Tråden för de nattaktiva!

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Visst:tummenupp

Ok, men slå en signal bara så kan vi ju se då:) Är visserligen lite upptagen i veckan, men beroende på när det är ska det nog kunna klämmas in:)

Ring med lite framförhållning bara, har hojen på annan ort och måste ta mig till den innan vi kan köra.

ska försöka höra av mig så tidigast som snarast, men blir lite "okej ska ut idag. hänga med?" från handledaren

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Visst:tummenupp

Ok, men slå en signal bara så kan vi ju se då:) Är visserligen lite upptagen i veckan, men beroende på när det är ska det nog kunna klämmas in:)

Ring med lite framförhållning bara, har hojen på annan ort och måste ta mig till den innan vi kan köra.

Jobbig natt för att jag jobbade (eller ja, försökte... Fick punka halvvägs genom rundan:huvet).

Idag igen!?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
ska försöka höra av mig så tidigast som snarast, men blir lite "okej ska ut idag. hänga med?" från handledaren

Ok, förstår. Men vi får se, kan jag så kan jag och annars får vi ta det en annan gång:tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Nja, alltså. Natten till idag menar jag. går ju och lägger mig när jag kommer hem från jobbet, så har inte sovit mer sen jag vaknade från det. Så det är ju fortfarande "natten till idag" för mig:)

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
aja nu ska jag slumra framför tvn

ha de bäst allesammen så hörs vi imorgo natt förmodligen! :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
G'natt fjunis!

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Haha det låter kul, vad är det för grejer ni skjuter med? och på? smältugnar?

Vi skjuter med en Winchesterkanon som vi sätter fast i en lavett och sedan i ett fundament. Skotten är 8-kalibrig slugger. 800 skott blev det:tummenupp Vi skjuter i kalkugnar, 80m långa plåtrör med en dia på 3m.

Kom hem kl 22 fick hoppa in och jobba extra me min cp fot!
Grymt av dig att jobba såhär dags!
Vadå nu hänger inte jag mer här, ugnar?! tänker på bröd o annat gott, men sen står det nåt om skott?

Vad jobbar du me om man får fråga ? :va e lite slow

Jag jobbar i ett pannhus på en massafabrik. Vi har en sodapanna här med smälta i, en barkpanna som sköter ångdistributionen till övriga fabriken, 3 turbiner, fjärrvärme och 2 kalkugnar och en massa andra gadgets.

Nu är jag helt slut och vill bara duscha och krypa ner i en säng:)

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Vi skjuter med en Winchesterkanon som vi sätter fast i en lavett och sedan i ett fundament. Skotten är 8-kalibrig slugger. 800 skott blev det:tummenupp Vi skjuter i kalkugnar, 80m långa plåtrör med en dia på 3m.

Jag jobbar i ett pannhus på en massafabrik. Vi har en sodapanna här med smälta i, en barkpanna som sköter ångdistributionen till övriga fabriken, 3 turbiner, fjärrvärme och 2 kalkugnar och en massa andra gadgets.

Nu är jag helt slut och vill bara duscha och krypa ner i en säng:)

Redan slutat för dagen?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Ja.

Så jävla varmt så det går ju inte sova, ska dra iväg imorrn o köpa en såndär portabel AC.

25 grader ute för fan.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...