Idag var lärdomarna till andra, inte mig men jag delar med mig lite så kanske vi kan undvika nån framtida olycka.
Idag var foten på bakbromsen iaf, men inte i vintras... Se vinkeln på gashanden Kostade bara en bakskärm. Billigt på cross
CRF450 och wheelar inte???
Stubbåker eller sjöis.... kuuul
Jag har funderat på en sak. Man kan ju köpa mat i löjliga kvantiteter, som ett kilo köttbullar, ett kiloe sånt, ett kilo sånt. Jag som är singel och är mat själv behöver fan inte ett kilo av just en vara. Varför finns det inte "singel-mat" för?! Mat gjordt i kvantiteter för en person liksom. Typ 8 st köttbullar istället för ett kilo. Hade varit mycket bättre.
Jag har funderat på en sak. Man kan ju köpa mat i löjliga kvantiteter, som ett kilo köttbullar, ett kiloe sånt, ett kilo sånt. Jag som är singel och är mat själv behöver fan inte ett kilo av just en vara. Varför finns det inte "singel-mat" för?! Mat gjordt i kvantiteter för en person liksom. Typ 8 st köttbullar istället för ett kilo. Hade varit mycket bättre.
Du slipper dock köpa 8st köttbullar om och om igen. In i frysen med kilot och laga till dig dom någon annan dag.
Beror ju endel på vilka varor det handlar om.
Haha 1 kilo köttbullar är ju knappast löjliga kvantiteter. Välkommen till min närbutik där man kan köpa olja i 10 litersdunkar.
Eller varför inte en stor 5 kilosburk med typ inlagd gurka?
15 kilo tvättmedel är ju helt normalt att man handlar
Kan tillägga att dom flesta som bor här i området är minst 12 personer i varje hushåll typ.
Annars så kan man göra egna köttbullar om man vill ha begränsad mängd. Blir godare också.
Nötfärs, lök, salt, peppar, ägg, mjölk, ströbröd.
Nötfärs blir torrt.
Det skall vara minst blandfärs (en del rekomenderar ren fläskfärs) och en skvätt whiskey.
Gärna lite senap (vanlig standardsenap tycker jag är bäst) eller kapris.
Nötfärs blir torrt.
Det skall vara minst blandfärs (en del rekomenderar ren fläskfärs) och en skvätt whiskey.
Gärna lite senap (vanlig standardsenap tycker jag är bäst) eller kapris.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|