Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det är klart, det är väl bara jag som sitter framför datorn en fredagkväll...:gnissla Men men, nu får det vara sovadags. Godnatt allih... Ehh...:va Godnatt jag.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Yaay, lönehelg ja...blev lite vedklyvning, bastu, lite fest o nu sitter man hemma o softar eftersom det är jobb imorrn igen,,,

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Va ute och sprang 20min. Istället för att som jag brukar, dra ner o springa på stranden, gjorde jag en newyork-run i stan (läs halmstad). Var rätt kul, blev att hoppa över ett å annat fyllo, hejja på söta damer som stod utanför klubbarna och fick säkert ett å annat långt öga mot mig.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Va ute och sprang 20min. Istället för att som jag brukar, dra ner o springa på stranden, gjorde jag en newyork-run i stan (läs halmstad). Var rätt kul, blev att hoppa över ett å annat fyllo, hejja på söta damer som stod utanför klubbarna och fick säkert ett å annat långt öga mot mig.

Haha, ja det är ju också en variant att va ute o löpa mitt i natten mitt under lönehelg :D

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Och här sitter man och "njuter" av den jävla bonustimmen vi nattisar får tack vare dumheterna med sommartid...:huvet:huvet:huvet

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Och här sitter man och "njuter" av den jävla bonustimmen vi nattisar får tack vare dumheterna med sommartid...:huvet:huvet:huvet

Jävla gött att man gav fan i att jobba idag =)
Pallade verkligen inte med 5 dagar på raken och valde lördagen som ledig dag utan att ens veta om att de va dags för vintertid, puh :D

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jävla gött att man gav fan i att jobba idag =)
Pallade verkligen inte med 5 dagar på raken och valde lördagen som ledig dag utan att ens veta om att de va dags för vintertid, puh :D

Nåja, om en kvart är vi "ikapp" igen och jag kan låtsas att allt är som vanligt....:brinnerup

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Frågan nu är.... ge upp, försöka somna eller ta en energidryck och fortsätta vara vaken resten av söndagen!?

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag satt vid 22 och mindes den tid när jag som yngling pendlade till Blekinge med den nu 30 år gamla Mercadieseln. Så eftersom jag ändå pysslat med henne under lördagen så vart det en delsträcke-provtur/revival. Körde ToR Sthlm-Nyköping.

Fick oljetermostatöppning i gjutjärnet vid Skärholmen och ökade sedan upp till 120 och satte på Einstürzende Neubauten (Provade nya Sabrina) som var trendigt då.
Och poff så kom Nyköping!:confused: Perfekt dieselväder, regn och rusk.:Rockbanan

Last edited:

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Jag är lycklig alla helger :banana (och alla andra dagar också ;),
Det är ju kanon! Jag tänker mest på de människor som den 25e lever lite extra bra, konsumerar stort, men får sota för det i slutet av månaden...

Livet jag har nu är dock fritt från fredagskänsla, helger, tid i allmänhet m.m. Tiden styr inte mitt liv längre, och jag är inte beroende av den.
Kan nog säga att jag lever så mycket "Hawaii" som det bara går i detta stressiga inrutade Sverige!

Surf's up!

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Det är ju kanon! Jag tänker mest på de människor som den 25e lever lite extra bra, konsumerar stort, men får sota för det i slutet av månaden...

Livet jag har nu är dock fritt från fredagskänsla, helger, tid i allmänhet m.m. Tiden styr inte mitt liv längre, och jag är inte beroende av den.
Kan nog säga att jag lever så mycket "Hawaii" som det bara går i detta stressiga inrutade Sverige!

Surf's up!
:tummenupp

Jag föredrar faktiskt att shoppa (när det nu nödvändigtvis måste göras) dagarna innan löning (gärna före lattemorsorna får barnbidraget också), det är så härligt lugnt då och jag upplever det också som att servicen är bättre:)

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
:tummenupp

Jag föredrar faktiskt att shoppa (när det nu nödvändigtvis måste göras) dagarna innan löning (gärna före lattemorsorna får barnbidraget också), det är så härligt lugnt då och jag upplever det också som att servicen är bättre:)

Gutt som fan eftersom man jobbar natt o e ledig lite konstiga dagar så man kikar iväg o shoppar en tisdageftermiddag istället.

Meeeen, av nån jävla anledning så tycker fan jag att det alltid är fullt på gallerian ändå, folk verkar inte ha nå jävla jobb.
Undrar hur fan det är på lönehelg då :död

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...