Tråden för de nattaktiva!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jovars de va helt okey.. lite trevliga förfester o sådär så ja ångrar inte att ja åkte dit, ruttet hotell bara dock.
Aldrig mer formula 1 hotel...

vi ska inte bo på hotell, så d e skönt. förfest hos Mark iaf. ska bli skitroligt! nu ska ja pysa i säng, vi tänkte köra 12 i mon. slipper man stressa o hinner fixa sig i lugn o ro. :tummenupp

go natt!

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
vi ska inte bo på hotell, så d e skönt. förfest hos Mark iaf. ska bli skitroligt! nu ska ja pysa i säng, vi tänkte köra 12 i mon. slipper man stressa o hinner fixa sig i lugn o ro. :tummenupp

go natt!

Alltid förfest hos Mark :D
Have fun...

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Nu sitter ja här igen me NHL på ps3an o prisjakt på datorn o letar mobil i pauserna i spelet :D
Help me...

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Herregud vad filmen "Rånarna" (SVT just nu) suger. Särskilt kvinnliga huvudrollsinnehavaren. Precis ALLT hon säger låter läst innantill.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Herregud vad filmen "Rånarna" (SVT just nu) suger. Särskilt kvinnliga huvudrollsinnehavaren. Precis ALLT hon säger låter läst innantill.

Svensk film :D

Nån som vet hur GPSen funkar i telefonerna, kostar det pengar att använda skiten?

Last edited:

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Jaha, nu sitter man här o är på jobbet. Hade hellre varit på ngn rolig Halloweenfest!!!!! Någon mer som har tråkigt ikväll?

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Jag har faktiskt suttit och surfat youtubevideos på JA-37 Viggen. Försöker komma på hur jag hamnade där.. jo just det, det började med nån artikel på DN om U-137 så här 30 år senare, sen ledde det ena till det andra... sen har jag betat av lite american dad och en Johan Falk rulle också.

Bara drygt 6 timmar kvar att slå ihjäl....

Couraga

Optimistisk pessimist
Gick med
25 Jul 2008
Hoj
Honda CBR 600 -97
Insåg precis att det är nästan ett halvår tills jag får susa fram på vägarna igen i skinnstället, blev lite smått deprimerad och söker nu tröst på favoritforumet :(

Har kollat youtubeklipp den senaste timmen. Varför är jag inte ute och super skallen av mej som vanligt folk?

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Insåg precis att det är nästan ett halvår tills jag får susa fram på vägarna igen i skinnstället, blev lite smått deprimerad och söker nu tröst på favoritforumet :(

Har kollat youtubeklipp den senaste timmen. Varför är jag inte ute och super skallen av mej som vanligt folk?

ingen aning, hola bandola :banana

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Jävla skit också!!!
Nu har man lyckats bli av men plånboken ikväll. har rignt o spärrat mitt visa kort. Det känns surt som FAN!!!! blev av men körkort, träningskort, och paserkort till jobet,

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jävla skit också!!!
Nu har man lyckats bli av men plånboken ikväll. har rignt o spärrat mitt visa kort. Det känns surt som FAN!!!! blev av men körkort, träningskort, och paserkort till jobet,

Kanon..
Jag blev av med 99 spänn...
Rätt bra kväll :D

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
skiiittråkigt...bara bastu o skit...o krogen o fan...yeee...inge full.

Men bastu är ju inte fel iaf:)

Jävla skit också!!!

Shit vad tråkigt Micke, hoppas din fest var lyckad iaf!

Last edited:
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...