Tja, det kanske kan bero på att majoriteten sover.Har tänkt på en sak, verkar vara dålig aktivitet här på SH på kvällar/nätter, någon som har en bra förklaring?
Men i regel brukar man sluta få svar efter 22:00 i de vanliga forumsdelarna.
Norman: Kan ditt tak rasa in, eller vems tak vaktar du, låter lite tråkigt?
Den ena tjejen gör sig nog bäst på typ "vanliga" bilder om du förstår, sen den andra tjejen hade funkar till de mesta typer av bilder. Båda är väldigt oerfarna inom modellerande fast jag har fotat dom förut. Jag har några idéer själv men det hade varit kul med lite fler. Ni har väl ändå inget viktigt för er inatt?
Ja de flesta ska liksom upp te jobbet vid 6 eller så, så de går nog gärna till sängs runt 22.
Ne ett ställe de rasat in på, skittråkigt e de.
Hoj tant.
skulle inte vilja byta med dig...
Kollar grejer till hojen på http://www.mrcycles.com/
för iförgår gjorde jag en sådan där supermektabbe
Vi är nog många uppe på nätterna, men man orkar inte bänka sig på SH varje natt! Finns ju så mkt annat kul!
Ligger i en relaxstol brevid en inomhuspool o surfar sh.
Klart du gjorde en tabbe, du e ju brud.
Jag brukar vänta med att gå och lägga mig tills grannen har åkt iväg i sin turbo-Saab med nåt ful-system på. Innan och efter det är det lugnt, då kan man gå och lägga sig runt 06Så skönt på natten endå, tyst och lugnt
Sova som normalt folk.du får gärna dela med dig för jag hittar då fan inget...
Jag brukar vänta med att gå och lägga mig tills grannen har åkt iväg i sin turbo-Saab med nåt ful-system på. Innan och efter det är det lugnt, då kan man gå och lägga sig runt 06
Typ Han brukar åka runt 05 sådär, "då vet man att det är dags att vända blad"Hahaha, har du en Zatzy granne
Tack! Trevligt att du tycker detDu är en riktig livsnjutare du härliga bilder i din blogg.
jag vägrar! även om jag behöver tandpetare för att hålla uppe ögonlocken så ska jag sitta här och göra ingenting!!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|