Tråden för de nattaktiva!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nog pra att ta't lungt tidigt i sesången tror jag, dom där grusdrivorna är otrevliga. :näsblod :fegiZ

Skall ha igång hojjen till helgen dock, renoverar för fullt! :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Säg till om du vill ut o köra nån gång, behöver inte tokgazza varje gång. Kan vara kul me lite långsammare tempo oxå, du måste ju avrosta dig till Vilseturen. Men häng gärna me oss o kör nån gång, väldigt blandat folk o alla håller sitt tempo o vi väntar in alla.

Låter kul, hänger gärna med er om jag får då då:) Vi får ta och höras av nån gång!

Förresten, har du ny hoj nu eller fick du tillbaka den gamla?

Du kör nog ifrån Money ändå.. hon e ju bruuuud!

:glömdet

Tja, hon körde ifrån mig på senaste turen...:D Visserligen körde jag kromsläde då, men jag tvivlar inte på att hon är en snabbare förare än jag. Jag är ganska mesig av mig:D

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ja jo... Men du vet... Äsch! Få se hur det blir senare i sommar, kanske passar på o besöker livräddarna, var ett tag sen nu, undrar om gula villan finns kvar?

Inga men, masa dig ut till rakan och häng med resten av hojfolket:7peta

Gula villan?:va

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Låter kul, hänger gärna med er om jag får då då:) Vi får ta och höras av nån gång!

Tja, hon körde ifrån mig på senaste turen...:D Visserligen körde jag kromsläde då, men jag tvivlar inte på att hon är en snabbare förare än jag. Jag är ganska mesig av mig:D

Ja men du spelar ju på juver också så du e väl som du e :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

ja d hade varit skämmigt om ja inte kört i från dig med R6an. hahaha, då hade ja nog hängt mig sjlv. Beror inte så mycket på föraren där utan mer att R6an har lite mer mos än din rensläde. :D :D

Nej inget av det, lånad hoj. Inte gått 30 dagar än, 9 april. Sen är jag berättigad pengar för moppen. :(

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Ja men du spelar ju på juver också så du e väl som du e :D

Nu ska du vara tyst:fatta!

Tänkte för övrigt på att eventuellt plocka med mig "the big pipes" till vårturen och spela en liten truddelutt, låter det som en idé eller vad säger du money?:va Vet dock inte om jag kan köra i såp fall, väskan är ganska stor och otymplig... Men om jag nu ändå inte hunnit avrosta mig så...

ja d hade varit skämmigt om ja inte kört i från dig med R6an. hahaha, då hade ja nog hängt mig sjlv. Beror inte så mycket på föraren där utan mer att R6an har lite mer mos än din rensläde. :D :D

Nej inget av det, lånad hoj. Inte gått 30 dagar än, 9 april. Sen är jag berättigad pengar för moppen. :(

Förstår det ja...:D den är ganska trött den hojen...:gnissla

Ah, förstår... Men det var ju tur att du fick låna en i alla fall. Då kan du ju vara med på vårturen:)

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Livräddarna bevakar Ystad strand... Ååååå, vad heter den sträckan...? Men inte långt därifrån ligger deras "högkvarter"

Ja jag kommer väl ner då :)

Aha... Ingen aning:D

Gött, då ses vi där:tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Är sällan nere i ystad. Hänger mest i Lund med omnejd:D

Ystad är en supernajs sommarstad! Runtomkring så finns det fina landsvägar om jag nu minns det rätt... Det var ett tag sen... 1999 gjorde jag min grundkurs där, vi var inkvarterade på räddningstjänstens övningsområde :D

Men jag kommer att utforska Ystad på nytt! Är väldigt svag för kuststäder :)

Nu tar jag och kryper under täcket. Natti natt på er!

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Nångång vill jag prova o köra bil med dubbelkommando på allt o ba få somna sådär skönt som man gör varje morgon påväg hem ifrån jobbet...
Världens bästa idé :Bugar

Ystad är en supernajs sommarstad! Runtomkring så finns det fina landsvägar om jag nu minns det rätt... Det var ett tag sen... 1999 gjorde jag min grundkurs där, vi var inkvarterade på räddningstjänstens övningsområde :D

Men jag kommer att utforska Ystad på nytt! Är väldigt svag för kuststäder :)

Nu tar jag och kryper under täcket. Natti natt på er!
Då kanske du känner till Kåseberga lite öster om Ystad? Där har man "badat" (surfat) ett antal gånger...

Last edited:
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...