Tråden för de nattaktiva!

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Då åker ju även hunden hem, o jag trivs med sällskapet :/
Allra helst vill ja faktiskt somna själv innan de åker för de kommer bli väääldigt ensamt o extra deprimerande känner ja på mig.

Vad känns rätt för din del?

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Ja, inte vet jag hur du ska göra. Men det blir nog bra oavsett hur du gör ska du se. :tummenupp

På tal om sova så är det nog dags för min del. Upp och skaffa det sista inför flytten imorrn. Får hoppas det löser sig med sömn och allt för dig. All the best my friend! :)

/Piraten

Sov gott! Själv blir det ca 5h till innan det är dags för o sova.

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Jag tog mig till sängen och insåg att jag glömt fönstret över sängen öppet. Kallt är en mild underdrift. Fy fan...:mad:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jahapp, vad gör folket uppe då? Jag kan som vanligt inte sova, underhåll mig tack:D

2fast, hojta som fan när överföringen är klar! Jag vill se!:D :tummenupp

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Vad känns rätt för din del?

Rätt känns att sitta kvar här o vänta tills man e trött nog att sova sen krypa ner på min sida av sängen o skita i vad som ligger brevid.
Fram tills dess är det skönare med hundens sällskap än att sitta själv o deppa :tummenupp

Sen är det ju fredag o dags att ta till flaskan för o ta sig igenom helgen :banana

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Rätt känns att sitta kvar här o vänta tills man e trött nog att sova sen krypa ner på min sida av sängen o skita i vad som ligger brevid.
Fram tills dess är det skönare med hundens sällskap än att sitta själv o deppa :tummenupp

Sen är det ju fredag o dags att ta till flaskan för o ta sig igenom helgen :banana

Om det känns bäst. Så tycker jag du ska göra det :)

Shedevil: Du är inte sugen på att ut och åka lite pulka? :D

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj

Ja, vi kan åka pulka på grustaget o ner mot vattenhålan, bor ju bara 100m därifrån:) Fast jag e ju på jobbet nu så det går ju inte.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09

Jadu, va som känns bäst o inte bäst de vette fan egentligen.
Man har ju erfarenheter från tidigare samboförhållanden som skitit sig så man får prova lite nytt varje gång, tycker väl att dehär går bäst hittills iaf, som sig bör iof :D

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Jadu, va som känns bäst o inte bäst de vette fan egentligen.
Man har ju erfarenheter från tidigare samboförhållanden som skitit sig så man får prova lite nytt varje gång, tycker väl att dehär går bäst hittills iaf, som sig bör iof :D

Keep going då för fan :tummenupp

Ja, vi kan åka pulka på grustaget o ner mot vattenhålan, bor ju bara 100m därifrån:) Fast jag e ju på jobbet nu så det går ju inte.

Haha dom backarna är sjuka...

Får väl ta det en annan gång då :näsblod

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Tillfällig stationärväktare på objekt med defekt larm.Då blir inte kunden glad.

Det var bara att plugga i hörselpropparna och sitta och dö lite inombords i 10 timmar.

Det ska ändå dit en tekniker o fixa larmet, det tar ett par minuter extra att fixa de, inte fan sätter man sig i de oljudet hela natten.

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
Sista natten inför en 9-dagars ledighet, yeahhh:tummenupp
Imorgon bär det iväg på utflykt för o handla kakel o klinkers till gästtoaletten plus lite annat smått o gott:)

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Sista natten inför en 9-dagars ledighet, yeahhh:tummenupp
Imorgon bär det iväg på utflykt för o handla kakel o klinkers till gästtoaletten plus lite annat smått o gott:)

Gött de... har en vecka kvar av min "ledighet", jobbet har ringt som galningar efter mig i över en vecka nu o de e sååå jävla skönt att ignorera.

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
Gött de... har en vecka kvar av min "ledighet", jobbet har ringt som galningar efter mig i över en vecka nu o de e sååå jävla skönt att ignorera.

Fast jag är rätt pengarkåt, framför allt då bilen alltid går sönder o det ska grejas hemma så jag ska visserligen jobba 20h nästa vecka, men dock på dagtid med lite möten o utbildning så det är soft:)

Fick du ngn sömn igår natt då?

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Fast jag är rätt pengarkåt, framför allt då bilen alltid går sönder o det ska grejas hemma så jag ska visserligen jobba 20h nästa vecka, men dock på dagtid med lite möten o utbildning så det är soft:)

Fick du ngn sömn igår natt då?

På senare tid har jag försökt att bry mig lite mindre om pengar för att man är rätt utarbetad o de vore dumt att gå in i väggen, o situationen jag är i just nu har verkligen gjort att jag inte gärna går till jobbet så jag bestämde mig för att ta ledigt ett par veckor.

Sömn får jag alltid, om jag sov nåt under natten eller ej vet ja inte dock, troligtvis hann nog solen gå upp innan jag somna :D

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!