Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Näää, jag håller med. Hehe.

Vi gamlingar av den gamla skolan vet du...:gnissla

Jag har fan aldrig haft ett one night stand, bara seriösa förhållanden som varat längre än 9 månader (det kortaste varade så länge). Kan vara därför jag tänker som jag gör:näsblod :D

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Hej på er!

Har förut ikväll motorsågat 5-6 kubikmeter massaved till 35 cm lång vinterved och är nu så full av överansträngningsadrenalin att det inte går att sova. Har försökt med vin (rejäl dos) och talbok i lurar men det funkar inte.

Tips?

Avundsjuk jag blir. Har inte ens börjat med att köpa in ved inför vintern:gnissla:huvet.

Lägg dig ner i sängen och lyssna på Vaken i P3 och P4 så kanske du slocknar. Diverse tokiga folk som brukar ringa in och tjata om allt och ingenting.

Vi gamlingar av den gamla skolan vet du...:gnissla

Jag har fan aldrig haft ett one night stand, bara seriösa förhållanden som varat längre än 9 månader (det kortaste varade så länge). Kan vara därför jag tänker som jag gör:näsblod :D

Samma här (med ett undantag för en gång då:rolleyes:).

Förresten! Jag ska ju ner till Skåne (Kävlinge) nästa helg. Någon som är intresserad att hänga med till Hässleholm på Museum?
http://www.hassleholmsmuseum.se/fordonsutstallning.shtml

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Hoj
Suzuki GSX-R1127
"Meditation" är mitt tips. Lägg dig bekvämt i sängen, slut ögonen, andas lugnt och djupt och tänkt på absolut ingenting. Fokusera bara på andningen. Ligg så ett tag så brukar man bli så lugn och avslappnad att man somnar.
Provar, återkommer om det inte funkar. Räknar med att du hänger här någon timme utifall att...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Surt. En annan är ju ledig den helgen. Blir en liten minisemester ner till Svärföräldrarna.

Ja, och jag jobbar natten efter också så jag kan inte gärna tulla på sömnen...:huvet

Den som ändå hade en bra relation med sina svärföräldrar...

Provar, återkommer om det inte funkar. Räknar med att du hänger här någon timme utifall att...

Gör det. Ge inte upp för fort bara, kan nog ta upp till en halvtimme i normala fall och antagligen lite till för dig, adrenalinstinn som du är.
Borde vara här om någon timme ja, så det är lugnt;) Fast fler tips har jag tyvär inte... Testat varm mjölk?

Last edited:

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Den som ändå hade en bra relation med sina svärföräldrar...

Det har jag inte. I alla fall inte med svärmor. Vi har en "egen" lägenhet där nere som vi bor i. Blir lugnast så.
Hennes pappa däremot är helt otrolig! Han är hur bra som helst:)

Puss, kram o grattis på er! Jag haltar bort till sängen och försöker få lite bättre sömn inatt...

Sov gott:)

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Puss, kram o grattis på er! Jag haltar bort till sängen och försöker få lite bättre sömn inatt...

G'natt gamlo, hoppas det går bättre inatt:krama

Det har jag inte. I alla fall inte med svärmor. Vi har en "egen" lägenhet där nere som vi bor i. Blir lugnast så.
Hennes pappa däremot är helt otrolig! Han är hur bra som helst:)

Tänk, jag har det likadant:D

Svärmor står jag inte ut med, svärfar är hur rolig och trevlig som helst:D

Det är säkert det dära klimakteriet...

Last edited:

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Nää jag ger också upp. Går och kollar på tv en stund. Har man tur så kanske man somnar.
Är så grymt sugen på att sticka ut och köra hoj just nu. Men att flytta på två bilar som står för garaget känns inte lockande precis :).

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Vet inte. Känns som det kvittar. Jag kan ju alltid säga i från, eller åka därifrån om det skulle bli för tjurigt:) Har svärmor 50mil bort.

Problemet för mig är att tösen kräver att jag ska umgås med hennes föräldrar... Och de bor nära. I can has no escape.

bushido:
Kolla sid 2 i "byggarbetare lågklass!?"

Jaja, du är duktig:pannkyss Sett mitt bygge i "det här byggde jag idag-tråden"?:D

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nu jefflar!

Bilen provkörd! Lät rätt pra med bara grenrör och utan luftfilet faktiskt när den hoppade igång. :D

Lite små plock kvar, front, regplåtar, lite plast bak, lite inredning, lite fästen osv, men nu är det iaf provgasat! Går fint som tusan! :)

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping