Tråden för de nattaktiva!

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Så trevligt! Försöker fördriva tiden lite innan sängdax... Är spiknykter, lyssnar på KENT och försöker klura ut livets stora gåta :D Var det trevligt ute i älskade Haninge? Förorten till förorten... Sorry! Det är tumba! ;)

Å livets stora gåta e för dig?

Haninge är en metropol utan dess like :D

Var faktiskt så vördnadsfull ikväll att jag gästade de södra delarna av innerstan. Veteöl i gigantisk form på stället akkurat akompanjerat av en hink musslor var kanon :)

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Några vakna iaf. Jag fastnade i ett ritprogram. Hade ett kreativitets-flow! En kopp te på det, now what? Har slutat kolla på tv, kanske ska lyssna på nått kulturprogram via sr.se... Alltid trevligt och kanske lite mysigt! :)

Annars så är livets stora gåta: Vad fan är det med er killar? Jag går och konventerar snart till något drastiskt :tunga
Jag som går och funderar på vad det är med brudar? Ni har nån SJUK VILJA om att hela tiden testa livet utanför bubblan (läs:förhållande). Historierna om detta blir fler och fler....

Last edited:

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Men det är inte mycket mer än att man precis är vaken... Är riktigt sugen på rött skinnställ... Hmm, får väl växa till mig lite både på längden och bredden om den ska sitta ok... P3 brukar vara toppen så här dax på dygnet :)

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Det finns ju fina röda skinnställ som är från den tidiga delen av 00-talet, inte 1980 :D

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Hm I see, kör du hela grejen med gammal hjälm, skinnställ och Mc kan det ju faktiskt bli lite coolt retro! :tummenupp Men tänk också på hur mycket skydd det finns i de där ställen...

Jag hittade farsans gamla mc-skinnjackor från 70talet sist jag har hemma, grymt coola! Men jag håller mig till nutidens kläder...

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Just nu så är det att jag är grymt sugen på http://www.blocket.se/halland/Skinnstall_26277263.htm?ca=17&w=2 :D :drool
Annars så är livets stora gåta: Vad fan är det med er killar? Jag går och konventerar snart till något drastiskt :tunga
Ofan, kan Haninge-bor vara vördnadsfulla? ;) Ölen slinker ner men skippa det där andra slemmiga :zpy

Hmmm, ett helrött skinnställ (herrmodell).... Bara att ta bort de kvinnliga höfterna och airbagsen så passar det som gjutet :tummenupp

Vadå e med oss killar?? Lite sans och förnuft måste ju vara trevligt som omväxling? :tungan

Gillar inte heller musslor, men det fanns det eller pommes att välja på som snacks. Eftersom jag själv skall komma i mitt skinnställ så är jag inne i en dietperiod... :D

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Jo jag tänkte hålla mig till 80-talare... Det enda som egentligen är nytt är hjälmen. Men den får gå som brytande detalj :D Ska bli en gammal Yamaha FJ 1100 som jag tänkte köra upp på nästa år. Men nu går sista "Sverige" refrängen med KENT i lurarna... Hmmm, kanske dax att sova så man orkar slita hårt på bassängkanten om bara 10 tim...

Hmmm, ett helrött skinnställ (herrmodell).... Bara att ta bort de kvinnliga höfterna och airbagsen så passar det som gjutet :tummenupp

Vadå e med oss killar?? Lite sans och förnuft måste ju vara trevligt som omväxling? :tungan

Gillar inte heller musslor, men det fanns det eller pommes att välja på som snacks. Eftersom jag själv skall komma i mitt skinnställ så är jag inne i en dietperiod... :D

Haha, jag har hört att "äta/spy" dieten är snabbverkande!

Äsch då... Har en kvinnliga kroppsformer som en simmare... Men kuddarna kan bli ett problem...

