SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Känns som jag kommer att behöva lite nya projekt att pilla med faktiskt... :/
Hmmm
Hmmm
var nog en dieselturbo jag skulle haft med.. och definitivt en 4wd, bakhjulsdriften är inte det bästa, riktigt värdelös på vintern!
men det är riktigt bra laståsnor det där.
Ja V8 bensinaren eller turbodieseln med 4wd är nästan ett måste om man ska kunna använda bilen ordentligt.
Själv vill ja mest ha de så fläskigt som möjligt fast jag maskerar det hela med att jag måste ha 1.5hytt för att få plats med hojutrustningen i hytten o 8fots flak för o kunna lasta hojarna samt 4wd för o ta mig ut till de roliga hojställena
jag fick bara en ide att jag skulle ha en större pickis jag, hade en skoda när jag köpte denna som bruksbil (btw den bästa bruksbilen jag haft)
köpte denna för att den var tillräckligt billig för ett impulsköp
Men det är balla bilar. se till att skaffa en lång ramp, gärna 2st. lite knöligt att lasta av om man är själv med bara en. lasta är inga problem, bara att köra upp
Kommer troligtvis typ aldrig lasta upp hojarna alls förutom möjligen ställa en av hojarna där permanent bara för de ser coolt ut
ungefär såhär då?
Precis, fast de ser ju lite coolare ut med en cross på flaket
typiskt, det hade jag ingen bil på på den här datorn
Har förresten motardhjul till din ktm i garaget
Varför e jag vaken? Jag skulle ju bara kolla mailen å sen sova vid 8a...
Va fasiken, ge mig!
Sugen på lite asfaltsåka ju men har bara motardhjul till båda hondorna som såklart inte är lv-reggade
Det är väl som vanligt
Man har massor att kolla på nätet när man inte har nån tid att fördriva, men när man sitter som jag o ugglar o måste va uppe så har man inte ett skit att glo på.
Du kan få ta reda på vad jag vill ha för hoj när jag pluggar i umeå, inbillar mig att de e långt överallt, alla vägar är raka (sporthoj) men samtidigt är det snö 9 månader om året (stor motard som tål isåka) dock borde det finnas enduro banor (450 enduro/motard)
Kruxet är ekonomi, 450 enduro måste ju renoveras konstant.. eller?
är mest buskörning på olika underlag som är aktuellt.
Sporthoj är kräver ju ingen service är billigt och kan ta en nånstans men vetefan hur kul det är å sesongen är snorkort
6xx motard/offroad va ju ganska kul även om jag isf satsar på något alertare än en xr. Känns ganska osmidigt och svampigt, hur mkt bättre är säg 660n?
Sumerat va ska man ha wr450, 660 smc eller gsx750?
Är inte 625an en nedtrimmad 660?KTM 625 så kan du göra allt dedär förutom endurobanor.
En KTM 525a funkar till allt men det blir ju lite mer service o inte jättelockande för längre transportsträckor.
Då jag bara behöver den för familjensskull och vintertid känns det lite onödigt med något fläskigt dyrt.
Berlingo är ett uselt val, specielt vintertid.En fråga till alla sömnlösa SH-are.... Jag ska köpa bil och har lite beslutångest.. Då jag bara behöver den för familjensskull och vintertid känns det lite onödigt med något fläskigt dyrt. Kraven är 4 sittplatser, plats för Rottweiler i baklucka, gärna möjlighet att plocka bort baksäten och få lastutrymme så man kan transportera hojen, bensinsnål och billig i förs. Är Citroën Berlingo ett dåligt val??
Jag är äntligen fri, inget jobb inatt!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |