Tråden för de nattaktiva!

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
2 man alltså. Vilken fest.

Var f.ö på mcdonalds idag och lekte turk i drive-in. Rätt kul faktiskt.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Nää dåligt med det.
Hehe.

Jodå. Sitter här hemma i byn.

Ah fan ja sitter här borta i lillbyn o jobbar.
Inte en människa så långt ögat når här i Gyttorp, ska strax iväg till Nora, där kanske man får se 2 pers iaf.

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Ja, hela 2år äldre:tummenupp

Farfar Lundberg. Ja det passar nog.

:tummenupp Erkänn att du längtar till hammocken och ett gäng med barnbarn för att berätta dina väl utspädda röverhistorier ;)

Värst va gulligull du bitt då.

Bra att du kunde välja ett av dina ragg tillslut o hålla dig till en.

Va du ska vara moralkärring jämt o ständigt! Gå och spana på ugglorna istället så att de inte gör något fyffens!

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
:tummenupp Erkänn att du längtar till hammocken och ett gäng med barnbarn för att berätta dina väl utspädda röverhistorier ;)

Va du ska vara moralkärring jämt o ständigt! Gå och spana på ugglorna istället så att de inte gör något fyffens!

Såg en katt i kameran så va tvungen att gå ut o se va det hade för sig.

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Varit ute med polarna och slirat litet ikväll. Nykter då jag släpat på hojen, så när dem drog på krogen gasade jag runt i stan och spanade efter villebråd. Efter typ 45 minuters snurrande så känner jag att det är dags att dra hem då brorsan lovat att dragit festen vidare till stan då. Anar oråd när jag parkerar hojen utanför dörren och det ligger kläder på trappen, dörren är olåst och ingen hemma. 30 sek av förvirring innan brorsan susar in genom dörren muttrande om slagsmål och mord. Han försvinner lika fort som han kom igen, en okänd dam kliver in och ser litet förvirrat på mig när jag står i hallen med skinnställ och hjälm och funderar vad som pågår. Ytterliggare förvirring då hon inte heller vet vad som händer. Lyckas så småningom få reda på att brorsan och en grabb till rykt ihop över någon donna, som är fullständigt ointresserad av båda grabbarna i soppan. Så där står jag iklädd komplett mc-utrustning med en ilsken bror, en ilsken grabb, en förtvivlad dam och en stupfull skotte.

Men det verkar som dem kom överens och blev goda vänner i sann fylleanda till slut... :D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy