Idag var lärdomarna till andra, inte mig men jag delar med mig lite så kanske vi kan undvika nån framtida olycka.
Idag var foten på bakbromsen iaf, men inte i vintras... Se vinkeln på gashandenKostade bara en bakskärm. Billigt på cross
CRF450 och wheelar inte???
Stubbåker eller sjöis.... kuuul![]()
Jag har funderat på en sak. Man kan ju köpa mat i löjliga kvantiteter, som ett kilo köttbullar, ett kiloe sånt, ett kilo sånt. Jag som är singel och är mat själv behöver fan inte ett kilo av just en vara. Varför finns det inte "singel-mat" för?! Mat gjordt i kvantiteter för en person liksom. Typ 8 st köttbullar istället för ett kilo. Hade varit mycket bättre.
Jag har funderat på en sak. Man kan ju köpa mat i löjliga kvantiteter, som ett kilo köttbullar, ett kiloe sånt, ett kilo sånt. Jag som är singel och är mat själv behöver fan inte ett kilo av just en vara. Varför finns det inte "singel-mat" för?! Mat gjordt i kvantiteter för en person liksom. Typ 8 st köttbullar istället för ett kilo. Hade varit mycket bättre.
Du slipper dock köpa 8st köttbullar om och om igen. In i frysen med kilot och laga till dig dom någon annan dag.
Beror ju endel på vilka varor det handlar om.
Haha 1 kilo köttbullar är ju knappast löjliga kvantiteter. Välkommen till min närbutik där man kan köpa olja i 10 litersdunkar.
Eller varför inte en stor 5 kilosburk med typ inlagd gurka?
15 kilo tvättmedel är ju helt normalt att man handlar
Kan tillägga att dom flesta som bor här i området är minst 12 personer i varje hushåll typ.
Annars så kan man göra egna köttbullar om man vill ha begränsad mängd. Blir godare också.![]()
Nötfärs, lök, salt, peppar, ägg, mjölk, ströbröd.
Nötfärs blir torrt.
Det skall vara minst blandfärs (en del rekomenderar ren fläskfärs) och en skvätt whiskey.
Gärna lite senap (vanlig standardsenap tycker jag är bäst) eller kapris.
Nötfärs blir torrt.
Det skall vara minst blandfärs (en del rekomenderar ren fläskfärs) och en skvätt whiskey.
Gärna lite senap (vanlig standardsenap tycker jag är bäst) eller kapris.
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |