Tråden för de nattaktiva!

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Jag lever! *vinka*
dock inte lägne till :näsblod känner hur sängen ropar...

MikkE

Guest
Haha.. Har ju fördelen att faktiskt FÅ surfa SH på arbetstid.. den du... ;) Men sluta fis för fan.. luktar ju ända hit!!
*fjjiiiiiiuuuuu* Igen.... :död
Vågar inte lägga mig med täcket över nu. Seriöst.

Men du har också lökarjobb. Va fan hittar man dem?

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
morgonaktiv...har gått o bitt morgonmänniska o allt..
Ska tillome pysa iväg till jobbet nu såhär tidigt tänkte jag fast jag inte ens behöver bara för o göra några timmar nu på förmiddan så har man resten av helgen ledigt med gott samvete :D

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Nån som e vaken ikväll?
Själv så sov man hela dagen so det blir lite svårt att sova nu, plus att jag ska upp tidigt imorrgon.:huvet:huvet

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Nån som e vaken ikväll?
Själv så sov man hela dagen so det blir lite svårt att sova nu, plus att jag ska upp tidigt imorrgon.:huvet:huvet

Jau fan...trött som fan e jag dock så blir bingen snart, upp o hugga lite ved imorrnbitti...30 björkar som ligger o skräpar..:tummenupp

Merovingian

Guest
Nån som e vaken ikväll?

Pja, jag har WoW:at i 13 timmar nu och börjar känna för en paus.
Men vad fan ska man göra annars? Min budget är övertrasserad el grande, och även om en har pengar så ska det levas fattigt till löning nästa helg av ren princip.
Vad gör man när man är fattig? -Man spelar WoW. Det blir ingen utemat, ingen krog, ingen sprit, inga kondomer och inget annat som kan kosta pengar.
Billigt och samtidigt underhållande. :tummenupp

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Klart man är vaken.. Sitter här o funderar så det ryker om jag ska slå till på att köpa bilen eller ej.. Gick vansinnigt bra och tyst.. me like...

Smagatusk

Guest
Point-and-click-spel där du tagit in på ett typ spökhotel och måste ta dig ut innan alla hemskheterna där inne tar dig;)
För det första: Tack så hjärtligt för att du kortade mitt liv med några år pga av den sjuka systern i hotel626.

För det andra: Hur tar jag mig för förbi den sjuka brodern i cellen som har släckt lampan för sista gången! Säger han inte "spider, tree, horse"? För mig är det 8-4-3.

Snälla, upplys mig.

EDIT: Ja, jag vet... Han säger olika... Det är löst.

Last edited:

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
En Audi A6.. Ganska gammal och gått ganska långt men ganska bra pris.. Hmm... Borde funka över vintern iaf..

absolut. är själv sugen på en bil men det är bara för rent nöje eftersom jag inte har nån användning för nån egentligen.
Har spanat lite på audi, antingen en A3 eller A4 gärna Quatro :)

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Audi e inga fel.
Rattar själv A4 1.8T o det rör alldeles lagomt på sig.

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
absolut. är själv sugen på en bil men det är bara för rent nöje eftersom jag inte har nån användning för nån egentligen.
Har spanat lite på audi, antingen en A3 eller A4 gärna Quatro :)

Jo Quatro vore ju bra men detta var det tyvärr inte... Jag insåg väl först nu efter man ställt in hojen att fan va de suger att åka kommunalt till jobbet etc.. och vlken tid det tar när man ska göra ngt.. Fy...

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Nyss hemkommen från en hemmafest. Den var hyffsat död. 8 tjejer och tre killar efter att jag och en kompis kom dit.

Följde en trevlig tjej till bussen. "ähh, det kommer ingen mer bussjävel från den där hållplatsen vettu, vi får knalla hit istället" Lyckas locka med henne till en annan hållplats efter lite lockande och pockande. Strax efter vi parkerat oss där så kommer det lik förbannat en buss som går från den hållplatsen hon ville åka ifrån först.... Då var jag poppis :död

Sen skulle hon knalla in i skogen och kissa helt plötsligt, varpå jag höll vakt. "Pang pang" sa det så susade två bussar som går hem till mig förbi :huvet

Nästa buss åt mitt håll går om en timme. Hennes om 20 minuter. Hänger kvar för att vara snäll och ser till att hon kommer på bussen och tar sen taxi hem :)

Så det kan gå när man ska vara snäll och trevlig bara (utan raggande och baktankar). :3freak

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...