Tråden för de nattaktiva!

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Så det kan gå när man ska vara snäll och trevlig bara (utan raggande och baktankar). :3freak
Lär av ditt misstag; hårda killar får :ligga, snälla å trevliga killar får beställa taxi från busshållplatsen.

Jag noterade ikväll att nu när man hittat en speciell dam så kryllar det helt plötsligt av inställsamma fruntimmer, vart höll dom hus när jag var singel? :va

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Nyss hemkommen från en hemmafest. Den var hyffsat död. 8 tjejer och tre killar efter att jag och en kompis kom dit.

Följde en trevlig tjej till bussen. "ähh, det kommer ingen mer bussjävel från den där hållplatsen vettu, vi får knalla hit istället" Lyckas locka med henne till en annan hållplats efter lite lockande och pockande. Strax efter vi parkerat oss där så kommer det lik förbannat en buss som går från den hållplatsen hon ville åka ifrån först.... Då var jag poppis :död

Sen skulle hon knalla in i skogen och kissa helt plötsligt, varpå jag höll vakt. "Pang pang" sa det så susade två bussar som går hem till mig förbi :huvet

Nästa buss åt mitt håll går om en timme. Hennes om 20 minuter. Hänger kvar för att vara snäll och ser till att hon kommer på bussen och tar sen taxi hem :)

Så det kan gå när man ska vara snäll och trevlig bara (utan raggande och baktankar). :3freak

Mkt fint gjort tycker jag... Dagens ros helt klart.. haha

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Lär av ditt misstag; hårda killar får :ligga, snälla å trevliga killar får beställa taxi från busshållplatsen.

Jag noterade ikväll att nu när man hittat en speciell dam så kryllar det helt plötsligt av inställsamma fruntimmer, vart höll dom hus när jag var singel? :va

Jag var faktiskt inte så sugen på att :ligga med henne så det var okej ändå :)

Det där med att de flockas när man är upptagen är faktiskt lite störande :mad:

Mkt fint gjort tycker jag... Dagens ros helt klart.. haha

Det är okej om jag tar med det i mitt CV alltså? :D

Last edited:

Gurkslask

Jäämen
Gick med
13 Aug 2008
Hoj
KTM690 SMC
några nattaktiva inatt? sitter på jobbet här och ska va uppe hela natten, behöver nåt kul filmklipp o kolla på.

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
tjenare!här sitter man nu på jobbet och allt står stilla utana tillgång till datajour, denna natten kommer att bli lång. :(

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
tjenare!här sitter man nu på jobbet och allt står stilla utana tillgång till datajour, denna natten kommer att bli lång. :(

Lika låååång som alla andra :huvet
Och det är ju masor med nätter kvar innan man blir ledig.. hua... Men nästa helg blir det party i götet!! Wiiee

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Lika låååång som alla andra :huvet
Och det är ju masor med nätter kvar innan man blir ledig.. hua... Men nästa helg blir det party i götet!! Wiiee

jo men nätterna känns betydligt längre när det inte finns nått att göra.
nästya helg blir nog en ganska lugn helg (vad jag har planerat iaf sen vet man ju aldrig vad som händer). spara mig till min halloweenfest :yoparty:banana

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
jo men nätterna känns betydligt längre när det inte finns nått att göra.
nästya helg blir nog en ganska lugn helg (vad jag har planerat iaf sen vet man ju aldrig vad som händer). spara mig till min halloweenfest :yoparty:banana

Jo, söndag nätter är nog värst i veckan... Jasså halloween säger du, ja då jobbar man igen.. Damn!!

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ah fi fan, idag tänker ja inte va vaken mkt längre...röjt skog hela jävla dan...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
För det första: Tack så hjärtligt för att du kortade mitt liv med några år pga av den sjuka systern i hotel626.

För det andra: Hur tar jag mig för förbi den sjuka brodern i cellen som har släckt lampan för sista gången! Säger han inte "spider, tree, horse"? För mig är det 8-4-3.

Snälla, upplys mig.

EDIT: Ja, jag vet... Han säger olika... Det är löst.

Vassego:D

Om du tyckte att det där var läskigt så ska du prova exmortis-trilogin. Där snackar vi heftiga spel:yoparty

Gott att det löste sig:)

några nattaktiva inatt? sitter på jobbet här och ska va uppe hela natten, behöver nåt kul filmklipp o kolla på.

Filmklipp som typ det här?

[YOUTUBE-ID]6aqUy8KRshY[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Vilka jobbar inatt då? Själv sitter jag och tråkar ihjäl mig med backupjobb och uteblivna epostrapporter...

Mee...
Fast nu var det en vecka sen pga lite utbildning o lite sånt..
O fy fan va det är gött att vara dagmänniska förengångskull.

Man hinner ju me så jävla mkt mer.

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Nu sitter man här igen, är ute o jobbar övertid på min lediga vecka. Är det några fler som kommer o vara uppe sent i natt?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nu sitter man här igen, är ute o jobbar övertid på min lediga vecka. Är det några fler som kommer o vara uppe sent i natt?

nu har man ju skaffat sig ett "normalt" jobb så nu har ja inga fler sena dagspass. har svårt att komma i säng i tid för att orka upp tidigt på morgonen. jobbat butik i typ 9 år och då börjar man som tidigast 10, vilket ja inte gjort många gånger då ja gillar att sova och alltid får kvällstider. :gnissla

snart 28 år och måste lära mig att gå o lägga mig i tid. :näsblod

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
nu har man ju skaffat sig ett "normalt" jobb så nu har ja inga fler sena dagspass. har svårt att komma i säng i tid för att orka upp tidigt på morgonen. jobbat butik i typ 9 år och då börjar man som tidigast 10, vilket ja inte gjort många gånger då ja gillar att sova och alltid får kvällstider. :gnissla

snart 28 år och måste lära mig att gå o lägga mig i tid. :näsblod

Ohh, har du fått nytt jobb, men det blev inte bankjobbet? Jo nog har man en rubbad dygnsrytm, killen tycker jag e lite störd ibland som älskar o sova länge o hellre sitter uppe på nätterna. Men efter 9 år med skift så tar jag alla tillfällen i akt till lite sovmorgon på lediga dagar:)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ohh, har du fått nytt jobb, men det blev inte bankjobbet? Jo nog har man en rubbad dygnsrytm, killen tycker jag e lite störd ibland som älskar o sova länge o hellre sitter uppe på nätterna. Men efter 9 år med skift så tar jag alla tillfällen i akt till lite sovmorgon på lediga dagar:)

nej, fick jobb som account manager på en webbyrå. började på nya jobbet i går. :)
hahaha ja e likadan! riktig nattmänniska.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning