Tråden för de nattaktiva!

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
:yoparty
DÅ förstår jag lite bättre. Men nästa gång: prata långsamt med honom så han förstår, visa gärna med händer och armar, grabbar har lättare att förstå visuella intryck. Han han riktigt trög, skrik högre ;)

Jag vet inte hur jag känner i skallen, får väl ta med tjock våtdräkt till Island helt enkelt. Bali är rätt överskattat nu när jag tänker efter hahaha.

Sov gött!

Ingen idé att slösa energi på honom, han vet vad han missar och det gnälls det över nästan varje helg :D

Vem har sagt något om Bali eller om våtdräkt? Du ska ta med mig på hajsafari utanför sydafrikas kust! :D

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
:yoparty

Ingen idé att slösa energi på honom, han vet vad han missar och det gnälls det över nästan varje helg :D

Vem har sagt något om Bali eller om våtdräkt? Du ska ta med mig på hajsafari utanför sydafrikas kust! :D
Fyfan. Har inte haft hajskräck förräns jag kom till Hawaii. Folk såg tigerhajar varje vecka. Och dem bits! Sånt får du hålla på med själv :D Mycket vithaj i Sydafrika. Mitt hjärta höll på att stanna i somras då en gråsäl dök upp bland vågorna nere i Skåne!!!!!!!!!!!

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Fyfan. Har inte haft hajskräck förräns jag kom till Hawaii. Folk såg tigerhajar varje vecka. Och dem bits! Sånt får du hålla på med själv :D Mycket vithaj i Sydafrika. Mitt hjärta höll på att stanna i somras då en gråsäl dök upp bland vågorna nere i Skåne!!!!!!!!!!!

Suck...*Kärring* Jag får väl studsa i och "rädda" dig... Du blir hispig av EN säl? Jisses amalia, undrar vad som händer om och när du blir attackerad i baren? Den äldre generationen av strandvalar brukar lukta sig till möra lammkött ;)

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Suck...*Kärring* Jag får väl studsa i och "rädda" dig... Du blir hispig av EN säl? Jisses amalia, undrar vad som händer om och när du blir attackerad i baren? Den äldre generationen av strandvalar brukar lukta sig till möra lammkött ;)
Undrar hur kaxig du är ute i havet, vinden blåser 18m/s, 3m vågor och spö-regn. Du är själv där ute, hittat ett perfekt ställe utan människor och hus i närheten. 2m bort stirrar en 150kilos-säl på dig, dubbelt så stor som mig typ!!! Whaaa.

Låter ungefär som på krogen nu när jag tänker efter ;) Fast där är jag och damerna på samma nivå, i vattnet är jag i sälarnas landskap. :D

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Undrar hur kaxig du är ute i havet, vinden blåser 18m/s, 3m vågor och spö-regn. Du är själv där ute, hittat ett perfekt ställe utan människor och hus i närheten. 2m bort stirrar en 150kilos-säl på dig, dubbelt så stor som mig typ!!! Whaaa.

Låter ungefär som på krogen nu när jag tänker efter ;) Fast där är vi på samma nivå, i vattnet är jag i sälarnas landskap. :D

Done that, been there och gör om det med jämna mellanrum! :D Syftar på havet nu, kulingvindar/vågor och frittfall från 3 metersvågor! Underbart! Sälarna brukar hålla sig borta när jag är i vattnet :D

Haha, vilken krog går du till egentligen? Ska ta mig dit och kanske få turen att sätta tänderna i mört lamm :D

Natti natt nu... Låt inte hajarna ta dig i drömmarnas värld!

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Done that, been there och gör om det med jämna mellanrum! :D Syftar på havet nu, kulingvindar/vågor och frittfall från 3 metersvågor! Underbart! Sälarna brukar hålla sig borta när jag är i vattnet :D

Haha, vilken krog går du till egentligen? Ska ta mig dit och kanske få turen att sätta tänderna i mört lamm :D

Natti natt nu... Låt inte hajarna ta dig i drömmarnas värld!
Jag förstår nu vem som är säl-ungen och vem som är hajjen när du är ute på krogen! :D
Call me. Sov sött.

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Funderade på att sova just efter tolvslaget, sen fastnade jag här. Ska man göra ett försök att röra sig mot sängen kanske...

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Haha, jag har hört att "äta/spy" dieten är snabbverkande!

Äsch då... Har en kvinnliga kroppsformer som en simmare... Men kuddarna kan bli ett problem...

Vad som är med oss brudar? Haha, jag undrar vad det är med er grabbar som ska spela svårfångade och vara såna gnälliga kärringar så att man får krupp på er! :brinnerup
Här kommer man med ett erbjudande som ingen någonsin har kunnat stå emot... Vad händer? Joooo, han ska spela svårflörtad... :död

Äta buffé och sen slippa den värsta mättnadskänslan måste ju vara optimalt :D Ska testas!

Själv har jag testat både svårfångad och lättåtkomlig... När jag är mig själv (blind idiot) funkar det minst dåligt...

Fan, man blir ju glad bara hon vill språka lite :D

Jeffla skit med otydliga damer! Kom fram, lägg handen i skrevet och bestäm er för om ni vill ses eller inte! Ska det vara så svårt?

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Äta buffé och sen slippa den värsta mättnadskänslan måste ju vara optimalt :D Ska testas!

Själv har jag testat både svårfångad och lättåtkomlig... När jag är mig själv (blind idiot) funkar det minst dåligt...

Fan, man blir ju glad bara hon vill språka lite :D

Jeffla skit med otydliga damer! Kom fram, lägg handen i skrevet och bestäm er för om ni vill ses eller inte! Ska det vara så svårt?

Vadå otydlig? Jag brukar gå tillväga precis som du beskriver! :D Du har ju verkligen inte träffat rätt "dam" ;)

Haha, den dieten nyttjas väl av folket som hänger på sööööööder ;)

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Är damen lugn och fin idag? ;) Kände att smockan hängde i luften igår, du var jäävligt sugen på att nita nån!

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Tjenare alla. Nu sitter man här och har en veckas nattjobb framför sig. Söndagen tillbringades i horisontalläge med Rocky 4 på tv och en god pizza. Vad har ni andra för er inatt?

DevilRider

Ekis
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
The Bimmer Killer
För att citera mig sj ur zx10r-tråden...

Då va man inne och hämta sin 10:a idag:D:D

känns som en blanding av en moppe och en raket, :tummenupp
Än inte kört spec många mil, men dom få jag gjort får mig bara att tänka,
Hur i he**ete ska man kunna bemästra den ändlösa kraften som måste komma från ngn typ av kärnkraftreaktor!!!
Helt sjuk hoj, men så lätt manövrerad och för att inte tala om bromsarna.. Känns som man bara sugs fast i asfalten!! Helt makalöst!!!

Nu får det bara säga till att bli 15+ och strålande sol så man kan få testa den ordentligt.. :D

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
För att citera mig sj ur zx10r-tråden...

Då va man inne och hämta sin 10:a idag:D:D

känns som en blanding av en moppe och en raket, :tummenupp
Än inte kört spec många mil, men dom få jag gjort får mig bara att tänka,
Hur i he**ete ska man kunna bemästra den ändlösa kraften som måste komma från ngn typ av kärnkraftreaktor!!!
Helt sjuk hoj, men så lätt manövrerad och för att inte tala om bromsarna.. Känns som man bara sugs fast i asfalten!! Helt makalöst!!!

Nu får det bara säga till att bli 15+ och strålande sol så man kan få testa den ordentligt.. :D

Fan jag vill också ha.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...