han kör ifrån dig oxå, du kör som en bryyyyd!
jasså, andreas jagar för full!?
Säg till om du vill ut o köra nån gång, behöver inte tokgazza varje gång. Kan vara kul me lite långsammare tempo oxå, du måste ju avrosta dig till Vilseturen. Men häng gärna me oss o kör nån gång, väldigt blandat folk o alla håller sitt tempo o vi väntar in alla.
Du kör nog ifrån Money ändå.. hon e ju bruuuud!
Ja jo... Men du vet... Äsch! Få se hur det blir senare i sommar, kanske passar på o besöker livräddarna, var ett tag sen nu, undrar om gula villan finns kvar?
Låter kul, hänger gärna med er om jag får då då Vi får ta och höras av nån gång!
Förresten, har du ny hoj nu eller fick du tillbaka den gamla?
Tja, hon körde ifrån mig på senaste turen... Visserligen körde jag kromsläde då, men jag tvivlar inte på att hon är en snabbare förare än jag. Jag är ganska mesig av mig
Låter kul, hänger gärna med er om jag får då då Vi får ta och höras av nån gång!
Förresten, har du ny hoj nu eller fick du tillbaka den gamla?
Tja, hon körde ifrån mig på senaste turen... Visserligen körde jag kromsläde då, men jag tvivlar inte på att hon är en snabbare förare än jag. Jag är ganska mesig av mig
han försöker vara en hök, han e en liten sparv. ibland en duva, full me skit.
Ja men du spelar ju på juver också så du e väl som du e
ja d hade varit skämmigt om ja inte kört i från dig med R6an. hahaha, då hade ja nog hängt mig sjlv. Beror inte så mycket på föraren där utan mer att R6an har lite mer mos än din rensläde.
Nej inget av det, lånad hoj. Inte gått 30 dagar än, 9 april. Sen är jag berättigad pengar för moppen.
Inga men, masa dig ut till rakan och häng med resten av hojfolket
Gula villan?
Livräddarna bevakar Ystad strand... Ååååå, vad heter den sträckan...? Men inte långt därifrån ligger deras "högkvarter"
Ja jag kommer väl ner då
Aha... Ingen aning
Gött, då ses vi där
Jamen du borde väl veta allting som har med den delen av landet att göra? Du bor ju i närheten
Är sällan nere i ystad. Hänger mest i Lund med omnejd
Världens bästa idéNångång vill jag prova o köra bil med dubbelkommando på allt o ba få somna sådär skönt som man gör varje morgon påväg hem ifrån jobbet...
Då kanske du känner till Kåseberga lite öster om Ystad? Där har man "badat" (surfat) ett antal gånger...Ystad är en supernajs sommarstad! Runtomkring så finns det fina landsvägar om jag nu minns det rätt... Det var ett tag sen... 1999 gjorde jag min grundkurs där, vi var inkvarterade på räddningstjänstens övningsområde
Men jag kommer att utforska Ystad på nytt! Är väldigt svag för kuststäder
Nu tar jag och kryper under täcket. Natti natt på er!
Världens bästa idé
Då kanske du känner till Kåseberga lite öster om Ystad? Där har man "badat" (surfat) ett antal gånger...
Jajamen! Genomförde min första Havs-SM där 1997, jävlar va gammal man känner sig
Låter som att du blir en bra beachträff i sommar Är lite sugen på att lära mig surfa på riktigt
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|