Några vakna iaf. Jag fastnade i ett ritprogram. Hade ett kreativitets-flow! En kopp te på det, now what? Har slutat kolla på tv, kanske ska lyssna på nått kulturprogram via sr.se... Alltid trevligt och kanske lite mysigt! :)

Jag som går och funderar på vad det är med brudar? Ni har nån SJUK VILJA om att hela tiden testa livet utanför bubblan (läs:förhållande). Historierna om detta blir fler och fler....

Vad som är med oss brudar? Haha, jag undrar vad det är med er grabbar som ska spela svårfångade och vara såna gnälliga kärringar så att man får krupp på er! :brinnerup
Här kommer man med ett erbjudande som ingen någonsin har kunnat stå emot... Vad händer? Joooo, han ska spela svårflörtad... :död

Last edited:

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Känner att jag gått över tröttgränsen och är nu på den andra sidan... Fortsätter med att lyssna på vackra Björk ett tag till.

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Vad som är med oss brudar? Haha, jag undrar vad det är med er grabbar som ska spela svårfångade och vara såna gnälliga kärringar så att man får krupp på er! :brinnerup
Här kommer man med ett erbjudande som ingen någonsin har kunnat stå emot... Vad händer? Joooo, han ska spela svårflörtad... :död
Hahahah måste vara nått konstigt med den människan. Annars brukar vi killar gilla raka frågor, och gärna hoppa över drinkbjudandet ;) :D
Han kanske fick en chock? Han kanske inte trodde det var sant? Hade han nått Nirvana?

Jag vet inte, men hoppar han av rulltrappan så får han väl springa på sidan om ett tag...

Vacker låt. Dock insnöad på Verspetine-skivan från 2001. Mycket elektroniska pianon, xylofoner och Björks viskande röst...

Last edited:

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Hahahah måste vara nått konstigt med den människan. Annars brukar vi killar gilla raka frågor, och gärna hoppa över drinkbjudandet ;) :D
Han kanske fick en chock? Han kanske inte trodde det var sant? Hade han nått Nirvana?

Jag vet inte, men hoppar han av rulltrappan så får han väl springa på sidan om ett tag...

Jag vet vad som felar med honom... "Trollet" tror att det börjar bli seriöst mellan oss. Men jag vill ju bara ha lite skoj... :huvet

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
His loss I believe. Men jag kan förstå att det inte är lätt för honom att förstå det. Varit med om liknande, men då ville tjejen bli seriös. Jag ville inte krossa några hjärtan och höll mig lite avsides ett tag, så hon lugnade ner sig :) Sen var det lättare att berätta hur jag kände...

Vill dra till Island igen! Ska man skita i surf-resa till exotiskt land och dra till Island till hösten istället.... Svårt beslut...

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Du förstår att jag är snurrig angående mäns beteende?
Inte lätt för honom? Han är nog den mest nonchalanta grisen som existerar just nu :brinnerup Vi hörs ca 4-6ggr/år... Hmm, seriösa känslor? Njäääeeeee, skulle inte tro det. *mumlar vidare* Blir sängen nu och klistra igen ögonlocken... Årets första internationella tävling ska gå av stapeln, bäst att vara lite vaken under passet :)

Skippa surf-res?! Är du riktig funtad där uppe? ;)

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Du förstår att jag är snurrig angående mäns beteende?
Inte lätt för honom? Han är nog den mest nonchalanta grisen som existerar just nu :brinnerup Vi hörs ca 4-6ggr/år... Hmm, seriösa känslor? Njäääeeeee, skulle inte tro det. *mumlar vidare* Blir sängen nu och klistra igen ögonlocken... Årets första internationella tävling ska gå av stapeln, bäst att vara lite vaken under passet :)

Skippa surf-res?! Är du riktig funtad där uppe? ;)
DÅ förstår jag lite bättre. Men nästa gång: prata långsamt med honom så han förstår, visa gärna med händer och armar, grabbar har lättare att förstå visuella intryck. Han han riktigt trög, skrik högre ;)

Jag vet inte hur jag känner i skallen, får väl ta med tjock våtdräkt till Island helt enkelt. Bali är rätt överskattat nu när jag tänker efter hahaha.

Sov gött!

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...