Vissa har det bra, jag vill ha Discovery igenNatt nu. Discovery på tv. Stor tallrik med fil och flingor. Ledig imorgon.
Själv har man tentaplugg imorron.. Örrk
Vissa har det bra, jag vill ha Discovery igenNatt nu. Discovery på tv. Stor tallrik med fil och flingor. Ledig imorgon.
Efter alla hot rods och andra byggen är det bra program.Vissa har det bra, jag vill ha Discovery igen
Fylekjerring!Jaha, nu kom man hem efter fest med jobbet. Började dricka kl 15 så nu e jag rätt full..... Kanske bäst o krypa ner mellan lakanen innan jag svamlar för mkt här
Jag har tenta i linjära system, å igår var det mekanik fortsättningskurs :Titta en till som pluggar till tenta . Vad har du tenta i?
Själv så har jag tenta i Linjär algebra och geometri på fredag
och sen tentafest, tjoho
Jag har tenta i linjära system, å igår var det mekanik fortsättningskurs :
Linjär algebra säger du, första året då?
Yeahhh, gott o va full mitt i veckan. E ju ledig från jobbet så får passa på Kom på att jag har spelat in Bonde söker fru, Arga Snickaren o Grey´s Anatomy ikväll på boxen till tv´n så får nog ligga en stund på soffan o titta på tv, för just nu snurrar det för mkt för o lägga sig o sova
Yeahhh, gott o va full mitt i veckan. E ju ledig från jobbet så får passa på Kom på att jag har spelat in Bonde söker fru, Arga Snickaren o Grey´s Anatomy ikväll på boxen till tv´n så får nog ligga en stund på soffan o titta på tv, för just nu snurrar det för mkt för o lägga sig o sova
Men gud kvinna. Bara görlprogram ju...
Natt 3 av 4 denna vecka. Stendött än så länge. Funderar på vad jag ska göra istället för att jobba här. Nån mer som är less på skift?
Mekaniken gick bra! Skrev en säker 4:a. Rätt bra med tanke på att jag bara pluggat 4 dagar, totalt, under hela kursen (7.5p)Japp första året på design och produktframtagning
Vi har tur som bara har en tenta iallafall
Hur gick mekanik tentan då?
Antar att du går andra då, eller kan det vara tredje året?
Bah, är ju när man är full som man sover som bäst... eller ja det beror ju på hur full
Sj så ska jag nog snart krypa till sängs å dra igång en radda coupling avsnitt
Hur ofta jobbar ni natt? Vi kör sexveckors schema, med 4 nätter en vecka och 3 den följande, så totalt en nattvecka på sex.
Hur ofta jobbar ni natt? Vi kör sexveckors schema, med 4 nätter en vecka och 3 den följande, så totalt en nattvecka på sex.
Najs! För min del brukar det nästan räcka med att sitta på föreläsningarna och räkna några övningsuppgifter så ska det sitta men har haft så kassa föreläsningar nu så man måste ändå gå igenom skiten igen när man kommer hem, det här är nog första gången jag verkligen pluggat till ett prov ...hoppas på bättre lärare till de andra kurserna.Mekaniken gick bra! Skrev en säker 4:a. Rätt bra med tanke på att jag bara pluggat 4 dagar, totalt, under hela kursen (7.5p)
Går andra året på Chalmers, mekatronik
Det är inget jobb. Semester ju! Och ja, jag vill också ha semesterjobb!Samma här, har oxå 6-veckors schema o jobbar 7 nätter på den tiden, jobbar totalt 19 dagar på 6 veckor
Jobbar 7 ledig 7 hela tiden.. Jobbar alltså lite drygt 26 veckor om året
Det är inget jobb. Semester ju! Och ja, jag vill också ha semesterjobb!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|