manneman
Guest
Vaken är man, men inte så aktiv på sporthoj, här sover ju de flesta. Over there är de vakna!
Jag jobbar skift och där oxå natt
så vad äter ni när ni jobbar natt???
För egen del blir de mest fil och lite frukt
Hur fan orkar man jobba en hel natt på lite frukt o knäckemacka?
Som drifttekniker så är de mest övervakning och lite provtagning som gäller..dvs man förbränner typ nada så de funkar fint
Hur fan orkar man jobba en hel natt på lite frukt o knäckemacka?
Som drifttekniker så är de mest övervakning och lite provtagning som gäller..dvs man förbränner typ nada så de funkar fint
Precis, jag sitter mest på röven vid mina 6 datorskärmar o tar lite prover o ronderar vart fjärde timme. Tittar på lite tv och sitter på internet, så gör inte av med speciellt mkt energi på natten.
Å fy fan. Skulle jag aldrig klara av då jag måste göra saker när jag jobbar.Precis, jag sitter mest på röven vid mina 6 datorskärmar o tar lite prover o ronderar vart fjärde timme. Tittar på lite tv och sitter på internet, så gör inte av med speciellt mkt energi på natten.
Å fy fan. Skulle jag aldrig klara av då jag måste göra saker när jag jobbar.
Och nu sitter man här och helt plötsligt var klockan över ett. Bajs.
Vad är det för jobb egentligen? Bara natt? Men 9 dagars ledighet är iaf king!Efter 9 år så vänjer man sig Ibland är här kaos men oftast är det lugnt. Så jag njuter av att sitta o håva in en hyffsad lön o av att vara ledig i 9 dagar vart tredje vecka
Vad är det för jobb egentligen? Bara natt? Men 9 dagars ledighet är iaf king!
1600h/år är ju ingenting föffan. Löööök!Ne, jag jobbar förmiddag, eftermiddag o vart 3dje helg oxå. Arbetar ca 1600h/år, vilket är rätt mkt mindre än dagtidsarbete.
1600h/år är ju ingenting föffan. Löööök!
Ne, jag jobbar förmiddag, eftermiddag o vart 3dje helg oxå. Arbetar ca 1600h/år, vilket är rätt mkt mindre än dagtidsarbete.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|