Tråden för de nattaktiva!

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
1. Du köper inte ETT träd
2. Skogen du köper in dig på ägs av någon, med syfte att bevara den
3. Inte skövlar du grannens skog om inte du äger den? Samma sak här! Äganderätt gäller även utanför sverige.
:näsblod

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
1. Du köper inte ETT träd
2. Skogen du köper in dig på ägs av någon, med syfte att bevara den
3. Inte skövlar du grannens skog om inte du äger den? Samma sak här! Äganderätt gäller även utanför sverige.
:näsblod

Det är alltså någon som äger skogen, som gör vad han vill med skogen.
Han väljer alltså i detta fallet det smarta alternativet att lura av utlänningar på pengar o sen ändå skövla skogen eftersom ingen jävel ens vet vart skogen ligger :D

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
2Fast , e det en 525exc på din avatar ?

Skulle det nog kunna vara ja!

Inte jag på bilden så jag vet inte. Men har för mig att det är en sådan :va

Han väljer alltså i detta fallet det smarta alternativet att lura av utlänningar på pengar o sen ändå skövla skogen eftersom ingen jävel ens vet vart skogen ligger :D

Du är för smart för att vara vaken såhär sent!!!

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Skulle det nog kunna vara ja!

Inte jag på bilden så jag vet inte. Men har för mig att det är en sådan :va

Du är för smart för att vara vaken såhär sent!!!

De e därför jag kompenserar med att sova bort hela dagarna...

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX

Jag orkar knappt berätta för dig att ägaren inte behöver heta "Juan Fernandez" för att äga skog i Brasilien. Du sitter väl sen i din gungstol och berättar för dina barnbarn att det "en gång i tiden fanns ett rikt djurliv på jorden, men nu sitter vi här själviska jävlar med en förorenad planet och hostar avgaser".
peace out.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag orkar knappt berätta för dig att ägaren inte behöver heta "Juan Fernandez" för att äga skog i Brasilien. Du sitter väl sen i din gungstol och berättar för dina barnbarn att det "en gång i tiden fanns ett rikt djurliv på jorden, men nu sitter vi här själviska jävlar med en förorenad planet och hostar avgaser".
peace out.

Nej såklart inte, han heter troligen Pablo von Rikenknaus o tjänar multum på dehär..

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Ok om vi nu tar ett steg bort från regnskogspratet så har jag en liten fråga ifall nån som e lite kunnig har lust o svara.
Hur svårt och krångligt är det att sätta upp en duchväg av sk betongglas?
Ska antagligen köpa en BR och tänkte slänga ut badkaret och ist sätta in en dusch, tänkte då att det hade varit nyggt att ätta upp en väga av betongglas som skärmar av mot handfatet o toan.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ok om vi nu tar ett steg bort från regnskogspratet så har jag en liten fråga ifall nån som e lite kunnig har lust o svara.
Hur svårt och krångligt är det att sätta upp en duchväg av sk betongglas?
Ska antagligen köpa en BR och tänkte slänga ut badkaret och ist sätta in en dusch, tänkte då att det hade varit nyggt att ätta upp en väga av betongglas som skärmar av mot handfatet o toan.

Kan du bygga med lego?

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Kan du bygga med lego?

Är en jävel på lego. och jag har lagt lite klingergolv och sånt förr. det jag undrade va mer hur man går till väga, alltså bygga upp en vägg. tänkte blanda glaset med lite kakel också.

Edit: Tack för ett givande svar. det va verkligen det jag va ute efter. :tummenupp

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Är en jävel på lego. och jag har lagt lite klingergolv och sånt förr. det jag undrade va mer hur man går till väga, alltså bygga upp en vägg. tänkte blanda glaset med lite kakel också.

Edit: Tack för ett givande svar. det va verkligen det jag va ute efter. :tummenupp

Haha :D
Nej men fan det är väl ungefär lika enkelt som att bygga lego :D
Finns ju lite olika varianter, finns väl de som man bara klickar ihop med varandra mha en list oså finns de väl de som man murar in.
Exakt hur man gör fåru ta med återförsäljaren men de ska inte va så svårt att fixa inte.

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Somnade vid 1 men vaknade igen 2:20 o sen halvsov jag till 4:30. Det blir en spännande dag, puhhh.....
Skönt o sluta skiftet snart va? Jag e på jobbet nu.

har nyss kommit hem. nu blir det sova sitt hårdaste sen ska mäklaren ringa vid 14 tiden. det ska bli budgivning en lägenhet.
:)

Smagatusk

Guest
Jaha... Här sitter man helt allena...
Några tips på vad göra?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...