Jag har skola imorrn. Och inte ett dugg trött.
Vad göra? Om jag lägger mig typ vid 4 (bör va trött då) och sen går upp klockan 7. Är jag pigg då?
Fy f-n för alla bezzerwizzrar....... Jag blir så trött på alla förståsigpåare som tror sig veta bäst!
Hahahah, vilka syftar du på nurå
Ja inte var det lilla dig iaf Det finns ju faktiskt en värld utanför SH Vad folk skriver här är det bara att ta med en klackspark o inget o haka upp sig på..... Det är rätt kul o se så många bittra människor här som gnäller på allt o alla!
Jag har skola imorrn. Och inte ett dugg trött.
Vad göra? Om jag lägger mig typ vid 4 (bör va trött då) och sen går upp klockan 7. Är jag pigg då?
Neh att de va mig fatta ja nog allt, ja ville ju veeeta, nattråd, tråkigt...you know.
Men det var ju inte om dig Är less på min bil bara..... Här e hela historien http://www.gtiklubben.nu/forum/showthread.php?t=11167
Men det var ju inte om dig Är less på min bil bara..... Här e hela historien http://www.gtiklubben.nu/forum/showthread.php?t=11167
Vilket skit. Hoppas det reder sig.
Hur motiverar man sig att skriva ett tiosidor långt pm om arbetsmiljödiskurs kl 02:42 på natten?
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråtta, jag upptäkte just att min lägenhet faktiskt är tillräkligt stor för att tappa bort mina nycklar i. Har städat hela lägenheten och hittar dom fortfarande inte
Fan va sugen man e på bränna upp skiten sno päronens husvagn och bosätta sig i riksgränsen eller alperna
Första stället jag leta på Va ett tag inne på att jag glömt dom där och nån granne tagigt dom sen kom jag på att mina grannar är 70 år och knappast skuille ta dom utan ringa på och påpeka hur oansvarig jag ärKollat så de inte sitter kvar i utsidan på dörren?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|