Tråden för de nattaktiva!

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Jo, barn är roliga. Sonen var hur lugn som helst när han var liten.
Lilltjejen på 3år är helt galen! Lyssnar inte för femöre ibland. Gör det hon själv vill.

Och inte nog med det så får vi snart en till att ta hand om. Frugan ska köpa sig en kompis till hennes jobb.
En bordercollie. Hon har ju hand om ca 75 mjölkkor dagligen.

:fakta
se på fan, bor på landet också,

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Jo, barn är roliga. Sonen var hur lugn som helst när han var liten.
Lilltjejen på 3år är helt galen! Lyssnar inte för femöre ibland. Gör det hon själv vill.

Och inte nog med det så får vi snart en till att ta hand om. Frugan ska köpa sig en kompis till hennes jobb.
En bordercollie. Hon har ju hand om ca 75 mjölkkor dagligen.

:fakta

Haha, har man inte fullt upp så skaffar man sig lite till ;)

Storasyster har en dotter som sart blir 4 månader och Tyra är grymt cool! :)

Bara jag som har lyckats hålla på reproduktionen :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
När fan ska sjukhuset få tummen ur röven och kalla mig på min invaliditetsundersökning?:huvet Vill få klart skiten så att jag kan få stålars från försäkringsbolagen!:4skrika

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
då har du valt en ordentlig kvinna iallafall,

Jodå. Jag är allt nöjd. Jag får köra hoj när jag vill osv. Inget gnäll alls.
Kan inte få tag i någon bättre.

När fan ska sjukhuset få tummen ur röven och kalla mig på min invaliditetsundersökning?:huvet Vill få klart skiten så att jag kan få stålars från försäkringsbolagen!:4skrika

Hur mkt är nedsatt? Samt vad? Du vet väl att du kan få blåa piller annars?

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hur mkt är nedsatt? Samt vad? Du vet väl att du kan få blåa piller annars?

Hela vänster arm är i stort sett värdelös på grund av nedsatt rörlighet och stadighet samt daglig smärta. Piller känns inte som någon bra lösning då det kommer vara för evigt... Pillerberoende är inget jag gärna halkar in på. Däremot lite plåster på såren känns jävligt berättigat (men efter en misshandel).

V31 eller v32 brukar de vara tillbaka på plats...

tackar, då vet jag när det är dags att ringa och börja tjata igen:D

blivit tsm med hästtjejen nu!

Jag vet, jag grattade ju dig när du förlorade svennen?:va

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Låter absolut inget skoj. Hur går det med hojkörningen?

Hojkörning funkar, kör ju inte direkt varken racing eller cross, så det blir inga större påfrestningar på axeln (det är en gammal axel-ur-led-skada från en misshandel som sagt). Det lät lite hemskare än det är när jag sa sådär, riktigt värdelös är den inte. Har kanske 25-30 procent nedsatt rörlighet i axelleden, så den funkar ju hyggligt till vardagsanvändning. Problemet är bara att själva leden är ganska svag, och jag får lätt ont i den vid belastningar och påfrestningar. Tunga lyft, belastning i jobbiga vinklar, när man börjar närma sig gränsen för rörligheten och sånt gör sjukt ont, så det är ganska mycket som den inte duger till... Fick bland annat sluta med det mesta av kampsport och gymnastik som jag pysslade med förr, för det funkar helt enkelt inte med armen...

Last edited:

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Hoj
Suzuki GSX-R1127
Hej på er!

Har förut ikväll motorsågat 5-6 kubikmeter massaved till 35 cm lång vinterved och är nu så full av överansträngningsadrenalin att det inte går att sova. Har försökt med vin (rejäl dos) och talbok i lurar men det funkar inte.

Tips?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
jag var inte tsm med henne då, blev de idag.. eller ja tekniskt sett igår

I min värld är man ihop om man ligger, men det är bara jag som är sådär kysk verkar det som...:D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Hej på er!

Har förut ikväll motorsågat 5-6 kubikmeter massaved till 35 cm lång vinterved och är nu så full av överansträngningsadrenalin att det inte går att sova. Har försökt med vin (rejäl dos) och talbok i lurar men det funkar inte.

Tips?

"Meditation" är mitt tips. Lägg dig bekvämt i sängen, slut ögonen, andas lugnt och djupt och tänkt på absolut ingenting. Fokusera bara på andningen. Ligg så ett tag så brukar man bli så lugn och avslappnad att man somnar.

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping