Fraden
Snart i någon skog nära dig!
I min värld är man ihop om man ligger, men det är bara jag som är sådär kysk verkar det som...
Näää, jag håller med. Hehe.
I min värld är man ihop om man ligger, men det är bara jag som är sådär kysk verkar det som...
Näää, jag håller med. Hehe.
Hej på er!
Har förut ikväll motorsågat 5-6 kubikmeter massaved till 35 cm lång vinterved och är nu så full av överansträngningsadrenalin att det inte går att sova. Har försökt med vin (rejäl dos) och talbok i lurar men det funkar inte.
Tips?
Vi gamlingar av den gamla skolan vet du...
Jag har fan aldrig haft ett one night stand, bara seriösa förhållanden som varat längre än 9 månader (det kortaste varade så länge). Kan vara därför jag tänker som jag gör
Samma här (med ett undantag för en gång då).
Förresten! Jag ska ju ner till Skåne (Kävlinge) nästa helg. Någon som är intresserad att hänga med till Hässleholm på Museum?
http://www.hassleholmsmuseum.se/fordonsutstallning.shtml
Provar, återkommer om det inte funkar. Räknar med att du hänger här någon timme utifall att..."Meditation" är mitt tips. Lägg dig bekvämt i sängen, slut ögonen, andas lugnt och djupt och tänkt på absolut ingenting. Fokusera bara på andningen. Ligg så ett tag så brukar man bli så lugn och avslappnad att man somnar.
Det är tyvär lite sent för mig, jag jobbar hela nätterna ända in på morgonen och sover tills strax efter att de stänger...
Surt. En annan är ju ledig den helgen. Blir en liten minisemester ner till Svärföräldrarna.
Provar, återkommer om det inte funkar. Räknar med att du hänger här någon timme utifall att...
Den som ändå hade en bra relation med sina svärföräldrar...
Puss, kram o grattis på er! Jag haltar bort till sängen och försöker få lite bättre sömn inatt...
Puss, kram o grattis på er! Jag haltar bort till sängen och försöker få lite bättre sömn inatt...
Det har jag inte. I alla fall inte med svärmor. Vi har en "egen" lägenhet där nere som vi bor i. Blir lugnast så.
Hennes pappa däremot är helt otrolig! Han är hur bra som helst
Det är säkert det dära klimakteriet...
Tror du att de blir snällare sen då?
Vet inte. Känns som det kvittar. Jag kan ju alltid säga i från, eller åka därifrån om det skulle bli för tjurigt Har svärmor 50mil bort.
bushido:
Kolla sid 2 i "byggarbetare lågklass!?"
Problemet för mig är att tösen kräver att jag ska umgås med hennes föräldrar... Och de bor nära. I can has no escape.
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari