Det är söndag.....
Tyckte väl det! Där försvann alltså lördagen... Skönt, nu har jag ingen ångest över att jag satt hemma en hel lördagkväll!
Hemskt så glad man kan vara över DET då!Just nu ja.
Snart är det måndag
Last edited:
Det är söndag.....
Hemskt så glad man kan vara över DET då!Just nu ja.
Snart är det måndag
Tjoho! Är det någon som är vaken?
Så trevligt! Försöker fördriva tiden lite innan sängdax... Är spiknykter, lyssnar på KENT och försöker klura ut livets stora gåta Var det trevligt ute i älskade Haninge? Förorten till förorten... Sorry! Det är tumba!
Jag som går och funderar på vad det är med brudar? Ni har nån SJUK VILJA om att hela tiden testa livet utanför bubblan (läs:förhållande). Historierna om detta blir fler och fler....Annars så är livets stora gåta: Vad fan är det med er killar? Jag går och konventerar snart till något drastiskt :tunga
Just nu så är det att jag är grymt sugen på http://www.blocket.se/halland/Skinnstall_26277263.htm?ca=17&w=2
Annars så är livets stora gåta: Vad fan är det med er killar? Jag går och konventerar snart till något drastiskt :tunga
Ofan, kan Haninge-bor vara vördnadsfulla? Ölen slinker ner men skippa det där andra slemmiga
Hmmm, ett helrött skinnställ (herrmodell).... Bara att ta bort de kvinnliga höfterna och airbagsen så passar det som gjutet
Vadå e med oss killar?? Lite sans och förnuft måste ju vara trevligt som omväxling?
Gillar inte heller musslor, men det fanns det eller pommes att välja på som snacks. Eftersom jag själv skall komma i mitt skinnställ så är jag inne i en dietperiod...
Några vakna iaf. Jag fastnade i ett ritprogram. Hade ett kreativitets-flow! En kopp te på det, now what? Har slutat kolla på tv, kanske ska lyssna på nått kulturprogram via sr.se... Alltid trevligt och kanske lite mysigt!
Jag som går och funderar på vad det är med brudar? Ni har nån SJUK VILJA om att hela tiden testa livet utanför bubblan (läs:förhållande). Historierna om detta blir fler och fler....
Hahahah måste vara nått konstigt med den människan. Annars brukar vi killar gilla raka frågor, och gärna hoppa över drinkbjudandetVad som är med oss brudar? Haha, jag undrar vad det är med er grabbar som ska spela svårfångade och vara såna gnälliga kärringar så att man får krupp på er!
Här kommer man med ett erbjudande som ingen någonsin har kunnat stå emot... Vad händer? Joooo, han ska spela svårflörtad...
Hahahah måste vara nått konstigt med den människan. Annars brukar vi killar gilla raka frågor, och gärna hoppa över drinkbjudandet
Han kanske fick en chock? Han kanske inte trodde det var sant? Hade han nått Nirvana?
Jag vet inte, men hoppar han av rulltrappan så får han väl springa på sidan om ett tag...
DÅ förstår jag lite bättre. Men nästa gång: prata långsamt med honom så han förstår, visa gärna med händer och armar, grabbar har lättare att förstå visuella intryck. Han han riktigt trög, skrik högreDu förstår att jag är snurrig angående mäns beteende?
Inte lätt för honom? Han är nog den mest nonchalanta grisen som existerar just nu Vi hörs ca 4-6ggr/år... Hmm, seriösa känslor? Njäääeeeee, skulle inte tro det. *mumlar vidare* Blir sängen nu och klistra igen ögonlocken... Årets första internationella tävling ska gå av stapeln, bäst att vara lite vaken under passet
Skippa surf-res?! Är du riktig funtad där uppe?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|