Den här är förjäkligt bra, men jag tror den har utgått:
Jag har rekommenderat den förut och gör det igen. Mitt bästa mobilköp. Urkass grafikupplösning på skärmen, ingen kamera, känns riktig plastig. MEN det går att ringa på den och med en användbar ficklampa inbyggd. Och plast/gummikänslan på tagenterna känns faktiskt skön på sitt sätt. Pris 269 :-
http://www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps/mobiltelefoner/NOK1208BLACKS/nokia-1208
Ähh, en sån har jag redan, panikinköpt på ICA när min andra telefon dog, tyvärr saknade den blåtand.
Är det bara jag eller håller Nokias telefoner allmänt bättre än andra? Jag har nog inte haft en nokia som bara dött, laggat eller fått glapp.
PS. jag har en NOKIA BANAN/MATRIX telefon jag klämde den hårt som fan i bildörren för 3v sedan, håller fortfarande grymt bra!
Ptss... Vilken jävla natt. När man äntligen klarar av att vara vaken så ligger hela sporthoj och sover. Fy skam!
Ptss... Vilken jävla natt. När man äntligen klarar av att vara vaken så ligger hela sporthoj och sover. Fy skam!
Här e det ingen som sover. men chefen verkar ha nått emot att jag alltid sitter vid datorn, hon tyckte visst att man borde visa sig ute i lokalen lite emmellanåt.
Den här är förjäkligt bra, men jag tror den har utgått:
Är det bara jag eller håller Nokias telefoner allmänt bättre än andra? Jag har nog inte haft en nokia som bara dött, laggat eller fått glapp.
I morgon ska jag till GBG på halloweenparty med WCX, ska bli grymt roligt. 3 tjejer från skåne som ska upp dit + lite fler folk som kommer senare. Någon som varit på WCX fester nån gång?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|