Tråden för de nattaktiva!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Katastrof när man har en hoj som inte går att köra. Ser hur skiten riktigt står och hånflinar åt en i garaget, suger åt sig pengar gör den också. Man blir förbannad, på riktigt! :mad:

Jo, mitt i värmeböljan med. :(

Hoppas bara dom får den tät, att jag inte måste börja leta ny kylare, kan ta en väldig tid.

Tar inte mer än 1.5 timme att få ihop allt bara jag har en hel kylare att sätta i.

Vart utan hojj en par veckor nu dock. :( :gråta

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
hahahaha nej förfan :) jag gör de dag in och dag ut på andras hojar, sen blir de ens egen på helgen!

Jo, skulle visserligen kunna tänka mig att jobba med sånt. Vilket jag ju visserligen kommer göra också, fast då snackar vi rejälare grejer. V8 på 14 liter och annat smått och gott. Men att skruva ned sin egen hoj istället för att åka? Det är en dålig övning... :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
jasså fått den löddad nu?
VAFNA SKA DU DÅ DÖLJA DIN MANLIGA LAGNING!
Nja var halvfärdigt svetsad igår när jag ringde och hörde. Hoppas den blir helfärdig snart!

Eh, vad menaru med det andra riktigt? :va

kände ungefär så dom 2 veckorna föräldrarna var i grekland och hojen stod trasig men hade nycklarna o allt..

Vafan gör det för skillnad om dom är i grekland? :va

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Jo, skulle visserligen kunna tänka mig att jobba med sånt. Vilket jag ju visserligen kommer göra också, fast då snackar vi rejälare grejer. V8 på 14 liter och annat smått och gott. Men att skruva ned sin egen hoj istället för att åka? Det är en dålig övning... :D

när vädret inte tillået så är de helt okej!

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Jo, mitt i värmeböljan med. :(

Hoppas bara dom får den tät, att jag inte måste börja leta ny kylare, kan ta en väldig tid.

Tar inte mer än 1.5 timme att få ihop allt bara jag har en hel kylare att sätta i.

Vart utan hojj en par veckor nu dock. :( :gråta

Hade jag stått utan hoj under semestern hade jag troligen tagit livet av mig. Det är ju det som håller en levande i denna värme. Under 140 km/h håller man ju på att smälta... :D

Vafan gör det för skillnad om dom är i grekland? :va

Han är inte så gammal, fick kanske inte ut och åka själv... :arsele

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Hade jag stått utan hoj under semestern hade jag troligen tagit livet av mig. Det är ju det som håller en levande i denna värme. Under 140 km/h håller man ju på att smälta... :D

Mmmm, inte skojj inte. :gnissla Har haft annat att göra som tur är.

Min hojj värmer så mycket från maskinen att det inte svalkar något att köra ändå. :) Men kul är det! :yoparty

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
de e precis vad min toppar just nu .. hm

Det är nästan minsta man kan köra med min på högsta växeln utan att det börjar rycka och ha sig. :D

Okäj, det är inte helt sant, men skall den gå jämt på sexan får man inte hålla någon hastighetsbegränsning inte. :)

140 med skinnstället öppet för maximal nedkylning är skönt, tills man fångar en geting eller annat stort och tungt kryp däri. Då blir det otrevligt... :näsblod

Flugor på armarna svider rätt bra om man tjör i ~200 i t-shirt. Inte för att jag brukar göra det, men, ändå, ajajaj... :D

Last edited:

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Mmmm, inte skojj inte. :gnissla Har haft annat att göra som tur är.

Min hojj värmer så mycket från maskinen att det inte svalkar något att köra ändå. :) Men kul är det! :yoparty

Jo, jaga damer är ju en fullgod ersättning för hojåka. Fullständigt livsfarligt det med! :D

Flugor på armarna svider rätt bra om man tjör i ~200 i t-shirt. Inte för att jag brukar göra det, men, ändå, ajajaj... :D

Det räcker med 140 för att det ska svida. Även om man har stället på sig, insidan av överarmen. Svider som satan! :D

Last edited:

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
140 med skinnstället öppet för maximal nedkylning är skönt, tills man fångar en geting eller annat stort och tungt kryp däri. Då blir det otrevligt... :näsblod

Min önvingskörning igår :hihi

fluga i storleken av knytnäven rätt in i käften,
En cadilacc mötandes man nästa rammade
woobling när ja växla ner i en kurva :hihi 2-taktare e ryckiga små jävlar, har aldrig varit så med den gamla cyllen

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Min önvingskörning igår :hihi

fluga i storleken av knytnäven rätt in i käften,
En cadilacc mötandes man nästa rammade
woobling när ja växla ner i en kurva :hihi 2-taktare e ryckiga små jävlar, har aldrig varit så med den gamla cyllen

Ska kanske ta det litet lugnt i fortsättningen, eller iaf hålla munnen stängd. Men det är schysst näringsinnehåll i dem där riktigt saftiga rackarna har jag hört. Speciellt dem som är i storleken "Gråsparv". :tummenupp

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Ska kanske ta det litet lugnt i fortsättningen, eller iaf hålla munnen stängd. Men det är schysst näringsinnehåll i dem där riktigt saftiga rackarna har jag hört. Speciellt dem som är i storleken "Gråsparv". :tummenupp

hahaha fick en kråka på knytnäven ,dock när ja körde moped

btw låg och amxade hojen i kurvorna och de var asmånga! fan va glad man blev av de :D!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Mycket farligare än hojjåka det! :eek:

Men tillfredsställande när man hittar en ny och kurvig väg som man kan slicka apex på. Så att säga.. :tuttar

Jao, jag har tom dragit blod medelst fluga. :D

Oh, det är en bedrift. Inget jag lyckats med, än... :gnissla

hahaha fick en kråka på knytnäven ,dock när ja körde moped

btw låg och amxade hojen i kurvorna och de var asmånga! fan va glad man blev av de :D!

Djur har en förmåga att ställa till det för sig i trafiken. :tummenupp

Underbart att ligga och pressa kurvor. Det ger ett rejält rus som sitter flera dagar. :)

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Men tillfredsställande när man hittar en ny och kurvig väg som man kan slicka apex på. Så att säga.. :tuttar

Jepps. :tuttar :tummenupp

Oh, det är en bedrift. Inget jag lyckats med, än... :gnissla

Jao, eller om det var en bagge/geting/vaffan, var inte så mycket kvar av liket liksom... Tror det måste vart nått större än en mygga dock. :p

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy