Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Typ, bara att det skall ta 4 veckor. :gnissla

Problemet är ju att det inte finns jobb att söka. Sedan har man ju gått igenom hela rasket i gymnasiet redan så...

Man blir ju rätt trött!

Kanske lyckas få sig själv utkastad med lite skicklighet? :näsblod

Usch jävlar, jag måste fan hitta ett jobb innan de skickar mig på sån skit!:näsblod

Problemet är ju, precis som du säger, att det inte finns några jobb att söka:huvet Alla "okvalificerade" arbeten är ju fan redan tagna! Har nog varit runt i varenda jävla butik i lund och frågat om jobb. Två ställen har låtit mig lämna fram CV och dylika handlingar, övriga har bara sagt att "sorry grabben, inga jobb" och vill inte ens ha CV:t...:(

Lycka till med det säger jag bara:D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Lycka till med det säger jag bara:D

Nåh, skall inte vara några problem. Får väl stappla in på morgonen första dan apfull och skricka lite ostädade kraftord samt ifrågasätta kursledarens sexualitet så kanske man inte behöver gå dit mer. :näsblod

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Nåh, skall inte vara några problem. Får väl stappla in på morgonen första dan apfull och skricka lite ostädade kraftord samt ifrågasätta kursledarens sexualitet så kanske man inte behöver gå dit mer. :näsblod

Eller! Så får du en rutinerad jävel som svarar nåt i stil "Helt otroligt, du är den TREDJE denna morgon som säger samma sak! Välkommen!" :hihi

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
äh ja prova på dedär ikväll, bira, hockey o pubrunda.
Märks man bor i en liten håla :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag vill också ha bir, inte varit ute på pubrunda på ca två månader...:( Hockey kan jag vara utan, resten lät däremot trevligt.
Jaja, nu blir det bingen.

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
i helvete oxå varför ska man alltid få ont i magen när man sover..

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Jaha, då sitter man här igen o har 3 nattpass framför mig och är lagom uttråkad. Både Robinson, Fantastiska fyran och nu, -Jag vet vad du gjorde förra sommare rullar på tv men jag är måttligt road.

Allt bra med er där ute, ngn som har ngt kul eller annat som ni vill dela med er av:)?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ligger i soffan med laptopen på magen o tv på, uttråkad men har ingen lust att göra något. får snart bli en runda med vovvarna o sen glo på tv i sängen.

i morgon ska det bli isåka med cross på ringsjön, dock bara titta för min del. min kråss ligger o väntar på att bli ompysslad. :tungan

CurlySue

Never Look Back
Gick med
10 Jul 2009
Hoj
Sv650 -00 Kawa z750 -08
Här är man vaken trots att man borde sova. Jobbar tidigt imorgon.. Men det är ju såååå lätt att fastna framför datorn. Man kikar och drömmer och planerar och drömmer... trots att det är 3 månader ca kvar till det är dags... och när man inser det, det är då man får en tår i ögat...

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Ligger i soffan med laptopen på magen o tv på, uttråkad men har ingen lust att göra något. får snart bli en runda med vovvarna o sen glo på tv i sängen.

i morgon ska det bli isåka med cross på ringsjön, dock bara titta för min del. min kråss ligger o väntar på att bli ompysslad. :tungan

Ohh vad kul, skulle vilja testa en sånnadäringa någon gång. Synd att man inte bor mer neråt skåne, ni verkar hitta på en massa kul:)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!