Tråden för de nattaktiva!

vongen

Villkor : stödhjul
Gick med
17 Nov 2008
Hoj
Yamaha MT-01 -05, Suzuki Bandit N600 -99 SÅLD
Gokväll folket.

Kom precis hem från en runda och är skitpigg. Fast jag borde lägga mig för det är mera åkning imorn men det tar ju ett tag att varva ner. Provar med en öl :) Skål :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag vill också ha öl, har inte fått kröka på månader nu:huvet

vongen

Gick med
17 Nov 2008
Hoj
Det är bara att komma förbi. Jag har några kvar i lådan :)

R5+1

Guest
Jag vill också ha öl, har inte fått kröka på månader nu:huvet
Vilket lätt gör dig till många tjejers favorit säkert. Då vet du ju PRECIS vad de går igenom under en graviditet! ;)
Äh förlåt, man ska inte skoja om att vara utan öl. :rodnar

Unnade mig 2 supergoda mojitos manglan style, fy fasiken va gott det var!
Om min och din väg nån gång korsas får du gärna bjuda på en GOD mojito. :tungan Själv har jag bara smakat på en skitäcklig (fast innehavarinnan sa att den var god :va).

vongen

Gick med
17 Nov 2008
Hoj
Skjutsade en släkting till exet på mt:n ikväll . Han övningskör för övrigt på 125:a just nu. Passade på att vrida ur den så gott de gick, killen blev ju nästan helt salig. Fan vilket draag var det enda han sa. Men jag är inte förvånad jag har åkt på hans 125:a o det är som att åka en moped bara att man kommer upp i 100 på den :) Kul att man kan glädja någon..

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det är bara att komma förbi. Jag har några kvar i lådan :)

Får inte, ska jobba om en och en halv timme...:(

Unnade mig 2 supergoda mojitos manglan style, fy fasiken va gott det var!
Men sluuutaaa...:gråta

Jag hatar den här skiten, fan vad allt är piss:huvet

Vilket lätt gör dig till många tjejers favorit säkert. Då vet du ju PRECIS vad de går igenom under en graviditet! ;)

Om min och din väg nån gång korsas får du gärna bjuda på en GOD mojito. :tungan Själv har jag bara smakat på en skitäcklig (fast innehavarinnan sa att den var god :va).

Tänker aldrig tvinga min tjej att bli gravid (tänker tvärtom förhindra det om jag kan), så jag tycker inte att jag förtjänar det här straffet...;)
Nej, det ska man inte. Jag vill ha en bir...:huvet

Mojito är asgott om man bara gör den rätt. Man måste se till att ha vettiga ingredienser, bra och färsk mynta och lime exempelvis. Annars blir det bara skit av det.

Last edited:

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Får inte, ska jobba om en och en halv timme...:(

Men sluuutaaa...:gråta

Jag hatar den här skiten, fan vad allt är piss:huvet

Men plutto lilla :pannkyss Du får väl ta en rejäl hutt när du kommer hem från jobbet?

Absolut! Knepet är mängden socker/mynta/sour/sprit(lots of it! :full) och att verkligen krossa bladen till oigenkännlighet. Smakar som en spetsad polkagris :D

Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Muay Thai-match om två månader, så inge mera sprit för min del på ett tag... och jag som precis fått hem en platta Carlsberg Export från tyskland... Får väl spara den så att man X antal få minuter efter vinsten (såklart) kan supa sig dyngrak och njuta av extra mycket skallebang dagen efter :näsblod :yoparty

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Last edited:

R5+1

Guest
Skjutsade en släkting till exet på mt:n ikväll . Han övningskör för övrigt på 125:a just nu. Passade på att vrida ur den så gott de gick, killen blev ju nästan helt salig.
BRA DÄR! Man ska nära goda tankar! :tummenupp

Smakar som en spetsad polkagris :D
Ooooooo, me like! :drool

och jag som precis fått hem en platta Carlsberg Export från tyskland... Får väl spara den så att man X antal få minuter efter vinsten
NEJ! Du ska frikostigt dela ut plattan bland oss, dina fans här på SH! :Bugar:D

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
nej nu ska jag sova, har suttit å funderat i 1 timme nu varför jag inte försöker sova.. den här jävla sidan är svår att gå ifrån.. jag sugs mot sidor där allt är sanning som språkas tror jag :fniss

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Han menar att du kommer att bli full på 3 öl och kyssa porslinskålen efter 5 :D

Ja men det där skrev jag innan jag frågade dig på annat håll. Håll koll på tidpunkterna plutto! :tungan

Haha, kanske det...:D

Jamen förlåt då:krama

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO