Tråden för de nattaktiva!

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
Har en liten rackare som jag använder i lastbilen, samt som bildiagnos och när jag är ute hos folk som inte har internet. Men orkar inte sitta och stirra på en liten skärm, när man har en 24".

Blir man inte snurrig i huvudet av att ha så stor skärm när man ändå aldrig sitter mer än en meter ifrån skärmen? :rolleyes:

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Blir man inte snurrig i huvudet av att ha så stor skärm när man ändå aldrig sitter mer än en meter ifrån skärmen? :rolleyes:

Nej. Har bara haft den i en vecka. Men det är helt okej ändå.

http://www.youtube.com/watch?v=tZmDWltBziM&feature=related

inget ord utan talspråk

EDIT: *ONEJ!!! jag glömde stor bokstav, kommatecken och punkt!* :D

FasikEn..:banana

Punktskrift är grejer det...

Last edited:

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Undrar det samma. Brukar säga till polare som säger att min 42" TV är liten... "Sätt er närmre då"...

Fast du Fraden... Jag använder faktiskt TV:n ibland till datorn :tummenupp

Edit: Hämta pinnen !!
http://www.youtube.com/watch?v=bbelvpdsLtw&feature=related

Jag ville prova något nytt, då jag har mkt fönster uppe på datorn. Slippa hålla på att klicka hit och dit. Nu sitter jag med ett tillägg till Firefox som gör att jag kan ha uppe flera hemsidor i samma fönster:tummenupp

http://www.youtube.com/watch?v=0MD6Cx0qzRA&feature=related

Last edited:

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Jag ville prova något nytt, då jag har mkt fönster uppe på datorn. Slippa hålla på att klicka hit och dit. Nu sitter jag med ett tillägg till Firefox som gör att jag kan ha uppe flera hemsidor i samma fönster:tummenupp

http://www.youtube.com/watch?v=0MD6Cx0qzRA&feature=related

Förr använde jag mig av 2 skärmar när jag satt vid stationär dator. Dock mycket film tittande så det blev film på ena...

Slå över till BBC fort och titta på den gröne bilen hammond kör

Jag är jag, jag bara är ?? :gnissla borde soovaa
Jo du borde nog sova...

Last edited:

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
Faden, du var på väg att skriva något väldigt dumt där, jag såg det för någon kort sekund :)
Jag råkade ju prata om att åka yenkare så du borde nog fatta att jag är mer än 16 :tummenupp

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Förr använde jag mig av 2 skärmar när jag satt vid stationär dator. Dock mycket film tittande så det blev film på ena...

Slå över till BBC fort och titta på den gröne bilen hammond kör

Äsch. Skitsamma. Det är ju bilar. Inga hojar.
Såg du förresten avsnittet när dom körde hoj?
Eller var det Top Gear? Vad heter det andra programmet? Med Tiff och hon den där bruden.

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Så som du misshandlar det språket så kan man undra över din lärares kompentens inom området. :gnissla :brinnerup

På våran tid när vi var unga! Då jävlar in i helvete var det fason på lärarna! Skötte man sig inte så fick man stryk! Inte som i dag inte:
-Men lille vän, vad har du nu ställt till med. Gå till rektorn och ät lite glass.

En gammel hoj? Som växel pedalen var på fel sida på?

Sörk Jakt:
http://www.youtube.com/watch?v=jWhzL3dkamg

Nej. Knäskrap och grejer.

http://www.youtube.com/watch?v=yxDM3jDNYMU&feature=related

Last edited:

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
Så som du misshandlar det språket så kan man undra över din lärares kompentens inom området. :gnissla :brinnerup

Jag tar till försvar att jag har ägnat mina senaste veckor åt att köra raggarbil och man blir f..* inte mycket klockare av folket man kör. :tummenupp

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
På våran tid när vi var unga! Då jävlar in i helvete var det fason på lärarna! Skötte man sig inte så fick man stryk! Inte som i dag inte:
-Men lille vän, vad har du nu ställt till med. Gå till rektorn och ät lite glass.

Hihi... Jag blev utvisad från en lektion engång då jag inte kunde hålla mig för skratt vid ett allvarligt argument när det vart lite mobbning (jag tyckte det var så löjligt därför jag skratta) då sa lärarn bara... Om du inte slutar skratta kan du gå härifrån... Självklart går man å de hittade mig inte på hela dagen sen :brinnerup

Överskattat, ledig = söv bort morgonen

Söva bort morgonen? Jag söver bört hela dagen... Går upp klockan 3 el 4 :tungan

Last edited:

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
Hihi... Jag blev utvisad från en lektion engång då jag inte kunde hålla mig för skratt vid ett allvarligt argument när det vart lite mobbning (jag tyckte det var så löjligt därför jag skratta) då sa lärarn bara... Om du inte slutar skratta kan du gå härifrån... Självklart går man å de hittade mig inte på hela dagen sen :brinnerup

Nu va u allt busig va? :yoparty

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23

Uj, bara en gång! En annan vart utsparkad ett fler tal ggr.
Värst var det på musiken samt den där jävla obligatoriska dansen.
Blev avstängd från båda :D.
Så när dom andra skulle hålla på att tramsa och flamsa så fick jag sluta tidigare :yoparty

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping