Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Njä, men drar på jobb om en timme. Vafan, jag har i stort sett lika lång tid kvar att jobba varje natt som jag redan gjort hittills, och jag är redan på väg att dö av eländet... Fan, suger...:(

Verkar inte bättre.. Hade hoppats på sällis nu min första natt på jobbet... :(

Vad jobbar du med då?

Fan, om man ändå fick surfa sporthoj på arbetstid...

Last edited:

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Njä, men drar på jobb om en timme. Vafan, jag har i stort sett lika lång tid kvar att jobba varje natt som jag redan gjort hittills, och jag är redan på väg att dö av eländet... Fan, suger...:(

Vad jobbar du med då?

Fan, om man ändå fick surfa sporthoj på arbetstid...

Sitter vid tre mega skärmar varav en givetvis är lagd åt SH :D
Svarar i telefonen och irriterar mig på folk som inte kan byta säkringar själva.. Typ

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Sitter vid tre mega skärmar varav en givetvis är lagd åt SH :D
Svarar i telefonen och irriterar mig på folk som inte kan byta säkringar själva.. Typ

Låter ganska soft då då:D

Fan, en annan bränner ju runt som ett skållat ollon för att hinna lägga alla tidningar i sina jävla lådor...:huvet

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Låter ganska soft då då:D

Fan, en annan bränner ju runt som ett skållat ollon för att hinna lägga alla tidningar i sina jävla lådor...:huvet

Haha.. Nä det där med stress jobb lämnade man som 23-åring.. sjukt länge sen... Eller inte... Nu sitter man mest på feta röven och dirigerar andra att stressa runt.. :me like!!!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Haha.. Nä det där med stress jobb lämnade man som 23-åring.. sjukt länge sen... Eller inte... Nu sitter man mest på feta röven och dirigerar andra att stressa runt.. :me like!!!

Huuu, brukar bli fruktansvärt tråkigt att sitta på röven och glo har jag märkt det jag har jobbat natt. :näsblod Skulle absolut inte palla det i längden! :)

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Huuu, brukar bli fruktansvärt tråkigt att sitta på röven och glo har jag märkt det jag har jobbat natt. :näsblod Skulle absolut inte palla det i längden! :)

Nä så känns det väl ibland men jobbar man bara 26veckor om året och plussar på några veckor semester så är det värt det :tungan

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Nä så känns det väl ibland men jobbar man bara 26veckor om året och plussar på några veckor semester så är det värt det :tungan

Ajsi.

Hade 13 timmarspass utan internet jag, inte skojj. :/

Edit: Nu är man ju kroniskt abetslös istället. echm, mmmmycket bättre *host* :(

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Byta?:rolleyes:

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Ajsi.

Hade 13 timmarspass utan internet jag, inte skojj. :/

Edit: Nu är man ju kroniskt abetslös istället. echm, mmmmycket bättre *host* :(

Ja men va fan då suger det nog riktigt illa... Internet känns som ett måste för att palla.. Just denna vecka kör jag 12h men annars är det 10 som gäller

Låt mig fundera.. Oopps! Hann inte ens tänka tanken - NEJ tack! hehe

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Nu startar jag med att fråga: Vad tusan skall man göra ikväll då? :va Hur trist som hellst ju! :(
Nu vill jag ha fantastiska tips! :p

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Nu startar jag med att fråga: Vad tusan skall man göra ikväll då? :va Hur trist som hellst ju! :(
Nu vill jag ha fantastiska tips! :p

Ryck i baguetten.

Jag vill sova, ska hoppa fallskärm imorgon. Får vi se om det är lika kewlt som de säger. Synd bara att jag är apförkyld atm :(

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO