Lou siffer
officiellt lammkött
4.1 är 4.1 x 25.4mm dvs typ 110 däck dvs vanligaste cross dimensonen, biltema säljer helt och crossdäck i den dmensonen för 400 typ
Kan någon hjälpa mig. Vet ej vad 4.10 på bakdäcket betyder.
När man ska beställa däck brukar det ju stå 90/100 el 100/100 - 18" el liknande.
Vad är 4.10 för något? Har 18 tummare.
120 går garanterat också på http://biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Dack-och-Slang/Endurodack/Står 110/80-18 på andra bak däcket som sitter på den vita.
Men hittar inget cross/enduro däck i den dimensionen
Här har du en omvanligstabell från tum.
http://www.hojdack.se/getimage.aspx?type=Site&name=Diverse/omvandlingstabell.png
Köp min yz250 -00 billigt, lite att göra bara.Hmm, polaren brummade hit med sin nyförvärvda YZF 426 ikväll när vi skruvade BMW.
Fasen, jag vill ha lermoppe!
Hur billigt och vad att göra? Är mkt möjligt intreseradKöp min yz250 -00 billigt, lite att göra bara.
Köp min yz250 -00 billigt, lite att göra bara.
Så här tolkar man däck storlekarTänkte fråga det Prulle om det gick att kränga på ett 120 däck från biltema.
Men ööh. Hur är det med numret bakom / ?
För det står ju 80 på de däcket jag har nu.
Går det dra på ett 120/90 då? Jag är så dålig på det här med däck mått.
Tackar.
Fyfan, ja för den som pallar är det ju ett bra pris.Nytt drivpaket, kolv, byta bakfälg då den gamla havererade på isen (ny finns), ev byta packningar i bromsoket (nya finns). Det är det jag kommer på den har stått i mitt garage och skräpat i 2år, då jag endast orkar skruva med den andra.
Inte under 5k
Fyfan, ja för den som pallar är det ju ett bra pris.
Hur är resten av hojen en hög skräp som snart också går sönder?
hm fan kanske ändå..Enda som gav sig var bakfälgen sist jag åkte så köpte ny. Kedjan såg dålig ut så kapade kedjan, sen tog orken slut. Den är inte i samma skick som min -08, men inget glapp i lager och dyl.
Den startade sist och gick,
Gör inte det än, ska kolla igenom ekonomin först.Bara kolv och drivpaket som kostar, det andra är bara jobb. Men är du intresserad så får jag gå och slänga bort skynket och kolla igenom skicket.
Gör inte det än, ska kolla igenom ekonomin först.
It's open boyys!!
Jaha.. Så jag får inte vara med i tråden idag?? Eller du kanske syftade på ngt annat
Cheyer är ALLTID välkomna !
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |