Fegis
Man lär sig inte utan att göra själv! Även om det krävs ett par misslyckanden innan man kan på riktigt.
Jo då, det vet jag . Vet att man inte ska luta sig ner och gasa i en våt rondell
Fegis
Man lär sig inte utan att göra själv! Även om det krävs ett par misslyckanden innan man kan på riktigt.
Räcker det inte att avgasröret inte är tätt där rören delas och man luktar avgaser när man kommer hem och morsan klagar?
Jo. Men det satt ej Enduro däck förut på den heller. Det var lite skillnad ja.
Svårstyrd utan liggande hoj också :/.
jag vågar knappt ha isär min ,fast än jag vet hur man gör, för att jag saknar det där roliga verktyget man slår i packningen med
hur menar du? den är alltså svårare att lägga omkull? hojen känns "bändig"? det blir dom med nya däck.. och crossdäck är inget för asfalt..
hur menar du? den är alltså svårare att lägga omkull? hojen känns "bändig"? det blir dom med nya däck.. och crossdäck är inget för asfalt..
shyyyyshhhh! prata inte så hökt att cross-forumet hör dig!
Jag ska inte ha isär min. Ska bara ta bort dem från styret och tömma på olja längst ner.
shyyyyshhhh! prata inte så hökt att cross-forumet hör dig!
Du menar soe.se?
jo, men jag ska, av den anledning att jag sätter inte på något som läcker på en totalrenoverad cykel
hur tänker du nu?
hur tänker du nu?
Som sagt har inte provat mycket heller.
Får se imörrn på grus hur det är. För asfalt kan jag ligga i 40 km/h till grus det är inga problem.
Du menar soe.se?
Nä det förstår jag. Skulle tro min läcker också .
Får se nån dag i veckan. Men om packboxarna är slut borde inte dämparn gå i botten då? För det gör inte min.
ta det lite lugnt på asfalten, fästet försvinner plötsligt. inga problem när man får in snitsen, men är lite lurigt ibland
Nä det förstår jag. Skulle tro min läcker också .
Får se nån dag i veckan. Men om packboxarna är slut borde inte dämparn gå i botten då? För det gör inte min.
Med rumpan
Du har väl ändå fjädrar i framgaffeln
att cross-däck inte är för asfalt
Vetti faen. Har inte koll.
Tråkigt med cross däck på rullande grus på asfalt
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari