Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
du menar slåss så säkert som möjligt? :rofl

nej det kan jag tyvärr inte :) men om du e så bra som du säger e de nog inga problem

I judo slåss man inte, det kallas inte "den mjuka vägen" för intet;)

Nejdå, tror inte att jag dödar dig precis. Men att slå i backen kan göra ont ibland:D Det är bara enklare att gå in fullt och få omkull motståndaren utan att behöva bry sig om att det ska ske varsamt också om man nu har satt en tidsgräns:D

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
I judo slåss man inte, det kallas inte "den mjuka vägen" för intet;)

Nejdå, tror inte att jag dödar dig precis. Men att slå i backen kan göra ont ibland:D Det är bara enklare att gå in fullt och få omkull motståndaren utan att behöva bry sig om att det ska ske varsamt också om man nu har satt en tidsgräns:D

hahaha give me your best shoot! inga sura miner :tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
ska försöka klara mig, tror inte du hinner ikapp mig om ja runar som fan i 10 sek :hihi

Men vafan, fegis!:D

Jaja, isåfall får jag väl springa efter då... Är väl visserligen ingen sprinter egentligen, men det ser å andra sidan inte du heller ut att vara:D

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
ska försöka klara mig, tror inte du hinner ikapp mig om ja runar som fan i 10 sek :hihi

Men vafan, fegis!:D

Jaja, isåfall får jag väl springa efter då... Är väl visserligen ingen sprinter egentligen, men det ser å andra sidan inte du heller ut att vara:D

HAHAHA true! hatar bandet på gymet :rolleyes: :rofl

ne förfan, jag backar inte :)
vet dock inget ställe där vi kan köra fighten, norrevångshallen i eslöv har ju brunnit ner (många minnen om brottning och handboll där)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HAHAHA true! hatar bandet på gymet :rolleyes: :rofl

ne förfan, jag backar inte :)
vet dock inget ställe där vi kan köra fighten, norrevångshallen i eslöv har ju brunnit ner (många minnen om brottning och handboll där)

Misstänkte det ja:D Du ser snarare ut som en sån kille som bänkpressar hela dagarna:D

Ok, najsigt:) Längesen man fick gå en match mot någon, folk brukar bara backa undan när man bjuder upp till dans:D
Vafan, varför krångla till det? Vilken gräsplätt som helst funkar väl? Gräs är mjukt. Kan ju ta det nån gång när vi är ute och kör, mest för att roa oss vid nåt mackstopp eller så:D

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Misstänkte det ja:D Du ser snarare ut som en sån kille som bänkpressar hela dagarna:D

Ok, najsigt:) Längesen man fick gå en match mot någon, folk brukar bara backa undan när man bjuder upp till dans:D
Vafan, varför krångla till det? Vilken gräsplätt som helst funkar väl? Gräs är mjukt. Kan ju ta det nån gång när vi är ute och kör, mest för att roa oss vid nåt mackstopp eller så:D

im down!
:hihi

måste få mitt kort nu asså!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
*RAP*

Precis hemma från krogen. :p

Tydligen ska vi på kruyssning imorgon kväll, får la se hur det går :D

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...