Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
voltar dig och trycker in hjärtat med fingerfärdigheten i mina gitarr spelar fingrar :rolleyes:

tror du har grabbat mer säckar med dom händerna än en säckpippa eller 2 :hihi

Om vi ska börja bli mordiska så vill du inte leka med mig, tro mig... Jag har ett ess eller två i rockärmen...:D

Norman kallar det ju juvertuta, och den mänskliga varianten av såna har jag erfarenhet av till skillnad från vissa:tungan

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
charmig och efterspel är två skilda saker. Charmig är man mot någon man tycker om.

Det är ett stående skämt hos polare också

"Tjena Jocke, ska vi ta en fika?"
"-Sure"
"Lokala stället om 30?"

"-Vart är du?"
"Lurad"

:rofl

snacka om känna sig dragen,

dejtade hantlarna och stången idag istället :rolleyes:

Om vi ska börja bli mordiska så vill du inte leka med mig, tro mig... Jag har ett ess eller två i rockärmen...:D

Norman kallar det ju juvertuta, och den mänskliga varianten av såna har jag erfarenhet av till skillnad från vissa:tungan

hahahahha! :rofl

andreas har sina knep med! pungspark och runa åta helvete!

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
hahahahha! :rofl

andreas har sina knep med! pungspark och runa åta helvete!

Jag brukade få mina kompisar att svimma på rasterna i högstadiet genom att medelst ett enkelt tumgrepp strypa syretillförseln till deras hjärna en liten stund:D

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Gymträning är för människor med taskiga gener. Se till att ordna dig en fjälla som dyrkar dig, välja en i din egen liga. Går du högre blir det automatiskt fail
tycker det är en bra tillflykt från vardagen, sitta och tänka på inget annat än lyfta vikter och träna, sålänge man får vara själv
Jag brukade få mina kompisar att svimma på rasterna i högstadiet genom att medelst ett enkelt tumgrepp strypa syretillförseln till deras hjärna en liten stund:D

de får du fna visa mig hur man gör :va

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
tycker det är en bra tillflykt från vardagen, sitta och tänka på inget annat än lyfta vikter och träna, sålänge man får vara själv

de får du fna visa mig hur man gör :va

Skojar ju med dig parvel! =)

Jag och en polare brukade göra BJJ-strypningen RNC på varandra tills någon svimmade. väldigt idiotiskt

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Mumma, då var middagen kirrad. Röd currypasta med lite cocosgrädde, kyckling, paprika lite limeskal, citrongräs, ris hmm jävulskt nice

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nej fasen, sova. Ska till upsala imorgon.

Får se hur stämmningen blir på båten efter igår. :D

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Det är jävligt gott. Vad vare för kött? Det är det viktiga.

vene, någon sorts entrecote bit med fettet kvar :)

blev fast med surfitta till tjej som övertygades om hur man bäst skalade potatis

Inte riktigt på skämthumör idag bara, haft en jobbig natt. En annan gång;)

aja får väl bli asgarv ute på vägarna nån gång :hihi

btw handledaren vill köra nu senare i veckan så slår en signal om du e ledig o vill ut o köra:D

vf jobbig natt btw?

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

btw handledaren vill köra nu senare i veckan så slår en signal om du e ledig o vill ut o köra:D

Visst:tummenupp

Ok, men slå en signal bara så kan vi ju se då:) Är visserligen lite upptagen i veckan, men beroende på när det är ska det nog kunna klämmas in:)

Ring med lite framförhållning bara, har hojen på annan ort och måste ta mig till den innan vi kan köra.

Jobbig natt för att jag jobbade (eller ja, försökte... Fick punka halvvägs genom rundan:huvet).

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
vene, någon sorts entrecote bit med fettet kvar :)

blev fast med surfitta till tjej som övertygades om hur man bäst skalade potatis

vf jobbig natt btw?

Entrecôte är nog det bästa man kan grilla tycker jag :) kall vara riktigt marmorerad med fett då blir den som bäst.

Fan jag blev så mätt, man skulle nästan gå och ta en lur på jobbet :)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy