manglan
Ny medlem
Men va fan, grabben har ju slitit hela dan!
Läs hans tråd va fan.
Låt han sova i fred!
Det har aldirg hindrat honom tidigare!
Ge dig ut och spana på ugglorna så att de inte gör något som du blir irriterad eller avundsjuk på!
Men va fan, grabben har ju slitit hela dan!
Läs hans tråd va fan.
Låt han sova i fred!
Allt som är roligt med att åka gata är ju borta då ju.
Inga bilar att åka slalom emellan, inga rödljus att stanna vid i dra iväg så fort man kan, inga snutar som ger lite hjärtdunk o inga jobbiga 240-raggare att åka ifrån..
Det är inte p-ljus.
Har du aldrig skruvat gamla volvobilar?
men det är lugnt och skönt
Va det ingen som lyssna på va jag sa utan bara nekat? Man får köra under dagsljus utan dimljus och halvljus om man har varsellampor tända!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Varselljus
Förlåt jag sa fel... om du går tillbaka så rättade jag det faktiskt förut. Jo jag har en Volvo PV, den har inte ens parkeringsljus
Och samma med den bilen jag blev stoppad med mitt på en crousing
Jo då... Jag läste vad du skrev. Men jag har faktiskt läst i körkortsboken
Lite grann ialla fall
vilken lättnad
Du borde dock ta ditt körkort, men som sagt:
Treje gången gillt
Ja du ser.
Men du skrev fel. Inte sa fel.
Ohh ja. Jag har tråkigt även i natt.
Jao... Men det känns på vissa frågor att 2 svar kan vara rätt... Bara att de svaren är olika stavade fast betyder samma sak.
Sen miljö frågorna, Jag tycker Kolmonoxid, koldioxid, Koloxid är precis samma sak
Jao... Men det känns på vissa frågor att 2 svar kan vara rätt... Bara att de svaren är olika stavade fast betyder samma sak.
Sen miljö frågorna, Jag tycker Kolmonoxid, koldioxid, Koloxid är precis samma sak
Förstod nästan det
men man blir faktist grinig på sådana poliser, när man vet att man har rätt men har inget att säga till om, men jag sket i att argumentera med honom när han var "snäll" att inte ge mig en böter.
Var glad för att du inte skrev upp när jag var ung.
Uj uj. Då KUNDE svaren vara flera alternativ. Samt att man fick rita på ett jäkla blad. Nu förtiden så är det ju på dator. Mkt simplare tycker jag i alla fall. Gäller bara att kunna tänka någorlunda logiskt. Ta tid på sig och att INTE gå tillbaks och kolla på frågorna. Då brukar man ju klicka felsvar.
Vad säger du Fraden? Sugen på att piska pojkarna och vara lite språkpolis natt?
Första gången hade jag ju 23 minuter till spillo. Frågade vart man skulle trycka för att vara klar.
Då sa KÄRRING FAEN(!) "Amen du har ju 23 minuter kvar... Ta och titta igenom frågorna".
BLÄÄÄ tänker aldrig titta igenom frågorna igen
Åh stackars liten då. Så det var hennes fel att du kuggade?
Du kuggade inte för att du inte visste svaren? Utan för att det var hon som sa till dig?
så böt jag lampan direckt!11!!!!!!!1 (eller vad heter det på sporthojiska???)
Edit: Förresten! Vad är en African Twin för något? Africa Twin har jag hört talas om (har faktiskt haft en).
Önskar jag kunde. Men jag bröt nog mot dom flesta reglerna i mitt förra inlägg
Men va fan! Är sjukt uttråkad. Men det är så livat här att sömnen ser ut att ge mer spänning/minut...
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari