Tråden för de nattaktiva!

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
På senare tid har jag försökt att bry mig lite mindre om pengar för att man är rätt utarbetad o de vore dumt att gå in i väggen, o situationen jag är i just nu har verkligen gjort att jag inte gärna går till jobbet så jag bestämde mig för att ta ledigt ett par veckor.

Sömn får jag alltid, om jag sov nåt under natten eller ej vet ja inte dock, troligtvis hann nog solen gå upp innan jag somna :D

Aj aj aj, så du valde att vara busig;) Jag sov gott till 13:30 idag:)

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Aj aj aj, så du valde att vara busig;) Jag sov gott till 13:30 idag:)

:huvet Javisst fan, nu va väl dock inte de orsaken till sömnbristen under natten utan det problemet har ja ändå, somnar alltid tillslut o sover gott men det brukar dröja tills morgonen innan ja lyckas somna.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Vad tråkigt det är här i natt! Ingen som har något roligt o skriva där ute?

Hmm, så mkt roligt har man väl inte på lager direkt men nån rolig konverstation borde man väl kunna få igång här, måste ju finnas lite onyktra satar här som kan komma me helt befängda saker :D

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
Hmm, så mkt roligt har man väl inte på lager direkt men nån rolig konverstation borde man väl kunna få igång här, måste ju finnas lite onyktra satar här som kan komma me helt befängda saker :D

Ja precis, såg att Slappa var vaken, han brukar ju vara rätt glad i grogg o har säkert ngt på lager?:D

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
Kan inte heller sova, börja jobba på måndag igen efter nästan 3 veckors ledighet.
Börja nog bli dags att få in den vanliga dygnsrytmen igen,

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
Kan inte heller sova, börja jobba på måndag igen efter nästan 3 veckors ledighet.

Tre veckors ledighet, vad härligt! Var sist ledig så många veckor i sträck sommaren 06:3freak

Mje inge grogg för han ikväll så han e inte så spännande :D

Ingen grogg, då måste han fått snurren:D

Last edited:

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4

Samma skit här, dock är jag mitt uppe i ett Tusenbröder-maraton just nu så det får vänta tills imorgon :D Två sista delarna kvar nu!

En snabbis vid datorn, lite mer grogg och sen ska Kung-Hoffa rädda dagen :yoparty

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Så vad är det för hund som du har då? Ska ni ha delad vårdnad om den nu då?

Det är ett stycke schäfer, vet inte hur de blir, det är ju trots allt lite att dra ut på lidandet att hålla på me nå sånt.
Men han saknar en ju helt klart så man får väl fortsätta vara hans husse tills matte hittat en ny husse till honom :död

PIX

Stolt Skåning
Gick med
3 Jul 2004
Hoj
R6 -03 BANHOJ
Faen ni får ju skärpa till er, en annan börrjar ju komma till åldrs nu och sitter uppe o letar hojar längra än vad många yngre gör!!!!!:arsele

De e mening med felstavningen :brinnerup

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
Det är ett stycke schäfer, vet inte hur de blir, det är ju trots allt lite att dra ut på lidandet att hålla på me nå sånt.
Men han saknar en ju helt klart så man får väl fortsätta vara hans husse tills matte hittat en ny husse till honom :död

Ohh:krama fast jag tycker att schäfrar är lite läskiga pga dålig erfarenhet då matte/husse haft för dålig pli men hundar är härliga.
Har en kise hemma, Fjant men det ska bli en hund så småningom, får se vad jag o killen kan komma överrens om för ras i framtiden:)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!