Aah din lille piller häxa Jag ville ju öppna upp ikväll också
Aja... Vart har du varit under alla dessa timmar?
PS! Andreas har åkt på Summer Camp
Läget i natten folks, görs för skoj???
Läget är "så trött så att man snart spyr" och det görs inget skoj. Saknar plutten
Hittar du på? Trivs ni bra i huset?
Jag vill veta vart man kan få jobb som tidningsbärare... Gör ju endå inget nattetid så kan ju lika gärna springa i trapper och dela ut tidning.
Nån som vet vart man kan skaffa de jobbe?[/url]
Saknar plutten
Jaså. Är han hoj åkare föresten?
Jag vill veta vart man kan få jobb som tidningsbärare... Gör ju endå inget nattetid så kan ju lika gärna springa i trapper och dela ut tidning.
Nån som vet vart man kan skaffa de jobbe?
Ja vi stortrivs, håller på att fixa iordning för fullt, just nu är det renovering av garage som gåller, det kommer bli toppskick när jag e klar!!
Skaffat en plutt??? vad har jag nu missat??
Jaså. Är han hoj åkare föresten?
Har saknat dig med gamlo
Haft det bra där uppe i norrland?
Haha... Kör ju själv utan kort .
Jo jag tänkte på samma sak Bushido. Stog helgjobb och 150kr typ. Det är fan inte värt mödan att lyfta arslet från soffan äns.
Imorrn blir det nog cross banan med polare på fiddy. Han visade mig cross banan här i Boxholm å jag är inte van att köra på bana det kan man ju säga. Får väll åka till när man kört ett tag där.
Synd att man inte får köra där när det inte är öppet . Man river ju endå inte upp något grus med en 125:a 4-takt liksom, Och man åker ju inte själv heller för den delen så hjälp kan ju ringas efter om det är så.
Men tur som det är så går det slingra förbi grinden och köra
Det finns säkert en jättebra anledning till varför man inte för köra där när det inte är öppet...
Edit: Ska drömma sött nu och vända dygnet till sina rätta timmar. Ska börja ladda upp inför SM på lördag
Nu börjar vi tycker jag, jag är uttråkad och trött som fan... De senaste dagarna har inte varit roliga rent sömnmässigt...
Sov skitdåligt förra "natten"
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |