Tråden för de nattaktiva!

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
En del har de bra! :mad: :D

Alltid för o nackdelar med allt, får du njuta när kortpassen hamnar på schemat. :)

Desutom var det 12 timmars pass med utgångspass Finland, vilket generar fina pengar i kassan :yoparty Ja, fan. När kortpassen kommer är det verkligen guldvärt. Så jävla skönt att redan vara klar och har varit hemma en stund redan. :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!:mad: Hatar förkylningar och sömnbrist!!!:mad: :huvet :död

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Hade kunnat sitta vid en stuga, vid en sjö, lite lagom full just nu...
Men istället åkte man hem vid 23 för att sova lite.
Och nu bär det av mot jobbet...

Drysen

Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Fan vad jag är stolt. Trots att jag är stupfull har jag lyckats ta mig genom London ned rätt buss etc och sitter nu på rätt tåg till lägenheten där min polare bor. Sista biten gäller det sig bara att hålla sig vaken tills jag kommer fram till min Station. Ni skulle bara veta hur många gånger jag skrivit fel hitills och varit tvungen att skriva om.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fan vad jag är stolt. Trots att jag är stupfull har jag lyckats ta mig genom London ned rätt buss etc och sitter nu på rätt tåg till lägenheten där min polare bor. Sista biten gäller det sig bara att hålla sig vaken tills jag kommer fram till min Station. Ni skulle bara veta hur många gånger jag skrivit fel hitills och varit tvungen att skriva om.

Mer tur med public transports idag:D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Haha ja verkligen. Dock totaldäckade jag och hamnade på slutstationen så får åka tillbaka en sväng.

Det jag funderar mest över är vart fan min mobilladdare tagit vägen. Hade dåligt med batteri så pkuggade i den u.tåget men nu är den borta :confused:

:rofl
Kanske inte så bra då...:D

Stulen?

Drysen

Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
:rofl
Kanske inte så bra då...:D

Stulen?

Så här vart det tydligen. Jag hade flugit in från Sverige, träffat min polare, käkat lite middag, blivit lite fuller etc. Skulle lämna av väskorna hos hans flickvän men hon lyckades låsa ute sig själv tjejer :död . Så fick dra med väskorna på en nattklubb, min polare kände djn så vi fick sätta väskorna bakom djbåset. Jävligt full. Klockan 5 på morgonen och efter att ha jobbat på morgonen och att ha varit vaken 25 timmar så höll jag verkligen på att dö. Tog mig genom hela London själv med en rullväska och en axelväskam full som ett svin och trött som en get.

Satte mig på tåget på högersida som vanligt och min tanke var: "Jag måste hålla mig vaken så jag inte somnar". Ser att det finns eluttag på tåget och får den briljanta iden att om jag pluggar in mobilen och sätter den på laddning och surfar så kommer jag kunna hålla mig vaken. Totaldäckar så fort tåget börjar röra på sig. Sista minnet är jag skriver ett inlägg på SH, nästa minne är att någon tjej skakar om mig och säger: "We are here now". Rafsar åt mig mobilen som ligger på bordet.

Jag hoppar ut och tänker "fan vad bra!" Kommer ut på perrongen och blir lite förvånad att det inte ser ut som jag förväntat mig. Inser att jag hamnat på flygplatsen. Ganska logiskt att alla andra i vagnen trodde att jag skulle dit när jag kommer med en rullväska som är bagagetaggad etc. Tåget skall i alla fall tillbaka och min station är 15 minuter iväg. Så hoppar på igen och sätter mig där jag satt förut på högra sidan av tåget.

Då märker jag att sladden till mobilladdaren hänger ut från min ficka och mobilen ligger i fickan. Men själva grejen man pluggar in i väggen är borta. Framför mig på bordet ligger desutom 3 stycken oidentifierade papper som jag har lite svårt att förstå vad det är just då men jag antog att det var mina eftersom jag satt där förut. Det var märkta med tågbolagetslogga och signerade så antar att man fick ett sånt papper när man visat sin biljett och jag har inget minne av det.

Jag inser dock att jag har exakt alla mina saker med mig. Förutom laddaren. Kände dock att en laddare kan jag väl tappa bort så länge jag har mitt pass, plånbok och lite andra viktiga papper med mig.

Tåget börjar köra igen och konduktören kommer och jag ursäktar mig att jag råkade somna men hon säger att det inte gör något. Frågar henne om hon råkar veta vart min laddare tagit vägen. Då säger hon: "Ja, du satt på andra sidan förut."

I mitt fyllerus har jag inte insett att tåget byter färdriktning när det åker tillbaka. Så högersida av tåget när jag åkte dit är inte samma högersida när jag åker hem. Så jag fick med mig allt tillslut :yoparty
Drinking like a boss!

Wihlle

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
Tåget börjar köra igen och konduktören kommer och jag ursäktar mig att jag råkade somna men hon säger att det inte gör något. Frågar henne om hon råkar veta vart min laddare tagit vägen. Då säger hon: "Ja, du satt på andra sidan förut."

I mitt fyllerus har jag inte insett att tåget byter färdriktning när det åker tillbaka. Så högersida av tåget när jag åkte dit är inte samma högersida när jag åker hem. Så jag fick med mig allt tillslut :yoparty
Drinking like a boss!

Dagens ros till tågvärdinnan alltså! :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Drinking like a boss!

:hihi

Jag börjar bli lite orolig över mitt bossdrickande... Senast hittade jag en massa skumma bilder i telefonen dagen efter (som jag inte minns att jag tagit), och jag minns (tyvärr, av alla saker att minnas) att jag kysste en man:va :banana Eller nja, det var väl i och för sig han som tvånglade mig... Men ändå:gnissla

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Såhär får man stå när ens grannar parkerar över 1.5 ruta med sin jävla Svensson XC90.
Och skulle jag nu få böter så ska jag fan sno en av hans fula blingfälgar.

20110925073148.jpg

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Nu e jag nog fanimej världsmästare i nattaktiv. Jobbade till kl 23 igår, åkte hem och demonterade, renoverade och återmonterde två R6-gaffelben på 1,5 h. Duscha sen sova lite och upp och jobba igen kl 06.50

Slutade jobbet kl 15 och drog ut på hojen direkt. Bööö vilken soppa... bland alla fina wheelies tappade en sina bromsok, en annan sin Contour HD från hjälmen (sprutade i bitar och givetvis försvann minneskortet) och till sist klotade en kompis sönder sin hoj rejält.
Hem o hämta bilen, hyra kärra och bärga resterna ur ett dike på E4'an och sen järnet hem till fin middag. Körigt! :brinnerup
Jag luktade nog inte hallon vid middagen efter körning och bärgning... :rolleyes:

Börjat jobba igen nu kl 23. Tack och lov är det bara halvnatt för mig så vid 03 får jag åka hem. Blir sovmorgon i morgon!!! Sen jobba igen lördag kväll och söndag natt. Ska kolla på Ränneslättsloppet under söndagen också :yoparty

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping