Det där funkar skitbra.Jag funderar på att INTE gå och lägga mig alls. Igår var jag uppe till 06.
För att komma tillbaks på "rätt" dygnsrytm kanske man ska försöka hålla sig vaekn till typ 20:00 imon, sen sova 10tim och VIPS! så är man tillbaks på rätt tid igen
Kan funka!
En SAAB mekar man inte. Den kör man på skroten och ångrar bittert att man skaffade en från början.Då kom man nyss hem från garaget efter att man mekat Saab helvete i 6 timmar.
bytt driv/multiremm + alla skivbromsar.
Jevla utomlandssurfare! :skrika
Äre nån som vet om man får bränna era skattepengar genom militär grundutbildning om man har tinnitus?
Om man inte talar om det vid mönstringen kanske?
Dom gör väl IOFS hörseltester, och frågar om man har tinnitus, men klarar du dig ifrån det så kan det gå vägen...
Så om man skriver det i hälsodeklarationen är det helkört?
Ska mönstra på onsdag, har inte bestämt mig än om jag vill göra lumpen eller ej, men en kompis pappa är läkare så en trasigt knä är nog inga problem att fixa om jag blir inkallad men ångrar mig :smitare
att bara ha lektioner 2dagar i veckan förstör fan min dygnsrytm, runt klockan 8-9 på kvällen är jag astrött men just nu är jag helt pigg även om jag lägger mig tidigt på kvällen så är jag dödligt trött på dagen vare sig jag vaknar 8 eller 10
känner igen mig men jag har skoltid 1 timme per vecka
Tja, jag vet inte, jag är ju så jävla gammal att dom jagade smitare med polis på min tid, och många försökte fejka tinnitus för att slippa, några slapp av den anledningen, andra genomskådades och skickades till Boden för infanteriutbildning.
Men frågan är varför du sedan skulle behöva hitta på något för att slippa, antingen vill du göra lumpen och mönstrar, eller så vill du inte och låter bli att mönstra.
Det säger du bara för att du nu glömt bort allt det som var tråkigt och jävligtObantteg: Klart du ska göra lumpen. Det var roligt och utvecklande!
Läsa, läsa, läsa....
Det är min nattsysselsättning nuförtiden!
Mina försök (3st) att vända på dygnet har gått åt skogen också...
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|