Tråden för de nattaktiva!

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Är väl säkert fart på krogen menatt, vettetusan, jag har tråkigt iaf. :näsblod

Gör som jag, kanal5play o leta på lite skoj program, Håkans bar kolla ja förut, nu e de Charterhjältar.. skoj som bara den att skratta åt lite patetiskt folk :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Gör som jag, kanal5play o leta på lite skoj program, Håkans bar kolla ja förut, nu e de Charterhjältar.. skoj som bara den att skratta åt lite patetiskt folk :D

Brukar inte funka när man inte är i sverige. :(

Blir snabbt tråkigt det med dock. :/

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Brukar inte funka när man inte är i sverige. :(

Blir snabbt tråkigt det med dock. :/

Men gå o lägg dig då för satan...

om 3 timmar sitter ja i bilen påväg hem sova så fort som möjligt sen upp o brumma enduro...

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Själv har man nu runt 3 timmar kvar på jobb. sitter och kollar inglorious basterds. Börjar bli svårt att hålla ögonen öppna. Börjar längta efter kudden och täcket nu

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ögonen är inte allt för samarbetsvilliga nu inte nej...vore skönt att sluta dem bara en liten liten stund :D

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Man kanske skulle gå och lägga sig då...
Blir lite jobbigt att ställa om sig när man jobbar ständig natt.

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Sova? Ååååå så skönt det hade varit :) Blir nog vaken ett tag till, halsen är tjock o kan knappt andas/svälja :(

Låter inte alls skoj ju. Halsfluss på g eller?

Har sett i andra trådar att du verkar ha rätt hyfsad koll på mat osv, har du några tipps för att bli av med några kilo?

Måste komma ner till min matchvikt och jag har ca 4 veckor på mig?

Vad tror du? bastu med skoteraverall i ett par timmar.

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Sova? Ååååå så skönt det hade varit :) Blir nog vaken ett tag till, halsen är tjock o kan knappt andas/svälja :(

själv har jag haft 3 nattskift på rak så det blir svårt att vända om. Usch, jag har precis haft dubbelsidig lunginflammation så jag vet hur jobbigt du har det :( Ta lite te något, avstå mjölk vilket är slembildande. =)

Har sett i andra trådar att du verkar ha rätt hyfsad koll på mat osv, har du några tipps för att bli av med några kilo?

Före thaiboxningsmatch om jag inte passar vikten körde jag alltid bastu och hopprep med handdukar runt hela kroppen, detta är endast nödlösningen då du enbart tappar vätska.

Träna hårdare, spring på morgonen och kvällen, ät inte så jättemycket kolhydrater, skippa potatis, pasta osv. kör sallad och kyckling - ta det lugnt med kolhydrater om du vill gå ner

match i vadå? Hur mycket skall du tappa?

Last edited:

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Tahiboxning, måste droppa ca 4 kg så det är inte så jätte mycket.

Tappar du inte 4kg på 4 veckor ska du skämmas. Kolla mitt inlägg där uppe. Har själv gått ett par thaiboxningsmatcher, och de jag tränar i thaiboxningen ger jag alltid ovanstående råd.

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N

Bastu med skoteroverall är en myt... Du förlorar inte något fett utan enbart vätska.

Hur många kg är det som ska väck?

Annars så är mitt tips: Skippa protein/vassle shakar... Än mat som ger lite energi men mycket fiber, man vill ju ändå bli mätt ;) Ägg, icke processad mat...

själv har jag haft 3 nattskift på rak så det blir svårt att vända om. Usch, jag har precis haft dubbelsidig lunginflammation så jag vet hur jobbigt du har det :( Ta lite te något, avstå mjölk vilket är slembildande. =)

Före thaiboxningsmatch om jag inte passar vikten körde jag alltid bastu och hopprep med handdukar runt hela kroppen, detta är endast nödlösningen då du enbart tappar vätska.

Träna hårdare, spring på morgonen och kvällen, ät inte så jättemycket kolhydrater, skippa potatis, pasta osv. kör sallad och kyckling - ta det lugnt med kolhydrater om du vill gå ner

match i vadå? Hur mycket skall du tappa?

Vi gick om varandra där :) :tummenupp

Last edited:

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Tappar du inte 4kg på 4 veckor ska du skämmas. Kolla mitt inlägg där uppe. Har själv gått ett par thaiboxningsmatcher, och de jag tränar i thaiboxningen ger jag alltid ovanstående råd.

tränar MT gör jag varje kväll utom på onsdagar. där tänkte jag om man skulle ge sig på nått spinning pass eller liknande. Det är nog mest i maten som boven ligger.
Så tipset du ger är då bort med potatis och pasta, köra på sallader och kyckling. Funkar ris eller är det likadant som med pasta?

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO