Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Näh, är du duktig skall du inte behöva tur! :mattias

Han är inte duktig, det har han ju redan bevisat:hihi

hahaha tack för medlidanet! :rolleyes:

mjo, ligger på vägen till gymet så vf inte:D

:tummenupp

Jo, det är väl sant. Min blodcentral ligger en bit ifrån mig så jag har inte vägarna förbi alltför ofta. Så ska man lämna brukar det få bli planerat.

Jao, det var ju kondisträning som uppvärmning jao. :)

Sen var ju själva fajtandet rätt lätt i jämförelse tycker jag. :D

Keyrå;)

Haha, vi fajtades rätt hårt på vår klubb... För om man inte jobbade fick man slåss mot tränaren, och där var det fan ingen pardon:näsblod :D

hörrni småglin, prata om nåt intressant...

Bidra istället för att bara sitta tyst då gamlo!:mad:

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09

:tummenupp

Jo, det är väl sant. Min blodcentral ligger en bit ifrån mig så jag har inte vägarna förbi alltför ofta. Så ska man lämna brukar det få bli planerat.

Keyrå;)

Haha, vi fajtades rätt hårt på vår klubb... För om man inte jobbade fick man slåss mot tränaren, och där var det fan ingen pardon:näsblod :D

Bidra istället för att bara sitta tyst då gamlo!:mad:

Har ju försökt men ni bladdrar ju så mkt skit så ni missar ju mina inlägg...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Jao, men man skall inte förstöra naturligt urval med tur! :mattias

Keyrå;)

Jao, det känns igen. :D

Var ändå rätt lungt efter dom uppvärmningarna tycker jag, skulle ju demonstreras nått nytt nu & då ju! :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Har ju försökt men ni bladdrar ju så mkt skit så ni missar ju mina inlägg...

Det enda du skrivit på fyra sidor är ju "sånt är livet", "Sådär ja, då har man vart ute på en repa, lite käk o vänta på att de blir lite ljusare så tar man de sista sen" och sen klagat på att vi ska prata om nåt intressant istället:va :D

Men vad vill du prata om då? Hittat nån pickis ännu?

Jao, men man skall inte förstöra naturligt urval med tur! :mattias

Jao, det känns igen. :D

Var ändå rätt lungt efter dom uppvärmningarna tycker jag, skulle ju demonstreras nått nytt nu & då ju! :)

Sant:D

Yes...:hihi

Nja, lugnt vet jag inte... Vi fick se varje ny teknik långsamt steg för steg en gång, och sen skulle vi öva den som fan:D De som inte fattat efter genomgången fick fråga tränaren, om de vågade:näsblod :D

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Godnatt fjunis:D

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Det enda du skrivit på fyra sidor är ju "sånt är livet", "Sådär ja, då har man vart ute på en repa, lite käk o vänta på att de blir lite ljusare så tar man de sista sen" och sen klagat på att vi ska prata om nåt intressant istället:va :D

Men vad vill du prata om då? Hittat nån pickis ännu?

Sant:D

Yes...:hihi

Nja, lugnt vet jag inte... Vi fick se varje ny teknik långsamt steg för steg en gång, och sen skulle vi öva den som fan:D De som inte fattat efter genomgången fick fråga tränaren, om de vågade:näsblod :D

äh, nåt mer har ja säkert skrivit som försvunnit bland bladdret.

Nej inte hittat nån pickis.
Försöker hitta en som jag va lite halvsugen på fast den bara var enkelhytt o korta flaket men den verkar va borta.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
äh, nåt mer har ja säkert skrivit som försvunnit bland bladdret.

Nej inte hittat nån pickis.
Försöker hitta en som jag va lite halvsugen på fast den bara var enkelhytt o korta flaket men den verkar va borta.

Inte som jag kunde hitta när jag kollad eigenom senaste sidorna...

Ok, trist. Får hoppas det dyker upp en ny och bättre då. Vad var det för motor du ville ha nu igen, 6.5:an va?

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Inte som jag kunde hitta när jag kollad eigenom senaste sidorna...

Ok, trist. Får hoppas det dyker upp en ny och bättre då. Vad var det för motor du ville ha nu igen, 6.5:an va?

Ja jag tvekade för länge på den iom att de inte va riktigt vad jag ville ha, men det var ruggigt bra pris på den så nu efter lite funderande så borde man slagit till på den.
Diesel 6.5an eller bensinaren.
Funkar väl med 6.2L dieseln om bilen i övrigt är ruggigt fräsch o de e superpris. :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Ja jag tvekade för länge på den iom att de inte va riktigt vad jag ville ha, men det var ruggigt bra pris på den så nu efter lite funderande så borde man slagit till på den.
Diesel 6.5an eller bensinaren.
Funkar väl med 6.2L dieseln om bilen i övrigt är ruggigt fräsch o de e superpris. :D

Den som gapar efter mycket, typ... Klassiskt, känner själv igen det.

Vilken av bensinarna, 350?

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Den som gapar efter mycket, typ... Klassiskt, känner själv igen det.

Vilken av bensinarna, 350?

Heh, ja de e ju så :p

Ja 350n.
Det är synd att man pendlar till jobbet så man måste ha två bilar annars kunde man satsat på en lite nyare årsmodell.
En 98 vore fint, fortfarande hyffsat samma utseende på utsidan men interiören är märkbart nyare.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Heh, ja de e ju så :p

Ja 350n.
Det är synd att man pendlar till jobbet så man måste ha två bilar annars kunde man satsat på en lite nyare årsmodell.
En 98 vore fint, fortfarande hyffsat samma utseende på utsidan men interiören är märkbart nyare.

Yes...

Ok, men borde inte utbudet vara ganska stort om du nu kan nöja dig med vilken motor som helst?
http://www.blocket.se/hela_sverige?...cxpt=&gb=&fu=&cxdw=&cxc2=&ca=23_10&md=th&cb=5

165 träffar på blocket för bara cheva pickis...

http://www.blocket.se/sodermanland/Chevrolet_Silverado_4X4_28215713.htm?ca=23_10&w=3

Den kanske?

http://www.blocket.se/ostergotland/Chevrolet_silverado_pickup_28355589.htm?ca=23_10&w=3

Eller den...

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09

Ska helst vara 6.5an eller bensinaren med 1.5 hytt o långa flaket.

Den första där är för ny, kanske man skulle kunna köpa om man inte behövde 2 bilar.
Den andra har jag kikat lite på men den har ju några fel som gör att ja inte riktigt vill ha den, med 1.5 hytt på den så vore den ett klart alternativ.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!