är onormal eller har jag bara tur? :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Haha så jävla bra.

Att killar ät kåtare än kvinnor är ingen myt direkt. Hur många män är prostituerade? Hur många sexsidor på nätet finns det avsett för kvinnor? Alla sexredskap som säljs, används av mannen på kvinnan. INKL dildon.

kvinnan kan ha sina perioder, nån timme / sekel ungefär. Annars är det männen som oftast bjuder in till kramkalas

:fakta

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
får nog ha en tyst minut för min fallne kamrat benedictus..

ne men en dotter hade ja fan velat ha.. dock inte när ja e 16

lyckligt lottad ! :tummenupp

Haha fallne kamrat, nähädu, bland det svåraste som finns är att kunna upprätthålla ett stabilt förhållande tillsammans med någon. Bara det är värt att avguda :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
rent BS, bara olika hur vi stillar våra lustar. killar knullar runt, tjejer föredrar stabilt, typ.

Fan heller. Någon hade ju hittat uppgifter på att killar runkar i genomsnitt 1-2 ggr per dag. Hur många tjejer smeker sig så ofta?:va Face it, killar är kåtare än kvinnor. Killar vill (oftast, finns såklart undantag) varje dag och helst flera gånger per dag. Jag har aldrig ens hört talas om en brud som är i närheten av så kåt.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Stabilt vadå? Sex en gång i veckan på ren rutin? Som sagt, det finns undantag som bekräftar regeln :)

nä men mer att tjejer brukar föredra att ha pojkvän för att få massa sex, el iaf en KK medan killar kan ligga med nästan vad som bara för att få ligga.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Haha fallne kamrat, nähädu, bland det svåraste som finns är att kunna upprätthålla ett stabilt förhållande tillsammans med någon. Bara det är värt att avguda :)

jo, har haft flickvän.. tro fan de va jobbigt

tänk en gravid fruga :rolleyes:

måste ställa en fråga till dig,
Hade du offrat hojåkandet för att vara 100% säker du får så lång tid som möjligt med dina blivande döttrar o fru?

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Nej men va fan. Man måste ha sina hobbys också vid sidan av och stötta varandra vad det än är. Var egentligen bara bra då jag vill leva med någon som accepterar att jag kör hoj så! Bättre påkommet efter 4 år än 14.. ;)

Jag sålde min förra hoj för en V70 140hästar '2002. Ibland måste man göra uppoffringar. Men i slutändan handlar det om prioriteringar.

Har man problemet att inte kunna göra avkall på vissa saker enbart för att man är egoistisk lär det inte bli ett kärleksförhållande. Intet sagt att man inte skall bli överkörd och sluta köra hoj bara för att frugan "tycker det är onödigt". Då pratar vi om andra saker, t ex kontrollbehov

jo, har haft flickvän.. tro fan de va jobbigt

tänk en gravid fruga :rolleyes:

måste ställa en fråga till dig,
Hade du offrat hojåkandet för att vara 100% säker du får så lång tid som möjligt med dina blivande döttrar o fru?

Jag hade offrat det utan tvivel för en sådan sak ja.

Last edited:

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Skall man hitta sig en riktig tjej, då menar jag den där tjejen man verkligen kan tänka sig att leva med resten av sitt liv med, är det bara att sluta leta.

Antingen kommer hon, vilket jag har haft turen att erfara, eller så får man leva i jaktens tecken.

De där e ju bara en myt! Att de finns den rätta för alla. Alla kvinnor e ba skit, de vet väl alla?
Du e bara tillfälligt hjärntvättad, det går över min vän :D

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Jag sålde min förra hoj för en V70 140hästar '2002. Ibland måste man göra uppoffringar. Men i slutändan handlar det om prioriteringar.

Har man problemet att inte kunna göra avkall på vissa saker enbart för att man är egoistisk lär det inte bli ett kärleksförhållande. Intet sagt att man inte skall bli överkörd och sluta köra hoj bara för att frugan "tycker det är onödigt". Då pratar vi om andra saker, t ex kontrollbehov

Jag hade offrat det utan tvivel för en sådan sak ja.

finns där en chans du kommer lägga de på hyllan snart då?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
nä men mer att tjejer brukar föredra att ha pojkvän för att få massa sex, el iaf en KK medan killar kan ligga med nästan vad som bara för att få ligga.

Män har lägre standards just för att de vet att de får ligga mer då, de är med andra ord kåtare. Och även om man har ett stadigt förhållande så vill mannen oftare än kvinnan (rent allmänt talat). Det är väl skitsamma att ni tjejer ingår partnerskap för att få regelbundet sex, det gör ju killen också. Men ni är ändå inte på samma nivå (i största allmänhet, Norman är nog smygbög:D), killen vill ha oftare regelbundet sex.

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Jag har då fan bara träffat på tjejer som är kåtare än mig, är det jag som är onormal eller har jag bara tur? :D

De flesta brudar är väl kåta inledningsvis? Det är över tid man mäter sådant. När vanan faller in och hormonerna stabiliseras. Har du haft några långa förhållanden? :hihi

Frågan är, hur ofta onanerar du? Då ser vi hur normal du är.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag också. Men det har hänt att man varit så full att man somnat istället...
och tvärtom :(

Nu pratar jag ju dock inte engångsligg, det är ju en självklarhet att man kan träffa på nån då som råkar va kåtare.

Om mina senaste tre ligg fått bestämma hade ja tamefan inte haft nån snase kvar :näsblod :gnissla

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
finns där en chans du kommer lägga de på hyllan snart då?

Nej det tror jag inte, jag kör med insidan nu för tiden, visst bombar på lite då och då men inget som oroar mig. Det skulle vara om jag blev rädd för åkandet, vilket jag inte är. Har 4-5 runt mig som dött av hojåkning så visst blir man lite påverkad ibland.

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
De flesta brudar är väl kåta inledningsvis? Det är över tid man mäter sådant. När vanan faller in och hormonerna stabiliseras. Har du haft några långa förhållanden? :hihi

Frågan är, hur ofta onanerar du? Då ser vi hur normal du är.

bros på hur tråkigt man har ju ! :rolleyes:

haha benedict

har visserligen ingen tjej som oroar sig över mig.. men min mamma såg ut att attackera pappa när vi kom hem med en hoj på släppet :krama

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping