Tråden för de nattaktiva!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ja, godnatt säger jag med.

Var förresten nere om sjöborakan ikväll... Förvånansvärt lite folk där med tanke på det fina vädret. Tunnisar!:7peta :D

var jag med, vi va där typ runt halv 8-8. då va du fan ta mig itne där. ;) sjukt jävla kallt var det att köra hem vid halv nio. trodde ja skulle frysa av mig fingrarna. :gnissla

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

ett tips: kör hoj, gärna när det är lagom kallt o blir kallare. när du tinat upp så är du så trött så ögonen bara faller ihop på studs. :tummenupp :D

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Nångång vill jag prova o köra bil med dubbelkommando på allt o ba få somna sådär skönt som man gör varje morgon påväg hem ifrån jobbet...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Nångång vill jag prova o köra bil med dubbelkommando på allt o ba få somna sådär skönt som man gör varje morgon påväg hem ifrån jobbet...

huh? full elle? :va

Tanja

Guest
ett tips: kör hoj, gärna när det är lagom kallt o blir kallare. när du tinat upp så är du så trött så ögonen bara faller ihop på studs. :tummenupp :D

Mm, måste bara ta mc kortet först =/
Tills dess får jag sitta här och försöka tänka på annat....

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Mm, måste bara ta mc kortet först =/
Tills dess får jag sitta här och försöka tänka på annat....

övningskörning funkar lika bra. :tummenupp du har ju en hoj, bara att tjööööra!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
var jag med, vi va där typ runt halv 8-8. då va du fan ta mig itne där. ;) sjukt jävla kallt var det att köra hem vid halv nio. trodde ja skulle frysa av mig fingrarna. :gnissla

Jag var där lite tidigare, åkte hem vid 7-halv 8 nånting. Ganska kallt då med, jag gick in och köpte en kopp te att värma fingrarna på när mina avgasrör hade kallnat så pass att de inte längre var lämpliga för ändamålet:D

Jaja, vi får väl ses där nästa vecka då:)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ja jag tänker inte visa mig på Sjöborakan förrens kortet är fixat... Dvs nästa år, för jag tänker inte bli retad för min gula övningskörningsväst mer än nödvändigt :tungan

Bjäfs, jag har minsann övningskört till och från sjöborakan:D Det är väl inget farligt med det? Vi har alla övningskört menar jag... Tycker inte att du ska skämmas, alla är vi barn i början:)

Fan, gå och lägag sig var det ja...:huvet

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jag var där lite tidigare, åkte hem vid 7-halv 8 nånting. Ganska kallt då med, jag gick in och köpte en kopp te att värma fingrarna på när mina avgasrör hade kallnat så pass att de inte längre var lämpliga för ändamålet:D

Jaja, vi får väl ses där nästa vecka då:)

hhaha vi kröp in och köpte räkmackor o lite varm dricka. höll på att avlida. körde du dit sjlv eller körde du me RR? du kan ju hanka på oss nästa gång om du vill, lovar att hålla din fart. :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
hhaha vi kröp in och köpte räkmackor o lite varm dricka. höll på att avlida. körde du dit sjlv eller körde du me RR? du kan ju hanka på oss nästa gång om du vill, lovar att hålla din fart. :)

Låter inte fel det:tummenupp

Jag var ute själv på en liten tur, körde bara dit för att kolla om det var några fler där. Jag kör gärna med er, fast jag vet inte om ni vill ha mig med. Är seriöst jättelångsam såhär i början av säsongen, innan man hunnit rosta av sig och få upp förtroendet för greppet i kurvorna och sådär du vet:näsblod :D
Men när jag övat upp mig lite så visst, det vore kul:)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

Jag var ute själv på en liten tur, körde bara dit för att kolla om det var några fler där. Jag kör gärna med er, fast jag vet inte om ni vill ha mig med. Är seriöst jättelångsam såhär i början av säsongen, innan man hunnit rosta av sig och få upp förtroendet för greppet i kurvorna och sådär du vet:näsblod :D

Säg till om du vill ut o köra nån gång, behöver inte tokgazza varje gång. Kan vara kul me lite långsammare tempo oxå, du måste ju avrosta dig till Vilseturen. Men häng gärna me oss o kör nån gång, väldigt blandat folk o alla håller sitt tempo o vi väntar in alla.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09

Du kör nog ifrån Money ändå.. hon e ju bruuuud!

:glömdet

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Bjäfs, jag har minsann övningskört till och från sjöborakan:D Det är väl inget farligt med det? Vi har alla övningskört menar jag... Tycker inte att du ska skämmas, alla är vi barn i början:)

Fan, gå och lägag sig var det ja...:huvet

Ja jo... Men du vet... Äsch! Få se hur det blir senare i sommar, kanske passar på o besöker livräddarna, var ett tag sen nu, undrar om gula villan finns kvar?

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO