Tråden för de nattaktiva!

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Allt som är roligt med att åka gata är ju borta då ju.
Inga bilar att åka slalom emellan, inga rödljus att stanna vid i dra iväg så fort man kan, inga snutar som ger lite hjärtdunk o inga jobbiga 240-raggare att åka ifrån.. :D

Jo, det är kul allt det där. Men när man kört en hel dag så är det skönt att avsluta med litet gasande på tomma gator. Problemet är att man rycker till varje gång det dyker upp ett par lysen i backspegeln...

:snutnoja

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
Det är inte p-ljus.
Har du aldrig skruvat gamla volvobilar?

Förlåt jag sa fel... om du går tillbaka så rättade jag det faktiskt förut. Jo jag har en Volvo PV, den har inte ens parkeringsljus

Och samma med den bilen jag blev stoppad med mitt på en crousing

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Förlåt jag sa fel... om du går tillbaka så rättade jag det faktiskt förut. Jo jag har en Volvo PV, den har inte ens parkeringsljus

Och samma med den bilen jag blev stoppad med mitt på en crousing

Ja du ser. :D
Men du skrev fel. Inte sa fel.:tummenupp

Ohh ja. Jag har tråkigt även i natt.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
vilken lättnad :näsblod

Du borde dock ta ditt körkort, men som sagt:
Treje gången gillt :tummenupp

Jao... Men det känns på vissa frågor att 2 svar kan vara rätt... Bara att de svaren är olika stavade fast betyder samma sak.

Sen miljö frågorna, Jag tycker Kolmonoxid, koldioxid, Koloxid är precis samma sak :glömdet

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
Ja du ser. :D
Men du skrev fel. Inte sa fel.:tummenupp

Ohh ja. Jag har tråkigt även i natt.

Förstod nästan det :näsblod

men man blir faktist grinig på sådana poliser, när man vet att man har rätt men har inget att säga till om, men jag sket i att argumentera med honom när han var "snäll" att inte ge mig en böter. :rolleyes:

Jao... Men det känns på vissa frågor att 2 svar kan vara rätt... Bara att de svaren är olika stavade fast betyder samma sak.

Sen miljö frågorna, Jag tycker Kolmonoxid, koldioxid, Koloxid är precis samma sak :glömdet

jaha är det teorin du har problem med, trodde de var uppkörningen, då hade det vart illa :Bugar
Det är bara att fortsätta träna på teorin

Last edited:

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23

Var glad för att du inte skrev upp när jag var ung.
Uj uj. Då KUNDE svaren vara flera alternativ. Samt att man fick rita på ett jäkla blad. Nu förtiden så är det ju på dator. Mkt simplare tycker jag i alla fall. Gäller bara att kunna tänka någorlunda logiskt. Ta tid på sig och att INTE gå tillbaks och kolla på frågorna. Då brukar man ju klicka felsvar.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Haha... Blev reklam på BBC knowledge... Brukar bara vara mellan programmen. Höll på att skrika ut "FAN ÄR TOPGEAR SLUT?"... Men så tittade jag lite närmare, Det är ett till avsnitt :tuttar.

Farsan visade mig idag nån 2-taktars "Lastbil" såg ut som en moppe bil.

Reg nummer: JCH 287

Som står övergiven i skogen. Hittar ingen bild på en likadan :(

Avställd från -87 har jag för mig.

Funderar på att hämta den :gnissla

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Förstod nästan det :näsblod

men man blir faktist grinig på sådana poliser, när man vet att man har rätt men har inget att säga till om, men jag sket i att argumentera med honom när han var "snäll" att inte ge mig en böter. :rolleyes:

Jodå. En del är roliga. Jag hade tur för något år sedan.
Jag upptäckte att ena halvljuslampan var kass på bilen. Stannade och köpte med en lampa. Sedan när jag åkte hem så körde jag på p-ljuset.
Blev givetvis stoppad utav en polis som sa:
-Du syns väldigt dåligt. Slå på halvljuset.
-Javisst, sa jag. Får jag åka nu?

Polis: -Javisst (samtidigt som han gick fram och kollade om jag tänt halvljuset, vilket jag inte hade gjort när jag åkte vidare).

Det roliga var att det bara var ca 300-400m hem till mig som jag blev stoppad på. Men den gången klarade jag mig ändå.
När jag kom hem så böt jag lampan direckt!11!!!!!!!1 (eller vad heter det på sporthojiska???)

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Var glad för att du inte skrev upp när jag var ung.
Uj uj. Då KUNDE svaren vara flera alternativ. Samt att man fick rita på ett jäkla blad. Nu förtiden så är det ju på dator. Mkt simplare tycker jag i alla fall. Gäller bara att kunna tänka någorlunda logiskt. Ta tid på sig och att INTE gå tillbaks och kolla på frågorna. Då brukar man ju klicka felsvar.

Första gången hade jag ju 23 minuter till spillo. Frågade vart man skulle trycka för att vara klar.

Då sa KÄRRING FAEN(!) "Amen du har ju 23 minuter kvar... Ta och titta igenom frågorna".

BLÄÄÄ tänker aldrig titta igenom frågorna igen :arsele

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Vad säger du Fraden? Sugen på att piska pojkarna och vara lite språkpolis natt? :D

Önskar jag kunde. Men jag bröt nog mot dom flesta reglerna i mitt förra inlägg:D

Första gången hade jag ju 23 minuter till spillo. Frågade vart man skulle trycka för att vara klar.

Då sa KÄRRING FAEN(!) "Amen du har ju 23 minuter kvar... Ta och titta igenom frågorna".

BLÄÄÄ tänker aldrig titta igenom frågorna igen :arsele

Åh stackars liten då. Så det var hennes fel att du kuggade?
Du kuggade inte för att du inte visste svaren? Utan för att det var hon som sa till dig? :D

Edit: Förresten! Vad är en African Twin för något? Africa Twin har jag hört talas om (har faktiskt haft en).:tummenupp

Last edited:

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Åh stackars liten då. Så det var hennes fel att du kuggade?
Du kuggade inte för att du inte visste svaren? Utan för att det var hon som sa till dig? :D

Det var nog jag. :rolleyes:.

Men Man sitter ju och tvekar när man tittar på frågorna igen :mad: