SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nu är pärlan (hojjen föståss) uppallad i garaget, så nu skall det fixas i veckan.
Bastu med skoteroverall är en myt... Du förlorar inte något fett utan enbart vätska.
Hur många kg är det som ska väck?
Annars så är mitt tips: Skippa protein/vassle shakar... Än mat som ger lite energi men mycket fiber, man vill ju ändå bli mätt Ägg, icke processad mat...
Vi gick om varandra där
tränar MT gör jag varje kväll utom på onsdagar. där tänkte jag om man skulle ge sig på nått spinning pass eller liknande. Det är nog mest i maten som boven ligger.
Så tipset du ger är då bort med potatis och pasta, köra på sallader och kyckling. Funkar ris eller är det likadant som med pasta?
Jag hoppas den här mentol-nässprayen räddar mig inatt. Annars kommer jag att kvävas eller dregla på min kudde.
Någon som har tips på en fräsig taklampa föresten?
Som sagt så är det ca 4 kg som ska väck.
Med processad mat menar du då halvfabrikat?
Sånt håller jag mig borta ifrån så mycket jag kan redan nu, tycker om att laga min mat från grunden som det ska vara.
Ris innehåller mycket stärkelser också. ät fullkornspasta om du skall äta pasta. Du behöver energi men var sparsam. Du skall utan problem kunna gå ner 4 kg på 4 veckor.
Får du gå in i bastun och svettas kan du räkna med att den träningen du lagt ner kommer vara ogjord. Du kommer till ringen med kroppen i total obalans. ingen vätska eller ork kvar. Det är pinsamt med folk som inte kan hålla vikten till matcher, så se till att vara förbered.
Ät mycket frukt som mellanmål, räcker du äter pasta osv en gång / dag. t ex lunch, middagen skall vara snål.
Som sagt, håll igen med maten, träna mer kondition.
Skall du matcha om 4 veckor föreslår jag att du börjar springa minst 2 gånger / dag för att få upp en rejäl kondition. du kommer tappa vikt också. mitsronder ger dig inte i närheten så bra kondis som löpträning gör. börja med att springa 5x2km / dag. sedan ökar du till 1x2mil / dag. du tränar inget 2 dagar före du har match då vilar du bara.
Det är bara mina råd, gör som du vill
koka upp vatten och andas in ångan genom näsan så kommer du se att proppen släpper. Dra en runk brukar också hjälpa
:X
Tack för tipsen (inte runken då utan det andra)
Ska ta o fixa ihop lite matschema efter jobbet o köra på.
Tack för tipsen (inte runken då utan det andra)
Ska ta o fixa ihop lite matschema efter jobbet o köra på.
koka upp vatten och andas in ångan genom näsan så kommer du se att proppen släpper. Dra en runk brukar också hjälpa
:X
Vattentricket ska jag prova nästa gång! Det är lätt att man fastnar i nässprays-träsket annars. Haha, hur i fasen funkar det?
Om man ändå hade haft en bandsåg ståendes i vardagsrummet, då jäklar hade man varit produktiv nattetid!
Nu är pärlan (hojjen föståss) uppallad i garaget, så nu skall det fixas i veckan.
va är du inte klar? själv vart man klar helgen som var så nästa helg ställs den på och rastas om vädret tillåter
Hey... Dissa inte Runken! Stilla nerverna lite
Var är matchen nånstans? Vilken kontaktnivå?
Det där med att hålla matchvikten har på sistone varit svårt för mig för jag skyller på att jag har lagt ner min fula ovana (rökning = bästa bantningsmedel) och booom! så har jag fått lite kramgoa kg på mig Men nu är begären (godis, sötsaker och fett) under kontroll, jag är nästintill skov fri så nu fan kan man köra på igen!
Matchen är här i Kristianstad klubben där jag tränar, Friendsgym. Det är en nybörjartävling som vi har börjat anordna här på klubben. Detta blir den 4:e i raden.
Jag kommer gå D-klass eftersom det är min första tävling. brukar vara nån C-klass match också men det är mest för nybörjare som sagt.
har dragit ut på tävlandet tills nu. Har tränat i ca 18 månader.
Okej, jag har bara hållt på sen feb... Få se om jag blir sugen på att börja tävla, man är ju inte direkt pysung längre
MMM vem fan e det.
Jag kastar in handduken redan nu... Nu blir det att sooooooovaaaaaaa!!! Godnatt på er vakna crazy people
Jaha!? O vem ska hålla mig sällskap inatt då?
Jag håller dig väl sällskap ett litet tag då, måste Farma klart först bara
Farma? Är det Facebook vi snackar ?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet