Tråden för de nattaktiva!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Här är man vaken trots att man borde sova. Jobbar tidigt imorgon.. Men det är ju såååå lätt att fastna framför datorn. Man kikar och drömmer och planerar och drömmer... trots att det är 3 månader ca kvar till det är dags... och när man inser det, det är då man får en tår i ögat...

3 månader går jättesnabbt, tänk d har redan gått 4 månader sen man körde sist. tiden tickar på och snart är det vår. :tummenupp

Ohh vad kul, skulle vilja testa en sånnadäringa någon gång. Synd att man inte bor mer neråt skåne, ni verkar hitta på en massa kul:)

hahah ja ska se om man orkar släpa med sig utrustningen, så man kan få testa lite. :)
du får komma ner när du har semester så planerar vi in så det händer massa skojs och så det blir massa hojåk. :tummenupp

Last edited:

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
hahah ja ska se om man orkar släpa med sig utrustningen, så man kan få testa lite. :)
du får komma ner när du har semester så planerar vi in så det händer massa skojs och så det blir massa hojåk. :tummenupp

Toppen, ska komma ner några gånger i sommar på några körningar, det e ju faktiskt inte mer än 14 mil till Malmö:):tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Toppen, ska komma ner några gånger i sommar på några körningar, det e ju faktiskt inte mer än 14 mil till Malmö:):tummenupp

kan ju fixa en gazz någon dag och komma upp eller möta dig, så kan du köra med ner. :tummenupp blir det hela lite roligare. :) istället för att ligga och plöja motorväg hela vägen ensam.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Ohh vad kul, skulle vilja testa en sånnadäringa någon gång. Synd att man inte bor mer neråt skåne, ni verkar hitta på en massa kul:)

Du kan få en cross-åkar lektion av mig :hihi

Jag tycker du låter mig fixa ihop ett set med isdäck till din hoj så drar vi upp till uggleboda och brassar helvet :fakta

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
kan ju fixa en gazz någon dag och komma upp eller möta dig, så kan du köra med ner. :tummenupp blir det hela lite roligare. :) istället för att ligga och plöja motorväg hela vägen ensam.

Its a deal:tummenupp:)

Du kan få en cross-åkar lektion av mig :hihi

Jag tycker du låter mig fixa ihop ett set med isdäck till din hoj så drar vi upp till uggleboda och brassar helvet :fakta

Haaa, det tror du va, köp du dig din KåTM istället:rolleyes:

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
snart är det dax att krypa ner i sängen, här händer det inte mycket.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nej fan, det här suger. Nu blir det sova.

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Mmmmmh.. en halvpava vin och lite lirande på dumburken senare.... ska gå och sova nu.. nattjävlar... :p

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...